• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    tolik k "feature complete" :D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Squadron 42 CitizenCon 2954 Live Gameplay Reveal
    https://youtu.be/1H-0x4xk2Xk?si=J_n2dgODXs1nm4C_
    SONIC
    SONIC --- ---
    SONIC: jo zmizely mi dve mrtvoly co sem nakladal kvuli lootu do lode :) pak sem tam dal krabici hned vsechno loupal do krabice a je to pohoda..
    SONIC
    SONIC --- ---
    UNREALONE: tyjo ja tomu dal o vejkendu 2x 5 hodin a pokazdy zcela bez problemu zadnej crash vzdycky celejch 5 hodin v kuse jeden server.jediny co me trapi je asi pred 14 dny zabugovanej hangar na everusu a prakticky everus nemuzu vubec pouzivat..jinak sem si fakt krasne zahral :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky by mohli udělat možnost hrát "single player" jako to mají Elite, No man's sky a další pro lidi co nechtějí/nepotřebujou ostatní lidi ve hře :⁠-⁠D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Dneska jsem to zas zapnul. Glitche všude hned od začátku málem jsem nedojel na spaceport, dveře se otvíraj na popátý, metro jede pod zemí. Tak zas jindy asi no. Jsem zvědavej co předvedou na tom eventu. Prej nutí vývojáře pracovat nonstop skoro.
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: U tech dveri vytahu je to tim, ze ten jejich TSR (a nebo DLSS) nedostava spravne informace ohledne zpusobu/smeru jakym se ty dvere pohybuji - coz je pro veci jako TAA apod dulezite.
    Totez se tyka i dveri a ramp na lodich a jinde.
    Nicmene, tohle pry uz bylo opravene, ale ta oprava se asi tykala jen toho jejich vlastniho TSR reseni, protoze s DLSS nemuzou nic moc delat.
    Blbe je, ze s DLSS to az na ty artefakty, mazani a ghosting, vypada vetsinou lepe nez TSR, ale DLSS zas dela tenhle bordel.

    Ja bych byl radsi, kdyby slo misto DLSS/TSR pouzit nejaky AA (a myslim samozrejme neco lepsiho nez ten podelany TAA).

    Mimochodem - je tu nekdo kdo to hraje ve 120 nebo 144 FPS? ...nebo jake FPS je pro ty higher-refresh monitory vhodny?
    Logicky by se dalo asi predpokladat, ze to mazani a ghosting z TAA/TSA, nebo co to kyhocerta maji, nebude tak strasny, pokud vam hra bezi ve 120 FPS misto v 60 jako me.
    Zkusim odemknout framerate, ale muj HW asi nebude mit na to, aby se dostal na 120 FPS, ale zkusit se to muze.
    Na druhou stranu, i kdyby, tak to mozna pomuze trochu s ghostingem, ale rozmazany to s tim podelanym 66% DLSS bude porad.

    Doufam jsem, ze tu treba bude nekdo vedet nejake user.cfg tweaky nebo tak neco :(
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky to moc nechápu. Bez DLSS to dělá občas takové divné artefakty a třeba když se otevírají dveře výtahu tak to není úplně plynulé nevím jak to přesně popsat a když se DLSS zapne tak je to spíš horší
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Abych to uvedl na pravou miru...
    Clovek ma bud 66% DLSS, ktery vsechno rozmaze a jeste prida ghosting, nebo DLSS vypnete, ale pak nemate zadny AA a vsechno je zubaty a hranaty.
    Takze ja bych chtel DLSS vypnout, a vnutit tomu treba SSAA, nebo aspon MSAA.
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, neexistuje nejaky zpusob jak SC vnutit nejaky AntiAliasing?
    Zkousel jsem to skrz ovladace, a neposloucha to.
    Dost me prudi jak je vsechno rozmazane - nejen ze to vypada hnusne, ale oci se na to porad snazi zaostrovat az z toho boli hlava.
    BAT
    BAT --- ---
    GORG: Nevim jestli jsem te spravne pochopil...
    Ja nemyslim, ze by tu expiraci nejak ladili a diky tomu to doslo do nynejsiho pouzitelneho stavu.
    Spis uz to takhle bylo nastavene puvodne, ale byl tam nejaky bug, ktery opravili.
    GORG
    GORG --- ---
    BAT: jo to je priklad veci, kde nechapu, proc chteji prudit/ladit veci tohodle pedantskeho razu, kdyz hra neni v tech podstatnejsich vecech zdaleka hotova.. zejmena, kdyz je to zabugovane.

    Mozna to potrebujou z hlediska ulevy vytizeni serveru, nevim.. tam snad jedine by to slo pochopit, ale spis mam pocit, ze proste nektere casti tymu resi ted zcela podruzne detaily, ktere naopak hru znepristupnuji hracum, kteri stale chteji davat Star citizenu sanci :-)) Zrovna expirace misi neni , co hrace nejak zvlast zajima
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Jeste k te expiraci Hauling misi...
    Nevim jestli jsem si toho predevcirem nevsiml, ale ted se u tech misi zobrazuje casovy udaj "Contract Deadline".
    Vetsinou je to 3-4 hodiny, a u nekterych je N/A (coz asi znamena ze tam limit neni? nevim, zadny problem s nimi take nebyl).

    Porad si myslim, ze by bylo lepsi ten limit nastavit na tech 24 hodin, ale zaplat panbuh aspon za ty 3-4 hod.
    BAT
    BAT --- ---
    Snad to nezakriknu, ale Cargo Hauling uz se zda byt OK.

    Bral jsem 10 misi najednou, nakladal mozna i dve hodiny, nic nevyexpirovalo, a zatim se mi podarilo vsechno splnit.
    Teda... az na jednu, ktera byla rozbita uz od pohledu, ale chtel jsem to testnout (v mobiglass, v prave casti kontrakt obrazovky, se nezobrazovaly udaje kolik ceho kde vyzvednout a kam to odvezt - takze tohle pred akceptovanim mise skouknout, a kdyz udaje nejsou, tak nebrat).
    Z nejakeho duvodu jsou splnene mise v historii cervene a casto (pokud ne vzdy) zobrazuji nulovy pocet dodaneho nakladu, ale jsou COMPLETED, ne FAILED, a reputace se zvedla a penize jsem dostal, takze to proste ignorovat.

    Takze se to po tom nepodarenem patchi precijen zacina uzdravovat :)
    BAT
    BAT --- ---
    SONIC: No nekdy se postesti. Kdyz aspon vetsina veci funguje, tak je to vyborna hra.

    Jinak aby bylo jasno, ja ty Cargo Hauling mise neodsuzuju.
    Fakt jsem jen uprimne zmateny a chtel bych zjistit, jaky je tam zamer, jak maji spravne fungovat.
    Jednoznacne je v nich bug - bud maji casovy limit, ktery tam nema byt, nebo tam chteli mit casovy limit, ale bug spociva v tom, ze se tato informace hraci nikde nezobrazi.

    Casovy limit tam samozrejme nejaky byt musi. Neni mozne, aby databaze do nekonecna bobtnala, ale takovy limit ma byt nejmene 24-30 hodin.
    Je treba vzit v uvahu jak dlouho trva nakladani pro vice misi a k tomu rozvoz.
    Kdo ma cas hrat 5+ hodin v kuse? Vetsina hracu bude mit cas jeden den stravit ~3 hodiny nakladanim, a pak druhy den dalsi 1 az 2 hodiny rozvozem.
    Expirace po 24 hodinach je tak nejnizsi co lze vubec akceptovat, idealne by to melo 24 hodin presahovat.



    Moje predstava o tom jak ma hauling fungovat, byla nasledujici:
    (a prijde mi to takhle prirozene, jako totalni no-brainer, ze takhle to ma byt)

    Naberu vetsi pocet misi (15-20). Ucelem je optimalizace tras a tudiz maximalizace zisku.
    Takze vyberu mise, ktere co nejvice sdili vychozi/cilove body, nebo na sebe alespon navazuji.
    Uz na prvnim vychozim bodu tak nakladam celkem treba 250 SCU pro 10 ruznych misi, ktere maji stejny vychozi bod, ale polovina z nich ma ruzne destinace.
    Nalozit tech 250 SCU trva 3 hodiny - jednak protoze jsem sam a polovinu celkoveho nakladu jsem dostal v 1 SCU boxech, ale taky proto, ze se snazim optimalizovat umisteni nakladu v lodi podle poradi v jakem budu dany naklad vykladat.
    Celkem pochopitelne nechci par beden, ktere budu vykladat na prvni zastavce, zabarikadovat nekde uprostred nakladoveho prostoru a pak travit pul hodiny preskladavanim abych se k nim dostal.
    A pak uz jen litam po urcenych destinacich a vykladam (a sem tam neco prilozim, pokud jsem vzal nejake navazujici mise).

