• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EVILMINDDraconius GO
    SARGO
    SARGO --- ---
    XSI: Jop

    XSI: Ale jsou roztomilá. :-D
    XSI
    XSI --- ---
    Hele a měli jste někdy někdo zlatý vejce fakt blízko prvnímu obelisku? Jako třeba že ta mapa byla do kilometru od něj?
    XSI
    XSI --- ---
    XSI: A tak jsem si všimla že na jednoho Smaugra mám zrovna candy na boost a on vylezl asi o 10 CP (myslím, zrovna mi to překrývala notifikace). Tak teda díkčau.
    XSI
    XSI --- ---
    SARGO: Já jednoho chytla wild! CP 300, takže asi tak. :-D A kdyby mi nechodily z 10 km vajec a dokonce i ze zlatýho maximálně tygromanti, co evolvujou za 125 candy, tak by byl můj svět taky o dost lepší. Jako nechci se litovat, ale v top 4 mám furt dva Smaugry, co jsem dostala asi třetí den hraní. Jako tahám jednoho podle možností nahoru, ale toho druhýho ne a jasně to demonstruje, jak moc mě to nemá rádo!
    SARGO
    SARGO --- ---
    EVILMIND: Tady mi ty cesty do práce možná krapet chybí. :-D

    XSI: I to máme společné, sestro! A to jsem ještě v nějakém běsném nočním rozpoložení tuhle zvýšila počet denních PvP - to chci vidět, jak to dám dohromady :-D Ani nemluvím o tom, že místo mé oblíbené trojky mi začaly posílat nějaké namachrované šílence - kam sakra lidi na ty draky chodí? Leviathana jsem neviděla ještě ani z rychlíku. :-D
    XSI
    XSI --- ---
    EVILMIND: Lucky you. My co tramvají nejezdíme zas akorát utřem. :-D
    Třeba dneska mi zoufale chybí potiony, ještě jsem nedala ani jeden PvP protože mám sestavu furt polomrtvou. Nah.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    SARGO: na druhou stranu uz neni nutne mit sloup aby clovek mel bally, v tramvaji fakt ted nenakliknes jen kdyz jede hodne hodne rychle, nekde na periferii. Takze vetsinu casu travim tim ze neco vyhazuju z baglu.
    SARGO
    SARGO --- ---
    Absence dlouhých rukou je přesně tak frustrující, jak jsem očekávala. To nemohli dát ten pitomej Sloup o pár metrů blíž? :-D

    XSI: To jsem moooc "ráda", že nechodí ptákoviny jenom mně :-D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    XSI: je to blby kdyz chces neco silneho, ale zase diky tomu, ze tam je fakt vsechno, tak driv ci pozdejc zaplnis bestiar, no... :-)
    XSI
    XSI --- ---
    Dobrý, no, z 10 km vejce mi přišel CP 658 Gardrg a z 2 km CP 680 Eskimo. Ten mě teda potěšil vlastně víc, bez ohledu na to z čeho vylezl. Fakt win ty vejce.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    jo to zmenili, a je to jako docela challenge - ale ztim jsem teda pokazdy dostal 3 dobry runy ted, nevim jestli stesti nebo i to zmenili...
    SARGO
    SARGO --- ---
    XSI: Z divokých příšer začínám mít taky špatné spaní, začíná mi to posílat čtyř tisícové a občas už je to krapet problém :-D
    XSI
    XSI --- ---
    Ráno jsem čekala, až divoká příšera zaútočí, furt nic, furt nic, tak koukám do journalu a prý jsem ji porazila v 03:29. Hups, tady někdo bojuje ze spaní. :-D
    XSI
    XSI --- ---
    Tak dlouhé ruce teda nejsou legacy, po updatu je mám fakt na 4 dny, cena zůstala stejná. Meh.
    DRAKY
    DRAKY --- ---
    LUDEKTATA EVILMIND: ja se omlouvam, nemam sanci to tam stihnout, tezky rano :( pardon, ze jsem vam to zbytecne soupla na driv
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LUDEKTATA: jinak spolecnou lurovacku bych asi vynechal dokud to nejak nevyresi, protoze ted to zjevne nema cenu, viz tady srovnani pred update a po update:
    Imgur: The most awesome images on the Internet
    https://imgur.com/a/X7kd8
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: tak to dodgovani je ted o dost tezsi, navic mi prijde, ze charge utoky obecne se zpomalily. Takze bohuzel to je ztrata dost XP z toho denniho PvP, protoze mi jich vic umre... :-(
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    kurna se tahnu do riftu ke dracici na noc, a ona mi po 30 minutach zmizi :-(
    jinak ale teda tragedie, z poslednich 10 vajec 10km/hod jsem jen jednou dostal potvoru z tieru 3, a jeste takovou co jsem uz mel... tj. ta zmena, ze ma padat vic desitkovejch vajec, mi prijde spis jako utok na moje coiny, nez pomoc memu bestiari :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LUDEKTATA: ja urcite muzu. Kazdopadne si myslim, ze to pujde jen na 4 dny (a navic to po zakouzleni nepozname), i kdyz uz jsem videl nekoho tvrdit, ze jak se prubezne meni kouzla, tak lidi maji legacy verze (třeba Portal co stoji uplne jine runy nez muj). Ale zatim jsem pro to nevidel dukaz.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Jsem to ted hodil na FB, kopie:

    Kompletní přehled změn pro novou verzi, z nichž některé už ve hře jsou, a některé přibývají postupně, najdete na stránce na odkazu, vybírám z toho pro překlad jen to, co mi přijde podstatné (a co nebylo zmíněno už během dne, kdy panika ze změn začala).

    - artefakty pro vzdálené osazování se resetují 24hodin po použití prvního charge - ono to vlastně takhle fungovalo vždycky, jen to nebylo nikde napsáno
    - z knihoven už se budou potvory vracet mrtvé - asi před týdnem to tak bylo, pak se to změnilo, teď zase zpátky
    - potvory v riftech už nemají statický spawn, takže nejdou campit, naopak statický spawn, ale jednorázový, mají v něm truhly
    - více výskytu potvor 5/5
    - Dragon's Eyesight bude fungovat pouze ve světě, ve kterém jste ho aktivovali, tj. už nebude možné se střídavě u portálu přepínat tam a zpátky, a mazaně vyžírat truhly v obou světech. Škoda.
    - všechny truhly mají stejný buff pro všechny hráče, co je otevřou
    - vlastník oltáře musí přidat alespoň jednu runu do kouzla, takže kouzlit společně může už jen 6 lidí
    - kouzlo Long Hands bude jen na 4 dny, nikoliv na týden :-(
    - už tak otravný quest s řadou pilířů má být "méně předvídatelný", což asi znamená, že už se vždycky nebude brát ten nejbližší sloup. To už asi bude rovnou na skipnutí.
    - změna XP, což je asi nejvíc kontraverzní změna, proběhla na levelech 22-31. To jest kdo dal 31 před ní, tak se teď může ostatním pěkně vysmát, že jim to bude trvat dvakrát déle.
    - zakázáno mazání artefaktů, dokud nebude vymyšlena nějaká kompenzace. Ano, je to neuvěřitelné, ale opravdu jsou hráči, co mají problém s nadbytkem artefaktů, a potřebují je mazat! :-)
    - spousta pěkných vylepšení GUI, například už jde třídit batoh podle čísla, z karty potvory vyvolaný bestiář vás vrátí zpátky na kartu, konečně je vidět jaký item mažete, apod.
    - opraven přenos nataženého charged útoku na další potvoru v pořadí. Současně prý opraveno to, že AI bylo blbé, a charged vždycky poslalo do prázdna pokud jste dodgovali, na to jsem zvědavý (nemám už dnes zápas abych mohl zkusit).
    - opraven bug, díky kterému se vracely potvory z arén jen proto, že byla dlouho "neaktivní". Tj. nebyla to vlastnost.
    - na Quest obrazovce je konečně vidět, kdy si můžete vzít další, aniž by bylo nutné jít k obelisku
    - před použitím feromonů je předem vidět, jaký element potvor dnes přivolává
    - oltář po vykouzlení kouzla hned zmizí
    - opravena chyba, kdy hráči někdy dostali ze stejného obelisku ve stejný čas jinou mapu pokladu, tj. má to fungovat tak, aby to lidi chodili kopat společně
    - vylepšen algoritmus přidělování odměn tak, aby bral ohled na cooldowny arén/knihoven. Takže doufám to bude fungovat tak, že když nechci dostávat minus čas knihoven, tak ji prostě nechám nabít a nebudu ji používat... :-)
    - vylepšen speed limit aby bylo možné s budovami/sloupy pracovat i v trochu vyšší rychlosti. Bez problémů jde teď hrát i chytat z tramvaje.

    https://www.facebook.com/...40027078.1073741828.1204523993027180/1285993134880265/?type=3&permPage=1
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam