• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky to moc nechápu. Bez DLSS to dělá občas takové divné artefakty a třeba když se otevírají dveře výtahu tak to není úplně plynulé nevím jak to přesně popsat a když se DLSS zapne tak je to spíš horší
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Abych to uvedl na pravou miru...
    Clovek ma bud 66% DLSS, ktery vsechno rozmaze a jeste prida ghosting, nebo DLSS vypnete, ale pak nemate zadny AA a vsechno je zubaty a hranaty.
    Takze ja bych chtel DLSS vypnout, a vnutit tomu treba SSAA, nebo aspon MSAA.
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, neexistuje nejaky zpusob jak SC vnutit nejaky AntiAliasing?
    Zkousel jsem to skrz ovladace, a neposloucha to.
    Dost me prudi jak je vsechno rozmazane - nejen ze to vypada hnusne, ale oci se na to porad snazi zaostrovat az z toho boli hlava.
    BAT
    BAT --- ---
    GORG: Nevim jestli jsem te spravne pochopil...
    Ja nemyslim, ze by tu expiraci nejak ladili a diky tomu to doslo do nynejsiho pouzitelneho stavu.
    Spis uz to takhle bylo nastavene puvodne, ale byl tam nejaky bug, ktery opravili.
    GORG
    GORG --- ---
    BAT: jo to je priklad veci, kde nechapu, proc chteji prudit/ladit veci tohodle pedantskeho razu, kdyz hra neni v tech podstatnejsich vecech zdaleka hotova.. zejmena, kdyz je to zabugovane.

    Mozna to potrebujou z hlediska ulevy vytizeni serveru, nevim.. tam snad jedine by to slo pochopit, ale spis mam pocit, ze proste nektere casti tymu resi ted zcela podruzne detaily, ktere naopak hru znepristupnuji hracum, kteri stale chteji davat Star citizenu sanci :-)) Zrovna expirace misi neni , co hrace nejak zvlast zajima
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Jeste k te expiraci Hauling misi...
    Nevim jestli jsem si toho predevcirem nevsiml, ale ted se u tech misi zobrazuje casovy udaj "Contract Deadline".
    Vetsinou je to 3-4 hodiny, a u nekterych je N/A (coz asi znamena ze tam limit neni? nevim, zadny problem s nimi take nebyl).

    Porad si myslim, ze by bylo lepsi ten limit nastavit na tech 24 hodin, ale zaplat panbuh aspon za ty 3-4 hod.
    BAT
    BAT --- ---
    Snad to nezakriknu, ale Cargo Hauling uz se zda byt OK.

    Bral jsem 10 misi najednou, nakladal mozna i dve hodiny, nic nevyexpirovalo, a zatim se mi podarilo vsechno splnit.
    Teda... az na jednu, ktera byla rozbita uz od pohledu, ale chtel jsem to testnout (v mobiglass, v prave casti kontrakt obrazovky, se nezobrazovaly udaje kolik ceho kde vyzvednout a kam to odvezt - takze tohle pred akceptovanim mise skouknout, a kdyz udaje nejsou, tak nebrat).
    Z nejakeho duvodu jsou splnene mise v historii cervene a casto (pokud ne vzdy) zobrazuji nulovy pocet dodaneho nakladu, ale jsou COMPLETED, ne FAILED, a reputace se zvedla a penize jsem dostal, takze to proste ignorovat.

    Takze se to po tom nepodarenem patchi precijen zacina uzdravovat :)
    BAT
    BAT --- ---
    SONIC: No nekdy se postesti. Kdyz aspon vetsina veci funguje, tak je to vyborna hra.

    Jinak aby bylo jasno, ja ty Cargo Hauling mise neodsuzuju.
    Fakt jsem jen uprimne zmateny a chtel bych zjistit, jaky je tam zamer, jak maji spravne fungovat.
    Jednoznacne je v nich bug - bud maji casovy limit, ktery tam nema byt, nebo tam chteli mit casovy limit, ale bug spociva v tom, ze se tato informace hraci nikde nezobrazi.

    Casovy limit tam samozrejme nejaky byt musi. Neni mozne, aby databaze do nekonecna bobtnala, ale takovy limit ma byt nejmene 24-30 hodin.
    Je treba vzit v uvahu jak dlouho trva nakladani pro vice misi a k tomu rozvoz.
    Kdo ma cas hrat 5+ hodin v kuse? Vetsina hracu bude mit cas jeden den stravit ~3 hodiny nakladanim, a pak druhy den dalsi 1 az 2 hodiny rozvozem.
    Expirace po 24 hodinach je tak nejnizsi co lze vubec akceptovat, idealne by to melo 24 hodin presahovat.



    Moje predstava o tom jak ma hauling fungovat, byla nasledujici:
    (a prijde mi to takhle prirozene, jako totalni no-brainer, ze takhle to ma byt)

    Naberu vetsi pocet misi (15-20). Ucelem je optimalizace tras a tudiz maximalizace zisku.
    Takze vyberu mise, ktere co nejvice sdili vychozi/cilove body, nebo na sebe alespon navazuji.
    Uz na prvnim vychozim bodu tak nakladam celkem treba 250 SCU pro 10 ruznych misi, ktere maji stejny vychozi bod, ale polovina z nich ma ruzne destinace.
    Nalozit tech 250 SCU trva 3 hodiny - jednak protoze jsem sam a polovinu celkoveho nakladu jsem dostal v 1 SCU boxech, ale taky proto, ze se snazim optimalizovat umisteni nakladu v lodi podle poradi v jakem budu dany naklad vykladat.
    Celkem pochopitelne nechci par beden, ktere budu vykladat na prvni zastavce, zabarikadovat nekde uprostred nakladoveho prostoru a pak travit pul hodiny preskladavanim abych se k nim dostal.
    A pak uz jen litam po urcenych destinacich a vykladam (a sem tam neco prilozim, pokud jsem vzal nejake navazujici mise).

    Jenze, uz behem toho 3 hodinoveho nakladani zacnou mise zahadne expirovat.
    Pokud je to umysl, ten cas je potreba uzivateli nekde zobrazit, a ja pak samozrejme nebudu nabirat 20 misi najednou abych travil 3 hodiny jen nakladanim.
    Takze bych chtel zjistit jak to teda je.
    SONIC
    SONIC --- ---
    BAT: no je to trosku divoky..ale zase me prezily 2 mise kdy sem mel nalozenej freelancer uz v cilovy destinaci tam sem se dostal do potycky protoze se mi libilo brneni na securitakovi..zvladnul sem umrit..vylizt zpatky do hlavniho menu opetovne pustit hru kde me to loudlo zpatky do mrtvoly na puvodnim miste..pak uplna smrt a doleteni zpatky na destinaci kde sem si dosel pro ten vytouzenej armor k tomu sebral svoje zbytky a pak teprv vyndal freelancera z hangaru a v klidu vylozil.. 2 mise complete..
    BAT
    BAT --- ---
    Cargo Hauling je nejakej divnej, nebo zabugovanej, nebo tomu nerozumim.

    Nabral jsem nejaky hauling mise, prvni dve sly z New Babbage (kde jsem byl) do Port Tressler.
    Takze jsem do C2 Hercules nacpal cargo pro ty dve NB-PT mise, doletel na Port Tressler, vysypal cargo, a zacal ladovat Herkules cargem pro vsechny ty ostatni mise.
    To mi zabralo skoro 4 HODINY, behem kterych jsem si vsiml dvou nebo 3 notifikaci ze jsem Failnul nejakou misi, coz jsem pripisoval nejakym zaseklym nebo opozdenym zpravam z predchozich misi co jsem predtim zrusil.
    Chyba lavky, jak se ukazalo pozdeji...
    Jakmile bylo nalozeno, vydal jsem se do prvni destinace (Greycat IV ...center A ..tak neco), kde jsem mel vylozit naklad pro asi 5 misi najednou.
    Pristal jsem, zacal vykaldat, a najednou mi zacnou prichazet dalsi a dalsi notifikace o failnutych misich.
    NECHAPU, v popisu misi zadnej time limit neni! WTF?