    Jenze, uz behem toho 3 hodinoveho nakladani zacnou mise zahadne expirovat.
    Pokud je to umysl, ten cas je potreba uzivateli nekde zobrazit, a ja pak samozrejme nebudu nabirat 20 misi najednou abych travil 3 hodiny jen nakladanim.
    Takze bych chtel zjistit jak to teda je.
    SONIC
    SONIC --- ---
    BAT: no je to trosku divoky..ale zase me prezily 2 mise kdy sem mel nalozenej freelancer uz v cilovy destinaci tam sem se dostal do potycky protoze se mi libilo brneni na securitakovi..zvladnul sem umrit..vylizt zpatky do hlavniho menu opetovne pustit hru kde me to loudlo zpatky do mrtvoly na puvodnim miste..pak uplna smrt a doleteni zpatky na destinaci kde sem si dosel pro ten vytouzenej armor k tomu sebral svoje zbytky a pak teprv vyndal freelancera z hangaru a v klidu vylozil.. 2 mise complete..
    BAT
    BAT --- ---
    Cargo Hauling je nejakej divnej, nebo zabugovanej, nebo tomu nerozumim.

    Nabral jsem nejaky hauling mise, prvni dve sly z New Babbage (kde jsem byl) do Port Tressler.
    Takze jsem do C2 Hercules nacpal cargo pro ty dve NB-PT mise, doletel na Port Tressler, vysypal cargo, a zacal ladovat Herkules cargem pro vsechny ty ostatni mise.
    To mi zabralo skoro 4 HODINY, behem kterych jsem si vsiml dvou nebo 3 notifikaci ze jsem Failnul nejakou misi, coz jsem pripisoval nejakym zaseklym nebo opozdenym zpravam z predchozich misi co jsem predtim zrusil.
    Chyba lavky, jak se ukazalo pozdeji...
    Jakmile bylo nalozeno, vydal jsem se do prvni destinace (Greycat IV ...center A ..tak neco), kde jsem mel vylozit naklad pro asi 5 misi najednou.
    Pristal jsem, zacal vykaldat, a najednou mi zacnou prichazet dalsi a dalsi notifikace o failnutych misich.
    NECHAPU, v popisu misi zadnej time limit neni! WTF?

    Takze jsem stravil 4 hodiny loadovanim nakladu, nesplnil ani jednu misi, a naklad mi zustal v lodi.
    Tak ted hledam kde to prodat, abych z toho aspon neco mel.

    Muze mi nekdo vysvetlit co to je za nesmysl, ze ty mise nejak vyprsej?
    BAT
    BAT --- ---
    Tak pondeli je tu, a s nim konecne hotfix jak pan Batstradamus predpopvedel.
    Pozde, protoze ted zas nebudu mit cas hrat, ale prece.
    Star Citizen Alpha 3.24.0 LIVE 9296942-9302871 HOTFIX - Star Citizen Spectrum
    https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/190048/thread/star-citizen-alpha-3-24-0-live-9296942-9302871-hot

    Technical
    • This hotfix will not affect non-LTP items in game so you will not lose consumables, rentals, refinery jobs, character/hangar customization, and home locations.

    Bug Fixes
    • Fixed - PU - Missions / Cargo - Hauling missions - Mission cargo crates are not appearing in the kiosk at the pick-up location
    • Fixed - PU - Locations / Usables - MultiLocation - After spawning, pressing will trap the player in bed
    • Fixed - PU - Openable Cargo - Stor*All containers of all sizes can be retrieved from inventory access kiosks
    BAT
    BAT --- ---
    Tak ROC mining je taky rozbitej. Respektive tezit se da, ale neda se to prodat.
    Teoreticky clovek muze tezit, zatim to skladat do storage, a doufat ze to pujde prodat az to opravi.
    Ale kdyz vidim co vsechno je rozbity, asi neni uplne chytry se spolehat na to, ze to v te storage zustane (a nemam na mysli zrovna kvuli pripadnemu wipe).

    Docela bych uvital, kdyby nekdo dal dohromady seznam aktivit, ktere zatim jeste funguji.
    Me uz se nechce nic dalsiho zkouset.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam