• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    VACA: já zapnul launcher a tam svítilo něco že špatný performance a "enter at your own risk", tak jsem to zas zavřel :D
    VACA
    VACA --- ---
    Ve volnejch chvilich pri praci jsem zkouknul ten citcon, chtelo by se mi rict ze spoustu cool veci na obzoru. Ale zkusenost me brzdi :D

    Co mi vadi jak se programove vyhejbaj nekterejm tematum. Npc, crew npc, nic.
    To jak po 10letech po-odhalili skutecnost ze pledge lode nepujdou ztratit. Ale odpoved na to co je teda vlastne LTI, bravurne ignorovana.
    Ne ze by to pro me bylo stezejni, svuj dil podpory jsem splnil, ale ten princip zamernyho mlzeni mi vadi.

    Rsi spectrum je totalne plny shit stormu, lidi ktery nevedi ani tuzku pisou zaruceny vyroky o tom jak veci jsou, hadaj se mezi sebou o tom kdo ma pravdu. (Pritom nikdo nevi) a od vyvojaru ani slovo.
    Nekdy si az rikam ze si z lidi delaj prdel, vydaj naky polovicaty nejasny prohlaseni, a pak sledujou vlastni oficialni forum kde se lidi hadaj o svejch zarucenejch pravdach pres stovky duplicitnich vlaken a tisice prispevku..

    Vysledek ale je, ze jediny oficialni forum projektu je absolutne nepouzitelny, a konstruktivni temata zanikaj. (Mozna je to ucel.. :D)


    Kazdopadne zapnul jsem to, a hodne studena sprcha, je to totalne rozbity, 10minut se clovek pokousi opustit postel, aby dalsich 10minut bojoval s vytahem, a nakonec zjistil ze nefunguje infrastruktura aby se vubec dostal na spaceport.
    Nefungujou inventare, konzumace, nefunguje nic.
    Uz dlouho sem SC nevidel v takhle spatnym stavu.
    Pritom pred treba 10mesicema kdyz sem byl naposled, tak vsechno fungovalo nevidane krasne.. asi nejlip v historii, az jsem nabyval optimismu..

    Chapu, potrebujou implementovat novy veci..
    Ale nacasovani mi prijde fakt spatny, ten sok pro lidi ktery shlidnou citcon kde vsechno vypada krasne a pak to zapnou v realu, musi bejt strasnej.

    Jsem docela zvedavej jetsli to zvladnou dat dohromady pred IAE, nejvetsim ingame eventem roku a free flight promo ktery ma pritahnout novy hrace..
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Valakkar - Star Citizen Wiki
    https://starcitizen.tools/Valakkar
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    WTAF:D
    Star Citizen - Sandworm Gameplay | 4K
    https://youtu.be/XxnQa7n6oTU?si=iJS5bn-xdWQFTmsw
    SAMGARR
    SAMGARR --- ---
    Cetl jsem domnenku, ze to odlozili kvuli PU, protoze chteji co nejhladsi prechod z S42 do PU.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    tolik k "feature complete" :D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Squadron 42 CitizenCon 2954 Live Gameplay Reveal
    https://youtu.be/1H-0x4xk2Xk?si=J_n2dgODXs1nm4C_
    SONIC
    SONIC --- ---
    SONIC: jo zmizely mi dve mrtvoly co sem nakladal kvuli lootu do lode :) pak sem tam dal krabici hned vsechno loupal do krabice a je to pohoda..
    SONIC
    SONIC --- ---
    UNREALONE: tyjo ja tomu dal o vejkendu 2x 5 hodin a pokazdy zcela bez problemu zadnej crash vzdycky celejch 5 hodin v kuse jeden server.jediny co me trapi je asi pred 14 dny zabugovanej hangar na everusu a prakticky everus nemuzu vubec pouzivat..jinak sem si fakt krasne zahral :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky by mohli udělat možnost hrát "single player" jako to mají Elite, No man's sky a další pro lidi co nechtějí/nepotřebujou ostatní lidi ve hře :⁠-⁠D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Dneska jsem to zas zapnul. Glitche všude hned od začátku málem jsem nedojel na spaceport, dveře se otvíraj na popátý, metro jede pod zemí. Tak zas jindy asi no. Jsem zvědavej co předvedou na tom eventu. Prej nutí vývojáře pracovat nonstop skoro.
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: U tech dveri vytahu je to tim, ze ten jejich TSR (a nebo DLSS) nedostava spravne informace ohledne zpusobu/smeru jakym se ty dvere pohybuji - coz je pro veci jako TAA apod dulezite.
    Totez se tyka i dveri a ramp na lodich a jinde.
    Nicmene, tohle pry uz bylo opravene, ale ta oprava se asi tykala jen toho jejich vlastniho TSR reseni, protoze s DLSS nemuzou nic moc delat.
    Blbe je, ze s DLSS to az na ty artefakty, mazani a ghosting, vypada vetsinou lepe nez TSR, ale DLSS zas dela tenhle bordel.

    Ja bych byl radsi, kdyby slo misto DLSS/TSR pouzit nejaky AA (a myslim samozrejme neco lepsiho nez ten podelany TAA).

    Mimochodem - je tu nekdo kdo to hraje ve 120 nebo 144 FPS? ...nebo jake FPS je pro ty higher-refresh monitory vhodny?
    Logicky by se dalo asi predpokladat, ze to mazani a ghosting z TAA/TSA, nebo co to kyhocerta maji, nebude tak strasny, pokud vam hra bezi ve 120 FPS misto v 60 jako me.
    Zkusim odemknout framerate, ale muj HW asi nebude mit na to, aby se dostal na 120 FPS, ale zkusit se to muze.
    Na druhou stranu, i kdyby, tak to mozna pomuze trochu s ghostingem, ale rozmazany to s tim podelanym 66% DLSS bude porad.

    Doufam jsem, ze tu treba bude nekdo vedet nejake user.cfg tweaky nebo tak neco :(
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky to moc nechápu. Bez DLSS to dělá občas takové divné artefakty a třeba když se otevírají dveře výtahu tak to není úplně plynulé nevím jak to přesně popsat a když se DLSS zapne tak je to spíš horší
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Abych to uvedl na pravou miru...
    Clovek ma bud 66% DLSS, ktery vsechno rozmaze a jeste prida ghosting, nebo DLSS vypnete, ale pak nemate zadny AA a vsechno je zubaty a hranaty.
    Takze ja bych chtel DLSS vypnout, a vnutit tomu treba SSAA, nebo aspon MSAA.
    BAT
    BAT --- ---
    Mimochodem, neexistuje nejaky zpusob jak SC vnutit nejaky AntiAliasing?
    Zkousel jsem to skrz ovladace, a neposloucha to.
    Dost me prudi jak je vsechno rozmazane - nejen ze to vypada hnusne, ale oci se na to porad snazi zaostrovat az z toho boli hlava.
    BAT
    BAT --- ---
    GORG: Nevim jestli jsem te spravne pochopil...
    Ja nemyslim, ze by tu expiraci nejak ladili a diky tomu to doslo do nynejsiho pouzitelneho stavu.
    Spis uz to takhle bylo nastavene puvodne, ale byl tam nejaky bug, ktery opravili.
    GORG
    GORG --- ---
    BAT: jo to je priklad veci, kde nechapu, proc chteji prudit/ladit veci tohodle pedantskeho razu, kdyz hra neni v tech podstatnejsich vecech zdaleka hotova.. zejmena, kdyz je to zabugovane.

    Mozna to potrebujou z hlediska ulevy vytizeni serveru, nevim.. tam snad jedine by to slo pochopit, ale spis mam pocit, ze proste nektere casti tymu resi ted zcela podruzne detaily, ktere naopak hru znepristupnuji hracum, kteri stale chteji davat Star citizenu sanci :-)) Zrovna expirace misi neni , co hrace nejak zvlast zajima
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Jeste k te expiraci Hauling misi...
    Nevim jestli jsem si toho predevcirem nevsiml, ale ted se u tech misi zobrazuje casovy udaj "Contract Deadline".
    Vetsinou je to 3-4 hodiny, a u nekterych je N/A (coz asi znamena ze tam limit neni? nevim, zadny problem s nimi take nebyl).

    Porad si myslim, ze by bylo lepsi ten limit nastavit na tech 24 hodin, ale zaplat panbuh aspon za ty 3-4 hod.
    BAT
    BAT --- ---
    Snad to nezakriknu, ale Cargo Hauling uz se zda byt OK.

    Bral jsem 10 misi najednou, nakladal mozna i dve hodiny, nic nevyexpirovalo, a zatim se mi podarilo vsechno splnit.
    Teda... az na jednu, ktera byla rozbita uz od pohledu, ale chtel jsem to testnout (v mobiglass, v prave casti kontrakt obrazovky, se nezobrazovaly udaje kolik ceho kde vyzvednout a kam to odvezt - takze tohle pred akceptovanim mise skouknout, a kdyz udaje nejsou, tak nebrat).
    Z nejakeho duvodu jsou splnene mise v historii cervene a casto (pokud ne vzdy) zobrazuji nulovy pocet dodaneho nakladu, ale jsou COMPLETED, ne FAILED, a reputace se zvedla a penize jsem dostal, takze to proste ignorovat.

    Takze se to po tom nepodarenem patchi precijen zacina uzdravovat :)
    BAT
    BAT --- ---
    SONIC: No nekdy se postesti. Kdyz aspon vetsina veci funguje, tak je to vyborna hra.

    Jinak aby bylo jasno, ja ty Cargo Hauling mise neodsuzuju.
    Fakt jsem jen uprimne zmateny a chtel bych zjistit, jaky je tam zamer, jak maji spravne fungovat.
    Jednoznacne je v nich bug - bud maji casovy limit, ktery tam nema byt, nebo tam chteli mit casovy limit, ale bug spociva v tom, ze se tato informace hraci nikde nezobrazi.

    Casovy limit tam samozrejme nejaky byt musi. Neni mozne, aby databaze do nekonecna bobtnala, ale takovy limit ma byt nejmene 24-30 hodin.
    Je treba vzit v uvahu jak dlouho trva nakladani pro vice misi a k tomu rozvoz.
    Kdo ma cas hrat 5+ hodin v kuse? Vetsina hracu bude mit cas jeden den stravit ~3 hodiny nakladanim, a pak druhy den dalsi 1 az 2 hodiny rozvozem.
    Expirace po 24 hodinach je tak nejnizsi co lze vubec akceptovat, idealne by to melo 24 hodin presahovat.



    Moje predstava o tom jak ma hauling fungovat, byla nasledujici:
    (a prijde mi to takhle prirozene, jako totalni no-brainer, ze takhle to ma byt)

    Naberu vetsi pocet misi (15-20). Ucelem je optimalizace tras a tudiz maximalizace zisku.
    Takze vyberu mise, ktere co nejvice sdili vychozi/cilove body, nebo na sebe alespon navazuji.
    Uz na prvnim vychozim bodu tak nakladam celkem treba 250 SCU pro 10 ruznych misi, ktere maji stejny vychozi bod, ale polovina z nich ma ruzne destinace.
    Nalozit tech 250 SCU trva 3 hodiny - jednak protoze jsem sam a polovinu celkoveho nakladu jsem dostal v 1 SCU boxech, ale taky proto, ze se snazim optimalizovat umisteni nakladu v lodi podle poradi v jakem budu dany naklad vykladat.
    Celkem pochopitelne nechci par beden, ktere budu vykladat na prvni zastavce, zabarikadovat nekde uprostred nakladoveho prostoru a pak travit pul hodiny preskladavanim abych se k nim dostal.
    A pak uz jen litam po urcenych destinacich a vykladam (a sem tam neco prilozim, pokud jsem vzal nejake navazujici mise).

    Jenze, uz behem toho 3 hodinoveho nakladani zacnou mise zahadne expirovat.
    Pokud je to umysl, ten cas je potreba uzivateli nekde zobrazit, a ja pak samozrejme nebudu nabirat 20 misi najednou abych travil 3 hodiny jen nakladanim.
    Takze bych chtel zjistit jak to teda je.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam