VACA: Me zarazi, ze vubec vypusti patch na konci tydne, kdy vedi, ze pak 3 dny nebudou v praci
(ze maji na RSI Status napsano "team is investigating" je evidentne lez, protoze kdyby to nekdo uz aktivne resil, do 10 minut je online docasny workaround - napr. premistit/preskocit prvni cargo misi, a hlavni pricina opravena max. do nekolika hodin, a ne ze se 3 dny NIC nedeje).
Podle me to ukazuje na pritomnost nejakeho idiota/skodice nekde v tom rozhodovacim retezu, protoze tesne pred vikendem se proste patch nevypousti.
Behem pondeli to bude urcite rychle opraveny - proc? protoze prijdou lidi do prace a SKUTECNE to zacnou resit.
Server meshing neni zadny zazracny lek, ktery jako mavnutim kouzelneho proutku vyresi veci jako chyby ve skriptech misi, nefunkcni tractor beams, bugy v UI, vselijake bugy lodi, atd.
A na zacatku to samo o sobe bude mit dost detskych nemoci. V momente kdy server meshing pujde online, celkove mnozstvi problemu se jen zvysi.
Doufejme, ze ta nejhorsi faze nebude trvat moc dlouho.
Ale uz aby to bylo :)
Dodelani SQ42 by mohlo SC trochu pomoct, ale moc se neodvazuju hadat jak moc a kde (nemluve o tom, ze to taky nebude hned).
Snad by to mohlo trochu zrychlit vyvoj a zapojovani nejakych assetu jako planety, outposty, nove stanice, mozna nove zbrane, lode, mozna nove "pribehove" NPC a mise, atp.
Ale umim si predstavit i scenar, kdy budou v techto vecech nejake technicke a/nebo kvalitativni rozdily mezi SC a SQ42, coz zabere cas nez se lide prizpusobi, a po tu dobu se nejspis jen zvysi mnozstvi produkovanych bugu.
Co se tyka dalsich veci... ne vsechny problemy se daji rychleji resit tim, ze na ne prihodis vic lidi a muze to naopak situaci z nejruznejsich duvodu zhorsit.
Velke zmeny k lepsimu bych neocekaval.