• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    GORG: u tvého hangáru by měla být taková malá šipka, ale občas je hůř vidět
    GORG
    GORG --- ---
    mi to hrani zas sjelo v rant ,)

    napadlo me, ze mozna tim food and drink surivivalem chtej protestovat ten server meshing , ale moc mi to nedava smysl.
    to by slo snad testovat prece i jinak nez do toho hrace nutit... prece cilem ted nemuze byt v hraci vyvolat ten herni zazitek imerze. leda jako PR marketingovy tool, aby se prezentovali jen tak, jak oni chteji - realisticke pojeti od prvni minuty vyvoje.

    imho jestli to chteji dokoncit, a snazi se v alfa hracich nejak striktne udrzovat koser feel imerze ... (nevnimat hrace jako alfa testery, co si uvedomuji, ze veci na obrazovce nejsou realita)... rozjizdej to na dost protichudnych cilech co do realisticnosti dokonceni hry

    --
    kazdopadne nakonec jsem nasel otevreny hangar na Grim Hexu... tak jsem tam vletel.... i indikator byl v tom miste... to musi byt ono!...
    po pristani mi vez oznamuje "Blokujete dopravu. Odlette!"... "Nasrat!" vylezam pryc.

    Pak zjistuju, ze si realisticky muzu helmu vyzvednout z Grim Hex z inventory pomoci nejakeho teleportu pomoci tlacitka I.. .. hmm.. jak tohle funguje v ramci imerze? :) (ale nestezuju si.. pac tohle je ted hodne naopak prakticke a myslim, ze zadneho hrace nenasere, ze kvuli tomu nemusi nikam chodit)

    Vlezu do lodi "Tak a letime tam zpet s helmou!"

    Vez ale oznamuje "Do 15 sekund uvolnete prostor, ktery nekomu blokujete.. Prave prileta.... Jestli prostor neopustite , budeme vas muset sestrelit (ci co)"

    Nestihl jsem odletet vcas a pak me to hodilo do postele. U panelu hangaru to pise, ze mam za to pokutu 5000... nebo zrejme pockat 15 minut. :D

    Vysledkem je, ze je mi pristavani nadale zahadou. Mozna je to zamer? :-)
    GORG
    GORG --- ---
    tak dalsi dva kontrakty hotovy nakonec

    me teda uz od samotneho zacatku na SC asi nejvic mrzi dost divne boty ale hlavne ty priority se vnimat gameplayi naprosto okrajove a spis to mit jako takovy sandbox simulator, kde se da letat , a divat se na nadherne scenerie. Chodit skrz ruzne fancy obchody, kde si n emuze nic koupit. Videt kolem sebe spoustu predmetu, ktere ale nemuze vzit do ruky.. napr. plechovku nejakeho napoje.

    Pak mu indikator ale ukaze, ze ma uz po malu zizen. Proc je tam tohle vubec ted? :-) Jak jsem cekal to cely gameplay spis brzdi a imerze do reality, kdy ani po snad 10 minutach se mi typka nepodarilo presvedcit, at tycinku sni. U nejake flasky napoje se to podarilo. Sic ano.. samozrejme si cloevk musi sundat helmu a vedet, ze si musi sundat helmu, protoze si zaroven hrajeme na hyperrealismus.

    No nic.. koukal jsem jak indikator hladu roste... a jel na dalsi delivery pobliz...
    Doletim a zjistuju, ze nemam helmu, a ze se na tom mesici asi da dychat, ale je tam celkem zima.
    Dojdu na misto precejen... Koukam, ze tam uz nekdo asi parkuje.. No snad to probehne v pohode.
    No samozrejme to zas vypada na nejake bludiste sic tentokrat mensi lod..
    Zjistuju, ze ale svetlo je prece v helme..
    Takze nemam cim si posvitit (protoze hyper realismu jsem si sundal helmu na Grim Hexu a zapomnel si ji znovu nandat pro snedeni tycinky, coz se nepodarilo. Klliknuti na EAT (pokud se cloveku podarilo pres ten jejich system pres tlacitko F ttam tu nabidku zamerit) neudelalo nic.)

    Vracim se tedy na Grim Hex pro helmu. Kontaktuju jejich vez, ze jdu pristavat "Jojo pristante".
    Ale kam? Kde je ten hangar? V Elite Dangerous clovek ma jasne cislo. Tady nic takoveho neexistuje.
    V zajmu realismu musite tak nejak odhadnout, ktery hangar je asi pro vas... zrejme podle toho, ktery je otevreny?
    Asi po 5-10 minutach obletani uz nejak nevim, kde je ten hangar schovany
    Zkusim zavolat znovu vez, jestli to nejak neupresni.

    "Vase pristani bylo jiz schvaleno" sdeluje spore vez.

    Hmm.. Hele tamhle jsou nejake pristavaci plochy... tak to soupnu tam.. vypada to, ze jsou tam asi nejaky i dvere.
    Pristanu tam na plochu.
    Chci vylezt a dochazi mi, ze nemam vlastne tu helmu, tak vylezt bez helmy asi dopadne rychle smerem, ktery uplne nechci. Pice! :-)

    Na druhou stranu tak me napada, ze to svym zpusobem pridalo j akehosi realismu... Ze to clovek pak musi resit.
    Ze vyrazil bez helmy, pac si chtel snist tycinku :) Nebo bez naboju do akce, a ze by to mohl zkusit risknout treba nozem, nebo jestli tam nejakou zbran nenajde.

    Zatim mi to po tech par letech u te hry spis prijde, ze to tak trochu umele navysuje ten herni cas... Protoze to vsechno strasne dlouho trva.. obzvlast novackovi se v tom vubec zorientovat.. a nic tomu tedy nebudou pomahat (treba ocislovane hangary.. a sdeleni cisla hangaru).
    Myslim, ze nic z tohodle za celou dobu nevylepsili ani chlup.

    Ze SC mam tedy furt dost smisene az ambivalentni pocity.... realisticke zahyby dek na posteli viz. [UNREALONE @ Star Citizen]
    by precejen mohly trochu pockat

    Stejne tak imho tyhle survival prvky s jidlem a vodou. Ty sice jsou o kus dal a gameplay pridavaji.. ale co cloveka chytne je kdyz tam bude i aspon tradicni zakladni gameplay jakekoliv hry... nejak promptne hratelny.

    A kdyz uz... v jednom vraku jsem videl automat na napoje... i poletujici plechovky v beztiznem stavu... proc jsem si zadnou nemohl tedy vzit, kdyz tedy survival? :) Musi si to koupit v obchode. Samozrejme ne v baru. Tam zadny napoj nekoupite logicky :)
    GORG
    GORG --- ---
    pak jsem zkusil kontrakt patrani po osudu osoby XY v havarovane lodi...

    priste se na podobne asi uz vyseru... postrilel jsem tam asi vsechny... time to survive asi tak 6 minut, tak se furt musel vrracet do lodi trochu se ohrat

    indikator ukazoval nekam do podzemi ale za boha nemohl najit vstup... a celej ten vrak je slusny bludiste

    pak jsem zahlidl nejakou postavu tak po ni palim.. .ale ocividne to byl normalni hrac, kteryho jsem postrelil, ten me zabil
    a mam ted asi CrimeStats... a vzbudil se v zaplivane nemocnici v Grim Hex

    jako po hodine blouudeni ve vraku, kterej sice vypadal cool, ale nebylo mi jasny, jestli ten quest ma glitch.. a proste to tam neni.. nebo jestli ten indikator smeroval k mistu, kam jit. nebo co tam mam udelat nebylo jasne
    takze kdyz bylo na koho palit, tak aspon nejaky gameplay, tak jsem hned strilel zejo :)
    GORG
    GORG --- ---
    vcera se mi podarilo konecne dokoncit suvj prvni kontrakt... zabil jsem toho konkretniho banditu, kteryho jsem mel kuchnout

    pak jsem nekolik minut meditoval nad loot inventorarem, kdy jsem zkoumal, na co mam misto v batohu.... kdyz pak slysim zvuky bot.... zjevne tam jeste byl... ale uz jsem nestihl vypnout inventorar..
    no timhle zpusobem v UI menu intentory jsem zemrel uz vickrat.. proste ten inventorar maji slozitejsi a nez se rozkoukam, jak to presunout k sobe, me casto nekdo zabil ,]