    Takze jsem stravil 4 hodiny loadovanim nakladu, nesplnil ani jednu misi, a naklad mi zustal v lodi.
    Tak ted hledam kde to prodat, abych z toho aspon neco mel.

    Muze mi nekdo vysvetlit co to je za nesmysl, ze ty mise nejak vyprsej?
    BAT
    BAT --- ---
    Tak pondeli je tu, a s nim konecne hotfix jak pan Batstradamus predpopvedel.
    Pozde, protoze ted zas nebudu mit cas hrat, ale prece.
    Star Citizen Alpha 3.24.0 LIVE 9296942-9302871 HOTFIX - Star Citizen Spectrum
    https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/190048/thread/star-citizen-alpha-3-24-0-live-9296942-9302871-hot

    Technical
    • This hotfix will not affect non-LTP items in game so you will not lose consumables, rentals, refinery jobs, character/hangar customization, and home locations.

    Bug Fixes
    • Fixed - PU - Missions / Cargo - Hauling missions - Mission cargo crates are not appearing in the kiosk at the pick-up location
    • Fixed - PU - Locations / Usables - MultiLocation - After spawning, pressing will trap the player in bed
    • Fixed - PU - Openable Cargo - Stor*All containers of all sizes can be retrieved from inventory access kiosks
    BAT
    BAT --- ---
    Tak ROC mining je taky rozbitej. Respektive tezit se da, ale neda se to prodat.
    Teoreticky clovek muze tezit, zatim to skladat do storage, a doufat ze to pujde prodat az to opravi.
    Ale kdyz vidim co vsechno je rozbity, asi neni uplne chytry se spolehat na to, ze to v te storage zustane (a nemam na mysli zrovna kvuli pripadnemu wipe).

    Docela bych uvital, kdyby nekdo dal dohromady seznam aktivit, ktere zatim jeste funguji.
    Me uz se nechce nic dalsiho zkouset.
    BAT
    BAT --- ---
    Smarja... tak obchodovani taky nefunguje ...nebo teda aspon ne pro me - nakoupit se da, ale prodat uz nic nejde.
    Zkousel jsem ruzna mista, ruzne servery, proste ne - vybery co chci prodat, kliknu na "SELL", nacez se suse zobrazi "Failed".

    Je na to nejaky workaround?
    Jako treba ze to cargo necham v lodi a nebudu presouvat do storage, nebo tak neco?
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Zase se jim musí nechat že nejen že mají obří koule ale že ty peníze skutečně od lidí zvládnou vybrat. Asi by je mohli často utrácet možná za věci které mají větší smysl, ale vím jak funguje organizace IT projektů a to že to ještě nekrachlo je takový ne úplně malý zázrak. Tak snad to neposerou. IMHO to že vůbec existuje Squadron je šikovným způsobem nutí aby to vydali v co nejlepším stavu.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Me zarazi, ze vubec vypusti patch na konci tydne, kdy vedi, ze pak 3 dny nebudou v praci
    (ze maji na RSI Status napsano "team is investigating" je evidentne lez, protoze kdyby to nekdo uz aktivne resil, do 10 minut je online docasny workaround - napr. premistit/preskocit prvni cargo misi, a hlavni pricina opravena max. do nekolika hodin, a ne ze se 3 dny NIC nedeje).
    Podle me to ukazuje na pritomnost nejakeho idiota/skodice nekde v tom rozhodovacim retezu, protoze tesne pred vikendem se proste patch nevypousti.
    Behem pondeli to bude urcite rychle opraveny - proc? protoze prijdou lidi do prace a SKUTECNE to zacnou resit.

    Server meshing neni zadny zazracny lek, ktery jako mavnutim kouzelneho proutku vyresi veci jako chyby ve skriptech misi, nefunkcni tractor beams, bugy v UI, vselijake bugy lodi, atd.
    A na zacatku to samo o sobe bude mit dost detskych nemoci. V momente kdy server meshing pujde online, celkove mnozstvi problemu se jen zvysi.
    Doufejme, ze ta nejhorsi faze nebude trvat moc dlouho.
    Ale uz aby to bylo :)

    Dodelani SQ42 by mohlo SC trochu pomoct, ale moc se neodvazuju hadat jak moc a kde (nemluve o tom, ze to taky nebude hned).
    Snad by to mohlo trochu zrychlit vyvoj a zapojovani nejakych assetu jako planety, outposty, nove stanice, mozna nove zbrane, lode, mozna nove "pribehove" NPC a mise, atp.
    Ale umim si predstavit i scenar, kdy budou v techto vecech nejake technicke a/nebo kvalitativni rozdily mezi SC a SQ42, coz zabere cas nez se lide prizpusobi, a po tu dobu se nejspis jen zvysi mnozstvi produkovanych bugu.
    Co se tyka dalsich veci... ne vsechny problemy se daji rychleji resit tim, ze na ne prihodis vic lidi a muze to naopak situaci z nejruznejsich duvodu zhorsit.
    Velke zmeny k lepsimu bych neocekaval.
    VACA
    VACA --- ---
    UNREALONE: hele no já si tak trochu (mozna naivne) furt rikam, ze ten S42 je pro ne priorita protoze tam potrebujou aby to bylo fakt dobrý uz rovnou pri vydani.
    Narozdil od cyberpunku maj ten luxus ze jim nikdo nediktuje nejaky datum do kdy to musi bejt na pultech. A naopak oni po teh letech kontroverzi az to vydaj, tak budou pod lupou vsech medii.
    Dalo by se ocekavat ze to bude tema hlavnich zprav v mainstreamovejch mediich..
    Potrebujou aby to byl uspech, protoze se od toho bude primo odvijet taky dalsi prival masivniho mnozstvi hracu i do online star citizena...

    A tady prichazi ta moje naivnejsi cast kdy si rikam ze proste hodne jejich "resources" je ted alokovanejch na projektu S42, ale i to ze tyhle vsechny patche jsou vytlaceny aby byl videt aspon nejakej progress, ale podle me to po technicky strance nema az tak uplnou prioritu aby to bylo nejak odladeny. (coz je celkem videt, ze?:) Protoze kdyz by to belo bejt odladeny a mit vychytany bugy, tak tim zabijou strasne moc casu a prostredku, kdyz ale vlastne to pak stejne zase rozbijou dalsim patchem...

    Jakoby tady zrovna mam pochopeni ze polishing ma smysl az u hotovyho produktu, a ted by to byla jenom ztrata casu a prostredku.
    Jo taky me to vzdycky nasere, co vsechno je zase rozbity:D Ale tak nejak vlastne neni v mojem vlastnim zajmu aby se s tim tedka ztracel nejak vyrazneji cas...

    To spis me v tuhle fazi trochu sere jak voni furt serou dalsi a dalsi lode... A pritom backlog lodi ktery jsou v furt v konceptech se tahne 10let spatky...
    Ale neco prodavat musej, aby meli na chleba zejo ;D

    Nevim, verim ze az se vyda s42 tak se celej proces star citizena snad zrychli...

    Velkej prulom taky bude ten server meshing. Jestli se jim to povede, tak to asi bude resit hodne veci se stabilitou hry, Ai npc, ale i velky mnozstvi bugu...
    A navic ta technologie jako takova pro ne bude mit prodejni potencial vetsi nez nejaky lode na pledge storu.. Ve smyslu ze kdyz to bude fungovat, tak to bude prevrat v online hernim prumyslu a da se ocekavat ze o to bude zajem ze strany zavedenejch aaa hernich studii...
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    No třeba se to v příštím patchi zas obrátí k lepšímu. Je škoda že i to málo co je použitelné pak vždycky rozstřelí a musí to znova spravovat. Doufám, že aspoň dodělají Squadron takovým způsobem, že to nebude moc zabuggovaný. Cyberpunk taky potřeboval celkem dlouho dozrát. Když to tak píšu tak nevím jestli jsem v tomhle ohledu optimista :⁠-⁠D
    BAT
    BAT --- ---
    Tak dneska se teda nedarilo. Na co jsem sahnul, to se podelalo :-D

    Hauling mise samozrejme nedostupny, protoze nelze udelat tu prvotni/vstupni misi, jelikoz pro ni je vyzvednuti nakladu vzdy na nejake hlavni orbitalni stanici, na kterych se ten naklad proste nespawne.

    Delivery mise zabugovany na tisic zpusobu - poradilo se mi udelat jednu a pak nekolik pokusu kdy se pokazde neco potento.
    U posledni delivery jsem jednu krabici vzal do rukou a uz se ji nemohl zbavit - place/drop klikanim nebo pres wheel menu, pretahovani v inventory, pokus vzit do ruky flasku jako kdyz piju, pokud zvednout jinou krabici... nedalo se te bedny zbavit.
    Teprve po odlogovani, kdy jsem se respawnul v posteli na stanici - samozrejme stale s bednou v rukach :) - jsem ji konecne mohl dropnout.

    Cutlass Black chybi venkovni zvuk otevriani/zavirani rampy.
    Prompty pro zasednuti do kresla pilota jsou porad horizontalne prevracene.
    Tractor beam porad nefunguje.

    ...musi byt asi strasna pohodicka delat v CGI - predstavuju si to tak, ze je tam hrstka sikovnych lidi, kteri to tahnou, ale samozrejme nemuzou delat vsechno, a na nich se veze nesmirne velka hromada kretenu kteri delaji hovno :)
    Sorry, jsem mirne rozladen.
    BAT
    BAT --- ---
    Zakladni TLDR co se tyka aktualniho stavu:

    1.) Obloukem se vyhnete Arc Corp/Area 18
    Je to past. Pusti vas dovnitr, ale uz se nikdy nedostanete ven :)

    2.) Cargo mise jsou bugle, ale prej fungujou na Lagrange points a malych Outposts.
    Ale sam jsem to jeste nezkousel (LP se asi da verit, u OP bych byl opatrny - muze zalezet kde to je, na jake planete/mesici)

    3.) Klescher terminaly pry neberou kaminky
    Nezkousel jsem, ale lidi na serveru to tvrdili (nevim, mohlo byt jen issue na danem serveru).

    ...to nejsou vsechny problemky, ale takove ty nejhorsi.
    BAT
    BAT --- ---
    pred par hodinama Hotfix:
    Star Citizen Alpha 3.24.0 LIVE 9296942-9301716 HOTFIX - Star Citizen Spectrum
    https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/190048/thread/all-waves-hotfix-channel-test-star-citizen-alpha-3

    Bug Fixes
    • Fixed - PU - Missions / UI - PvE Bounty missions - Mission marker is not showing after accepting the mission (STARC-121216)
    • Fixed - PU - Transit/Elevators - Elevators are present but panel buttons stop functioning at Orison and Space Stations (STARC-121322)
      (Note: This is not a fix for the grey panel issue. This is fixed internally but is not hotfixable and will be coming in a later build)
    • Fixed - PU - Shopping/Selling - Klescher - All harvestable are giving 1 Merit per harvestable instead of a value for the type of harvestable (STARC-124745)
    • Fixed - PU - Selling / Creatures / Shopping / Loot - Unable to sell Kopion Horn and Marok Gem anywhere (STARC-108849)
    • Fixed - Stanton - Shopping / Selling - Commodity Kiosk / UI - When creating a manual sell order, players will forever have a pending sell order on the commodity kiosk
    • Fixed - Stanton - Shopping / Selling - Commodity Kiosks / UI- Players are not being charged an additional Auto-Loading fee

    Technical
    • Fixed 3 Hybrid Service Crashes
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam