DANYSEK: rada není úplně vláda a primátor není premiér, takže v době, kdy byl primátor, toho zas tolik ovlivnit nemohl. Rozhodnutí, které kritizuješ, udělal Adam Scheinherr (STAN?), ale my víme, že DPP za STAN teda nic moc a STAN v Praze mají asi docela poškozenou pověst...
To už má Hřib větší vliv teďka (tuším i víc hlasů v radě?) a není mi teda jasné, co se vlastně děje, z těch tvých výlevů...
Faktem je určitě to ETCS, které právě zabrání levnému dovážení "vraků", protože vybavit "vrak" ETCS se asi nevyplatí. Teď je přechodné období a dostatek funkčních ETCS vozidel nejspíš nemá nikdo.
Alternativou ke KŽC je Arriva, která ale taky staví na repasovaném vozovém parku, takže vlastně úplně nevím, co by sis jako řešení představoval. KŽC a jejich každodenní nostalgický provoz určitě není řešení pro každého, jejich přístup mi přijde jako takové "tunelují všichni, tak tunelujeme taky a aspoň se u toho povozíme v historických vlacích", ale faktem je, že často dostávají provoz na naprosto beznadějných linkách (Mochovce) a ty Čakovice se asi ukázaly ne-úplně beznadějné a kupodivu tam mají plno... hmm. Ty Čakovice dostaly přímo přidělené, nebo je vysoutěžily? A dostaly je přímo přidělené fakt za Hřiba?
Co jsem pochopil, pokud ČD nevysoutěží na 30 let provoz S linek PID, tak jsou dost v háji, protože rychlíky na západ Čech jim teď vyfoukla Arriva... docela ztrácejí podíl na trhu, na to jsou "národní dopravce". No, na železnicích se investovalo do kdejakých zapadákovů, kde se pak neobjednal provoz, ale městská železnice v Praze zůstávala dlouhodobě podinvestovaná, teprve v posledních pár letech se začínají posouvat zastávky tam, kde to dává smysl a je tam nějaký přestup na něco