    kazdopadne se to pocitalo furt jako mission successfull

    u dalsiho podobneho k ontrkatu uz se mi darilo lip... bohuzel to utnulo connection lost.... kontrakt to bohuzel uplne zrusilo, smazalo, zneviditelnilo, ale nechalo mi to veci aspon.
    GORG
    GORG --- ---
    SONIC: to jo no... akorat to uz jsem udelal 3x .. uz tam byly 2 kopie myho mustanga... uz uz jsem malem si sebral ze svoji mrtvoly pistoli, kdyz me pak znovu pifli...
    ani neim, jestli NPC nebo hraci.. prislo mi, ze se na me line nejaky neanglofonni jazyk z te snehove fujavice... .. asi dobre resene zvukove efekty, protoze to znelo fakt, jak kdyz nekdo hulaka par metru dal ve velkym vetru
    SONIC
    SONIC --- ---
    GORG: muzes si pro svoje veci z mrtvoly dojit..tak kde si chcip se valis dal..pozbiras veci a pokracujes v misi primo na miste..
    GORG
    GORG --- ---
    UNREALONE: jo taky bych nejakou lepsi lod bral

    nedavno jsem koukal na youtube tipy triky, jak si rychle vydelat prachy
    v kostce asi takhle:

    1) vzit si evaluation security kontrakt.. jit tam jen s pistoli... kupoval si snad jen medpeny
    2) tam vylootovat lepsi zbrane a brneni od zabitych banditu (tohle asi parkrat zopakovat)
    3) pujcit si tezebni zarizeni.. a tezit tz nejcenejsi suroviny (dtto)

    pry po 3 hodinach uz mel miliony

    u me to narozilo, ze jsem chtel vylootovat vsechno brneni, ale pobral jsem v kapacite batohu jen helmu a nejaky narucniky.. a to jsem mel batoh
    zbyvalo zabit jeste asi 5 banditu ale nejaky mi killnul
    pak nemel ani batoh, ani brneni , na ktery se da batoh nasadit.. , ani pistoli :] to jsem pak pofixnul (koupil).. jen mi ted chybi ten kontrakt v nabidce... zkusim se asi vratit na Microtech.. mozna se bude nabizet tam.

    zajimave je, ze kdyz me zabili, tak ten kontrakt ale furt fungoval... furt ze jich zbyva zabit uz jen 5 pro dokonceni.. ale kdyz da clovek v menu Quit game.. tak se pry cely ten kontrakt zrusi jako failed. (Tohle snad s tim server meshingem novym zmizi a bude tam nejaka persistence vetsi... clovek nekdy potrebuje proste tu hru vypnout, kdyz chce)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Občas to zkouším, ale pak kvůli chybám něco nejde, tak to zas vypnu.
    Pár misí se mi povedlo, ale často taky někde umřu kvůli nějakému bugu když člověk propadne podlahou nebo tak něco.

    Chtěl jsem lepší loď než tu základní Auroru, ale nemám na to moc čas a nechtělo se mi grindit. Naštěstí jsem si nedávno všiml, že se mi tam objevily nějaké ingame peníze že jsem měl dost na Titana, tak aspoň to.

    Docela mě sere jak funguje ten quantum drive - dá se letět jen na ty waypointy. Někde jde aspoň udělat ten trik, kdy zapnu quantum a v průběhu vypnu, takže se aspoň přiblížím kam potřebuju, ale kolem planety mi nějak nešlo ani to.
    Tohle má IMHO Elite lepší. Není nic otravnějšiho než 10min koukat jak ubíhají kilometry když někam letím.
    GORG
    GORG --- ---
    ale uz jsem malem malem dokonce dokoncil quest

    nasel jsem si delivery mission.. zrovna tahle teda vyzadovala 3 ruzne baliky sebrat.. takze vsechno pekne trikrat
    posledni 3 balik jsem hledal asi hodinu v jakemsi bludisti havarovane lode, kdy uz prestaval verit, ze se tam odtamtud da nejak dostat
    do toho tak cca 15 minut limit baterek pro zahrivani obleku, protoze tam bylo -90 celsia

    nasel jsem nakonec jak se tam dostat do dalsiho patra a svuj 3 package..

    letim na delivery lokaci
    dam do automatu prvni balicek
    pak me napadne, ze je to lokalita, kde se nesmi strilet... "HA.. ze bych konecne dokoncil nejaky kontrakt? " :) ...
    "No leda ze by tam ted vyvstal nejaky bug."
    " Mozna prave v souvvislosti s timhle storage automatem... Hmm pise se na nem reliable and safe.. no tak uvidime"

    Vlozim 2. balicek a odchazim pryc... zjistuju, ze mam balicek stale v ruce... huh? Davam ho tam znovu.. nejak jakoby ho tto nechalo na tom samem miste ale za zavrenymi dvirky.
    Zkusim tlacitko pro vlozeni zasilky...
    Vzal si balicek do ruky a znovu ho tam vratil.

    No a dostalo se to do stavu, kdy balicek zmizel ale nezaregistrovalo ho to jako vlozeny. Zustal jakoby za dvvirky ale neviditelny.

    Takze nedokoncitelna mise.

    Tesne! :)
    GORG
    GORG --- ---
    no nic.. pro dnesek to tedy vypinam.. tak zas zitra nebo za pul roku :)
    GORG
    GORG --- ---
    tyjo zkousim to ted znovu... chci teda zkusit doletet na nejakou jinou lokaci.. protoze se nabizi jen 4 mise.. vsechny imho trochu tezsi a. a zadna z nich neni FPS...

    vyletim lodi a nenabizi mi to zadne waypointy.. ani ten, ktery mam tracked you primo cil letu v galakticky mape.

    na tomhle u me ten gameplay vetsinou na podobnych vecech konci tim, ze jedu metrem , abych odeletel lodi, kde se vyskytuje asi tak 95% meho gameplaye :) se k ty hre tak po pul roce pak vracim, a koukam, co se zmenilo.. no tohle zatim ne :) .. ale ty momenty, kdy tam problikne i jiny gameplay jsou fakt zajimavy. samozrejme i to cestovani metrem ma neco do sebe ,]

    ale s temi waypointy nevim.. uz se mi toi myslim stalo a pak se to nejak vyresilo. uz nevim jak. ale neda se nikam takhle letet.
    jediny, ktery to nabizi je vesmirna stanice, ze ktery jsem ted odletel... tam to pise zejo too close, takze je to cervene barvou.. zadny jiny bod nikde neni, tak nevim


    nevim jestli related (pro flight) ale zniu mi to dost podobne

    https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/gjtxa4/all_my_waypoints_disappeared/

    prej vymenit si oci.. :) ve hre.. dat jinou barvu oci ci co.. jsem z toho zas nejaky confuseacat ,]

    sic chapu,l ze hrajem alfu , takze bedovat nad pripadnymi bugy je asi trochu nesmysl.... akorat to teda odrazuje vetsinou ..

    hmm zkusil jsem si zvolit teda nejakty kontakt.. tak ten se tam uz jako waypoint ukazuje. zkousim podrzet tlacitko B pro warp. nic se deje.. vzavam to pro dnesek :) ale tenhle bug, ze jako nejde zapnout warp je z mych nejoblibenejsich. sic obcas clovek pro tu komplexitu nevi, jestli neco nedela spatne, protoze to taky byva ten pripad.
    GORG
    GORG --- ---
    SONIC: hmm ja si prenastavil respawn point pryc z Microtechu , protoze je moc daleko, a ted mi to v Hurstonu nabizelo jen zakazky v Microtechu :) hmm.. tak se treba pak restartnou ty zakazky.. SMG uz je ready,, tak snad ho tam nenecham lezet s mrtvolou :)
    SONIC
    SONIC --- ---
    GORG: kontrakty se tak nejak minimalne castecne zobrazujou podle lokace kde zrovna ses a casovej limit maj taky myslim..
    GORG
    GORG --- ---
    Zas jsem po case zkusil SC a zatim teda plati, ze se mi dosud nepodadrilo dokoncit zadny quest :) Zkusil jsem ted 4.. bud glitch nebo jsem to nejak posral
    Pak jsem potreboval nekde sehnat aspon pistoli, pac jsem chtel zkusit ten FPS quest pomahat hlidat lokalitu. Asi po hodine jsem nasel obchod se zbranema.. a koukam, ze uz ale nemam k dispozici ty kontrakty. V nabidce uz byly jen 2.. nekde daleko. On je tam nejakej casovej reset, ze se po urcitou dobu nenabizi?

    Jinak ale musim rict, ze to vypada dost cool.. pobihal jsem po Microtechu a vypadalo to hodne zajimave. Sic pro komplexnost si nekdy rikal, ze ta hra je ttak trochu prace ,)

    Asi by bylo fajn, kdyby se vic venovali tomu gameplay, at tam nejaky je vic.. z nejakeho duvodu na to jdou dost zesiroka.
    \
    Onehda jsem koukal na nejaky asi 2 hod video.. no spis zbezne.. kde v vpanelove prezentaci predstavovvali jejich plan pro mimozemske rasy.. jak najali lingvisty , aby jim vymyslely nejaky realisticky mimozemsky jazyk... proste na to jdou hodne zesiroka :) Ve vysledku tam tedy zadni alieni zatim nejsou a zatim furt nenaucili NPC neastat na stolech nebo byt pulkou tela v podlaze .

    Ted se chysta nejaka radikalni verze 4.. s novym zpusobem distribuce dat mezi servery, takze by to teoreticky melo umoznit vice lidem sdilet stejne mistto.. asi i ten prechodd zpusobi novy bugy se ocekava. No jdou na to teda hodne perspekcionisticky a vlece se to.. ale asi to nakonec bude slusnej napek, az to dodelaj. V duchodu budem mit co parit :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Star Citizen is doing 'bedsheet deformation' physics now, because of course it is | PC Gamer
    https://www.pcgamer.com/star-citizen-is-doing-bedsheet-deformation-physics-now-because-of-course-it-is/
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: Vyvoj vzdycky bezi roky. I kdyz delas treba "jen" na novym dile nejaky franchise, treba nejaky FPS, kde vlastne nemusis prakticky nic moc vymejslet a jen updatujes a vylepsujes zastary casti engine, vyrabis k tomu novy 2D/3D/audio assety, a fakt neni temer co vymyslet (ve srovnani s tim, co se musi vymyslet pro SC), tak to trva roky.
    Jen to proste nevidis, protoze Ubisoft ohlasi svuj 158 dil Assassins Creed teprve par mesicu pred tim nez ho maji hotovej.
    U SC asi urcite doslo k nejakym zdrzenim, ke kterym by nejspis byvalo nemuselo dojit, ale s tim uz nikdo nic nenadela.

    Kadopadne, nejaky pitomy kuchynky v lodich, slanky a peprenky, a akvaria ten vyvoj nezdrzujou, to jsou porad veci co se delaji paralelene lidma ktery by se jinak co? ktery by se jinak kopali do zadku.
    Ja taky nejsem zvedavej na tyhle blbinky, ani novy lode uz me nezajimaj (uz dlouho), a chtel bych radsi konecne stabilni hru, ale tam je to prave brzdeny vecma jako treba server meshing, item cache, a souvisejici, nikoliv kuchynkama, zachodovejma prkynkama, a ani novyma lodickama (s vyjimkou tech, se kteryma ma prijit nejaka nova gameplay - jako treba tezeni).

    Jsou ty detaily vyhazovani penez? Mozna. Zalezi kdo ti na tu otazku odpovida.
    Pro me ty detaily dulezity tak moc nejsou, pro tebe jak vidno taky ne, ale pro jiny lidi ano.
    A jestli maji penize na "vyhazovani", tak co na tom zalezi? (vyhazovani jsem dal do uvozovek, protoze pokud se to do hry dostane a jsou lidi ktery to oceni, tak je sporny to takhle nazyvat)

    Ale rekneme, ze by se ty detaily nedelaly - bude driv hotovej server meshing? Nebude.
    A jestli se diky tomu usetri nejaky penize - bude drive hotovej server meshing? Nebude.
    Protoze tym co na nem pracuje uz maji, a tim ze tomu tymu pridas za usetreny penize vic lidi co muzou mlatit do klavesnice, tim tomu nepomuzes, prave naopak - programovani (ve fazi vyvoje) neni neco co se da skalovat do nekonecna prihazovanim dalsich a dalsich programatoru, tak to prece nefunguje.
    Server meshing tu uvadim jako priklad - dosad si misto toho jakoukoliv jinou feature a bude to stejny.

    Co by mohlo bejt hotovy driv, nebo se mohlo uplne vyhodit, by bylo neco jako item cache - POKUD bys nedelal zadny objekty co muze hrac trousit po svete, od plechovek, hrnicku, hotdogu, az po cargo bedny, a udelal to se zbranema tak, ze proste zmizi kdyz je zahodis nebo polozis, a stejne zmizi cargo v lodich pri rozbiti/zniceni lode.
    Ale chtel bys pak takovou hru? Ja ne. Takovy hry uz mame.
    Prave to, ze muzes vzit do rukou krabici a nekam ji odnest a polozit, je pro mne naprosto super vec, ktera strasne pridava na gameplayi (vytvari to ve hre situace, ktery by bez toho nevznikly).
    No a aby tohle fungovalo, tak se musi udelat veci jako napr. "item cache" a souvisejici, a to je to co zdrzuje a trva - ne to, ze 3Deckar si patla model flasky s limonadou a grafik patla nejaky logo co na ty flasce bude.

    A kdyz takovyho low level 3Deckare a grafika vyhodis a misto nich najmes jednoho senior proga, pokud budes mit stesti (ne dva jak pises, to je utopie), tak ti to pomuze jen pokud ti ten prog v tymu chybi, ale kdyz nechybi, tak k cemu ho najimat?
    Programovani neni hra na klavir. Vice rukou mlaticich do klaves nic nezachrani.
    Potrebujes tech rukou (a hlavne hlav co neco umi) jen tolik kolik je potreba, cokoliv navic je v nejlepsim pripade opravdove plytvani penez, a v nejhorsim pripade na skodu veci protoze to bude ten team zdrzovat (dalsi clovek co je potreba seznamit s kodem, s pravidlama, s problemem, dalsi jehoz eventualni kod bude muset nekdo schvalovat - a kdo to bude delat? ostatni progove, misto aby delali svoji praci).


    Ale ano, trva to dlouho, a tvoji frustraci sdilim.
    Jen nemyslim, ze vyhazeni par grafiku a najmuti dalsich progu tady neco muze resit.
    Ja si myslim, ze to zdrzuje nikym nerizeny pan perfekcionista a maximalista Roberts.
    Jinak proti nemu nic nemam, ale mozna by nebylo na skodu, kdyby nad projektem visel damokluv mec v podobe nastavenyho budgetu a nejakyho deadlinu - jsou lidi co to proste potrebujou, jinak nemusej bejt nikdy hotovy :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    BAT: hele já jsem taky programátor a spoustu věcí dokážu pochopit

    Jasný že nějaký "blbosti" se dají udělat paralelně s těma důležitýma, ale ten vývoj už běží roky. Když vidím jakým detailům věnovali pozornost, tak si myslím, že opravdu vyhazují peníze a čas z okna. Jasně že asi jednoduše nejde říct grafikovi aby pomohl jinde kde na to nemá vědomosti, jenže ono je to i o těch prioritách shora. Je krásný, že lodě mají společenskou místnost, kuchyňku, zasedačku a bazén, ale kolik lidí to zajímá v době když hra není hotová. Můžu najmout 2 vývojáře místo 2 grafiků a detaily dodělat časem. Když vím, že mám ambiciózní projekt, tak můžu říct, že udělám základní mechaniky pořádně tak aby se to dalo hrát a v dalších updatech přidávat nové featury. Oni to sice dělají, ale zároveň pořád některé základní věci fungují blbě.

    Když to srovnám třeba s No man's sky, tak tam to celkem jde dělat rozumně. Chris je ale megaloman a chce všechno dokonalé.

    Nechci na to jen nadávat a za mě velký respekt na to co už zatím dokázali, ale kdyby na pár místech ubrali perfekcionismu, tak by z toho měli užitek všichni IMHO. Určitě na tom dělá spoustu skvělých lidí a hodně věcí je super. Přeju jim i nám aby to dobře dopadlo. Evidentně je furt dost lidí kdo ty prachy za virtuální lodě dají, takže snad peníze budou.

    To že Sq42 běží paralelně asi dává smysl. Jak moc jedno zdržuje to druhé těžko říct. Vzhledem k tomu, že už vyhlásili že plánují víc dílů, tak to snad plánují i dokončit ještě v tomhle století 😄 Doufám, že to neznamená, že to rozdělí do 3 částí aby vydali aspoň něco. I když pokud to bude znamenat, že backeři dostanou všechny části postupně, tak asi proč ne 🙂
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: No, a neni to spis chyba toho kdo psal ten clanek, ze pise clanek o hovadinach?
    Kdyz se nad tim fakt zamyslis, mas pocit, ze nejakej nouma co vyrabi zvedaci prkynko na zachode by byl nejakym prinosem do tymu kterej resi server meshing?
    A to ne, ze by se mi libilo jak se postupuje, ale tohle asi neni kde je problem - zachodovy prkynka asi patlaji proste protoze muzou, protoze asi jsou prachy na to aby se najalo par "instalateru" ktery si s tema zachodama budou hrat, a nedovedu si predstavit, ze by tyhle veci nejak zdrzovaly nebo ubiraly zdroje potrebny pro reseni server meshing apod.

    Veci se delaji jak jen to jde paralelne.
    Zatimco jeden tym resi server meshing, druhej tym resi boty, treti tym resi lode, ctvrtej tym nevim co, par 3deckaru dela na zachodech, a par grafiku si dal smrdla koncepty.
    Pokud prvni tym ma nedostatek zdroju (lidi) (a nedostatek asi nemaji), tak to nevyresi tim, ze tam poslou grafiky a 3deckare, takze neni duvod proc by zatim ti grafici a 3deckari nemohli delat nejaky zachodovy prkynka (to uz je spis uplne jina diskuze - o tom, jestli to stoji za to, na neco takovyho placat penize. Ale jestli ty prachy maj a lidi jim je porad davaji, tak at si je klidne placaji).

    Problem je spis v tom, ze veci jako server meshing jsou slozitej problem, tak jestli si chlapci proste jen neukousli moc velky sousto a ted nebude jen dlouho trvat nez zjisti, ze se to fakt neda spolknout.
    Ja se programovanim zabyvam docela dlouho, od webu, rezervacnich systemu, bankovnich portalu, ucetnich systemu, kontrolnich/ovladacich systemu, komunikacnich protokolu, a v posledni dobe i her, coz neznamena ze bych byl nejakej super hackerman, ale snad jsem se naucil aspon tolik abych se v techto vecech dokazal trosku orientovat, a nejsem si jistej jestli je mozny se soucasnyma technologiema realizovat server meshing bez ustupku, tak jak ho prezentujou, v rozsahu co ta hra potrebuje - a je velice dobre mozny, ze jen nemam potrebny znalosti (no, je temer jisty, ze je nemam).
    Pokud to jde, jak pres sve pochyby doufam, je to hodne slozitej problem, jehoz reseni samo o sobe trva (bude trvat) dlouho (ale jak dlouho je dost dlouho, to samozrejme nedokazu rict).
    A dost to muze zdrzovat jiny veci, ktery na tom nejak zavisi, i kdyby se vyvoj vedl tim nejidealnejsim a nejspravnejsim zpusobem.
    Vlastne jsem chtel jen rict, ze at uz se to vede jakkoliv, problemem nejsou "zachodova prkenka".


    Co se mi rozhodne nezda v poradku, je progress na SQ42.
    Podle me ta hra mohla bejt uz aspon rok nebo dva vydana, ale myslim si, ze tam dlouhodobe dochazi k tomu, ze jak se zlepsujou nebo vyvyji novy technologie pro SC, tak Roberts ty pokroky asi tlacil do SQ42, cimz se porad a porad prodluzoval vyvoj SQ42, protoze se musely predelavat veci, ktery uz byly nejak hotovy (nebo v nejakym pokrocilym stadiu) a najednou se musely nahradit novou technologii.
    Takovym stylem by se to mohlo tahnout donekonecna (resp. dokud budou penize), tak doufam, ze si uz konecne rekli dost, a ze to uz skutecne nejak finalizuji.
    Jinak se SQ42 asi fakt nikdy nedockame, protoze narozdil od SC, ktery se da plus minus uz nejak hrat a je sance, ze se jeho stav bude casem dal lepsit, tak SQ42 nejde vydat v podobne nedodelanym stavu a dokoncovat ji "za behu" - z principu hry, ktera ma nejakej pribeh od A do B a pak je konec, tohle proste udelat nejde, to se musi vydat hotovy.
    Muzeme jen doufat, ze Roberts dostal rozum, a uz to technologicky uzavrel a bude se to jen dodelavat, a ne menit.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Doufám že do roka dodělaj aspoň Squadron 42
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam