• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Mozna je dobre zminit, ze tohle ma za cil PvE.
    Hadam, ze pro PvP bys asi chtel neco zmenit - nejspis prave ten power plant, aby tolik nezaril.
    Takze kdyz tam das neco mene vykonneho, tak bud bude s odrenyma usima stacit (a prestane, az zacne zrat neco life support), a nebo vsechno na max stejne neuzivi ani ted.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Muzu vymaxovat vsechno a jeste 3 nevyuzity pipky zbydou.
    QT drive nezere nic dokud nejsi v NAV mode, ale pak zas nezerou nic stity, takze staci 4 pips pro oboje i kdyz kazdy zere 4.

    Muj aktualni Bukanyr
    Zbrane: Attrition s4, s3, s3, s1, s1
    Rakety: (stock) 2x Tempest II, 2x Ignite II
    Stity: Targa (s1, C, Competition)
    Pohon: SunFlare (s1, C, Competition)
    Chlazeni: 2x HeatSafe (s1, C, Stealth)
    QT drive: (stock) Rush (s1, C, Civilian)
    Jump: (stock) Explorer (s1, A, Civilian)

    Power plant dodava 17 pips, a spotreba je:
    - Zbrane: max. 4
    - Trysky: max. 4
    - Stity: 2
    - QT drive: 4 (ale v SCM rezimu 0)
    - Radar: 2
    - Life sup.: 0 (neimplementovano)
    - Chlazeni: 2x 1

    Ty 3 pips mi zbydou protoze jsem tam dal Stealth chladice, ktery zerou maximalne 1 (2 za oba).
    A Stealth chladice jsem dal ze dvou duvodu:
    - abych trosku kompenzoval ten Competition grade pohon a stity, ktere maji oba hodne emisi.
    - abych usetril 2 pips, protoze jsem v tu chvili jeste nevedel, ze setrit nepotrebuju.
    ..takze kdyby bylo treba, chlazeni muzu vylepsit, ale zatim jsem nevidel duvod.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: ad F7A/C sorry nepsal jsem to ale myslel jsem mkII, co se tyce ty turety mela by bejt pro pilota, ne druhyho hrace. S tou turretou mas na pilotovi 4xS3 a 2x S2 zbrane, coz je na takhle mrstnou lod dost dobry. Jinak v soucasnosti pokud hrat s nekym tak je to vyhdonejsi kazdej ve svy lodi lodi co se tyce DPS / efektivity v bounties etc.

    jinak light/mid/heavy myslim v ramci fighteru. Heavy fighter je neco jako vanguard harbinger nebo mirai guardian - vetsi firepower, vic HP, uz je to trochu pomalejsi nez terba light fightery jako arrow nebo gladius, ale furt to ma hodne daleko do lodi jako connie nebo corsair nemluve o C2 etc nemaji v naprosty zadny cargo etc takze porad lod zamerena pouze na fight. VHRT / ERT uz jsou treba v bucaneeru nebo gladiusu dost suboptimalni. Treba ten F7A/C se bere jako mid pokud vim a minimalne co se dps tyce je urcite nad light klasikama.

    No a k ty stave do zbrani/stitu/motoru, je to jeste z doby pred master modes kde energy management byl alfa a omega dogfightovani a pokud si to nedelal behem fightu tak si hodne stracel, ale pouzivam to do ted, nemam zatim fighter build kde by to elektrika utahla vsechno na full... nicmene ted teprv sem zacal sbirat componenty a chci postavit neco proper, do ted sem na vsem co sem pouzival na bounty prohodil kvery a bylo) ty muzes na tom svym bukanyr buildu dat zbrane stity i motor na max? ani jsem si zatim neposkladal neco v erkul / spvieweru
    BAT
    BAT --- ---
    Preskocil jsem Titan a poridil toho Bukanyra, a jsem rad ze jsem to udelal.
    Sice exploduje jen se na nej clovek spatne podiva, tak je potreba hodne davat pozor jak NPC litaji, ale ta rychlost je vynikajici.
    Dal jsem na nej same Attrition Repeatery (1 x S4, 2 x S3, 2 x S1), SunFlare power plant (competition class, takze hodne zari, ale nakrmi vsecko), a nejaky Stealth chladice (jednak at to min zari, druhak protoze maji max. power draw 1 pip), a Targa stit.
    A zatim je nezastavitelnej.

    Jen ten bounty hunting zacal byt otravny v tom, ze je strasne malo misi (tak max 2 nebo 3) a vetsina je nekde kam se casto musi cruisovat, takze to trva.
    Ale zatim jsem nenasel premozitele - hawky, bukanyry, F7A/C?, nejake ty Miraie, a kdejaka jina havet (max. medium sized lode), vsechno hned hotovo, i kdyz je potreba byt opatrny a neni to bez prace (coz je fajn).

    BH rank mam temer plnej "Guild Member", ale porad mi to dava jen mise za ~24-27K.
    A tim jak casto dlouho trva nez tam clovek doleti (a to se s tim lita 1400 m/s), tak na vydelavani penez je to neskutecne spatny - baj voko tak 120K za hodinu.
    Jestli se ty odmeny na vyssim ranku vyrazne nezlepsi, tak to je opravdu jen pro zabavu a na nic jineho.
    Anebo to delam nejak spatne, nevim.
    VACA
    VACA --- ---
    Jinak co se týče ovládání hry, já jsem používal "GameGlass", (kterej jsem teda kdysi koupil za one-time cenu) a byl na SC super...
    Je to celkem dobrá featura jak využít tablet, a např hry jako forza horizon maj i telemetrii takže to umí v reálnym čase zobrazovat data ze hry (rychlost, otáčky, hud...) což je super.
    Počítám že jednou to bude umět i star citizen, vzhledem k tomu že s nima maj nějakej barter. Ale jak jsem psal, dokud neni ta hra v nějaký fázy kdy jsou ty věci ustálený, asi nejde čekat že by se tim někdo zabejval...
    VACA
    VACA --- ---
    UNREALONE: to nejsi sám kdo doufá:) Ale dokud nemaj jasno jak vlastně chtěj aby systémy ve hře fungovaly, (viz různý experimenty okolo master-modes a jejich překopávání), tak asi ani oni sami nemaj tušení jak by nějakej default keybind měl vypadat..
    Nutno teda uznat, že nějak víc vymejšlet default keybind mapu dokud neni jasně daný jak ta hra má fungovat, by asi nemělo smysl, z hlediska nějaký efektivity lidskohodin práce. Pokud takhle teda vubec uvažujou :D
    VACA
    VACA --- ---
    TOMICK: Hele, lodě získaný ingame na kterejch ti záleží si vždycky před patchem ulož do hangáru kterej máš jako home location, tak aby byly vidět na asop terminálu jako "stored".
    Je to nejlepší způsob jak minimalizovat rizika že o nějaký lodě přijdeš během patche. Občas se totiž stane že člověk přijde o nějakou loď bejem patche, která je uložení jinde (spíš výjmečně ale neni to jistota). Větší pravděpodobnost ztráty je pak u lodí který jsou někde v prostoru (tipicky bed-logoff během patche).

    Patch do kterýho zbejvá 24h bejvá oznámenej jako "message of the day" na spectrum fóru.

    Plánovaný patche s většim předstihem se dobře sledujou tady:

    Star Citizen Release Dates - Alpha 4.1.1 to Star Citizen 1.0
    https://scfocus.org/release-dates/

    ale data jsou orientační..

    Plánovanej wipe out ingame contentu CIG oznamuje předem, a bejvá to uvedený na výše zmíněný stránce.

    Že se něco neposere ale asi nikdo zaručit nedokáže, ale snažej se teď ty wipe-outy nedělat, pokud neni nějakej zásadní major-patch.
    Člověk to musí tak trochu brát jako součást sportu, že o věci přijde během alpha testování. Ale nemělo by se dít, pokud neni avizováno předem..
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: haha, jo... presne tuhle bilou smrt jsem myslel :)
    To maxovani energie ti na sticku pripada fakt uzitecny?
    Me prijde, ze nez kdyz uz se dostanes do stadia kde by ti to mohlo k necemu byt, tak tou dobou uz si komponenty upgradnes tak, ze muzes mit vsechno porad na max - s vyjimkou kdyz chces stealth, ale pak to IMO neni potreba mit takhle na sticku pro rychle pouziti a staci to mit na klavesnici.

    MONKEYFIGHTER: Ja nevim presne proc, ale Medium a Heavy lode me pro combat nejak nelakaji.
    Tam je to pro me spis o jejich uzitecnosti pro cargo nebo nejaky multicrew (napr. vezmes s kamosem C2, date si do nej dva ROC a jdete delat rock mining - ve dvou vynikajici oddechova zabava).
    A bojove schopnosti tam beru uz jen jako kdyby nahodou.
    Ale mozna je to tim, ze ja si pod pojmem "Heavy" predstavuju prave lode typu C2, Reclaimer, atp.
    A samozrejme i veci jako Hammerhead, ale to uz jsou striktne multi crew zalezitosti.
    Predstava, ze kdu delat bounty hunting v C2 mi pripada uplne zvracena.
    Jak rikas... autobusy, a na multi crew - bez X lidi se v tom IMO zadny bounties (ktery by takovy firepower vyzadovaly) ani delat nedaji (a cokoliv mensiho v tom honit bude spis k zlosti a nebude stat za namahu).

    On je snad jeste nejakej F7A Mk2 kterej ma vsechny/vetsinu hardpointu o 1 velikost vetsi nez Mk1, ne?
    Ale tak jako tak, dobrej tip, ze bych tu vez vzal z nejakeho vraku, ktery by se postestilo najit, to me vubec nenapadlo :)
    Na druhou stranu, bez kolegy co si do te veze sedne ti k nicemu neni - pilot ji ovladat nemuze ne?
    A kdyz uz bych s nekym hral, radeji bych aby mel vlastni lod, coz je mnohem vetsi nasobitel sily nez ta vez, anebo kdyz uz tak nejakou vetsi lod, at uz to teda poradne kope, kdyz uz jsme na ni oba.
    Ja takhle zkousel litat jen s kolegou v Cutlass Black, protoze byl linej sam litat s vlastni lodi jen na Mysi a Klavesnici, a moc uzitecna ta vez nebyla.
    Nebyla marna, ale ve srovnani s tim, kdybychom meli kazdy svoji lod - tak uz jen tim ze bychom pro nepratele byli 2 cile misto jednoho, tak by to melo v boji vetsi dopad.

    Nebo takhle:
    Chtel bys v boji radeji dva lidi v jednom F7A s vezi, nebo radeji 2x F7A bez veze?
    I z pohledu zabavnosti takove "multi-crew" mi pripadaji zabavnejsi jakekoliv 2 lode nez tohle.

    Ale jo, nevadilo by mi pridat si F7A/C do sbirky, ale tu vez bych asi ozelel, pokud by mi nespadla nekde nahodou do klina.

    "nicmene nizsi bounty se stihackama jsou miho mnohem zabavnejsi"
    To si prave taky myslim - klidne i ve vice lidech, kdy ma kazdy sveho fightera, a porad to bude vetsi zabava nez vsichni sedet v nejakem "nesmrtelnem destroyeru" a nudne to cheesovat.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: buknyr je super pomer money/bang mezi light fighterama ma dost velkou damage, nebo neco gladius coz je tak nejak dlouhodobe standard na dogfighting a spousta lidi to doporcuju jako skvelou lod v ktery se naucit dogfightit a ja s tim souhlasim...

    dalsi krok asi nejaky medium/heavy i kdyz se rika ze heavy jako clasa jsou momentalne zabity me furt dava smysl nejakej mezistupen mezi light fighterama a necim jako connie nebo corsiar co ma obri firepower sice ale ridi se to jak autobus, treba vanguard je furt taky pomalej oroti light fighterum ale ma dost firepower a nemam s nim uplne problem dat maly mrstny fightery aniz by to bylo tak otravny jako je to nekdy ve velkejch gunships.

    F7A je treba super medium s docela solidni dmg kdyz si ho vytunis, pokud neni F7A z toho PVO contentu co se tu rozebiral, tak staci poridit F7C (Mk II) a nekde z nejakyho osirelyho F7A oholit tu ball turet - s ni pak muzoes mountnout 2 extra S3 zbrane a to je cca hlavni rozdil mezi F7A kterej nejde koupit ingame a F7C

    s tema light medium si vystacis nekde k HRT mozn VHRT bounties, ale uz to jde pak hodne pomalu a necim jako connie to bude delat mnohem rychlejs, nicmene nizsi bounty se stihackama jsou miho mnohem zabavnejsi)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: no jakoby nazvat to infografika byl hodne stretch :))
    pouzil sem presne ty jejich debilini obrazky na bilym pozadi a jo vypaluje mi to vecer oci, a mam tam toho vyplnenyho tak pulku, ale treba pro inspiraci:)

    tady nejaky dovysvetleni / veci co tam chybe
    levej:
    C1 - scan
    A3 - max energie do:
    27 - 29 on/off motory, zbrane, shield

    pravej stick:
    A3 je targetting
    A4 zmena typu a poctu missiles
    Fire 1 /2 asi neprekvapive weapon grupy 1/2 (i kdyz vetsinou mam jen jednu)



    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Tak nevim, ani nemuzu najit nejaky smysluplnejsi videa na tema ruzne lode a bounty hunting.
    To je porad samy "nejlepsi lod pro bounty hunting! taady! koukejte na me!", coz me nezajima.
    Nasel jsem nejaka 2 nebo 3 videa se subjektivnim hodnocenim ruznych lodi (takove to priblble barevne rankovani "S-tier, A, B .. F"), ale v podstate z toho zadny pouzitelny informace nevypadly.

    Takze asi zacnu Titanem, a pak zkusim Bukanyra, kterej se mi vzdycky docela libil.
    A po nich se pak kouknu po nejakych medium lodich - i kdyz tam me to uz moc na ten fight nelaka, ale to predbiham, treba jeste zmenim nazor.
    SONIC
    SONIC --- ---
    BAT: probuzeni s gearem na sobe je prvopocatek nejakyho zachovani tvejch veci abys porad neprichazel o top gear..kdyz te nekdo sejme tak muze vyluutit batoh a kapsy ale co mas na sobe zbrane bagl hadry tak ty uz ne...kdyz nekde pojdes tak se probudis pekne se vsim krom obsahu baglu a kapes..
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: A nechci hned skocit do nejakeho ultimatniho zabijaka - chtel bych si zkusit uzit pokud mozno postupny progress.
    Mozna Titan? nebo je jeste neco smyslupneho mezi nim a vytunenou Aurorou?
    BAT
    BAT --- ---
    Premyslim co dal delat, chce to asi trochu zmenu.
    O cargo haulingu se mi po vcerejsku bude jeste aspon mesic zdat, a navrat k bounty hunting s Aurorou me uz taky moc nelaka.

    Ne ze bych na to nemel chut, ale Low Risk bounties jsou s vytunenou Aurorou uz nudny
    - posledni serii ~15 misi jsem odlital na jedinej zatah a skoncil jen protoze mi zacal dochazet QT fuel, a pri restock/repair na stanici me opravy staly jen asi 100 kreditu (doslova jen par skrabancu).

    Na druhou stranu, Medium Risk jsou s toutez Aurorou porad prilis tezky
    - ne protoze bych je nedal, ale protoze kdyz jsem sam proti F7A a 2x Bukaneerum, tak trva jedna mise 45 minut nez je tema S1 prskavkama uondam, i proto, ze me tyhle lode i pomerne snadno outmaneuveruji a je docela drina je vubec trefit.
    Prvni dve/tri mise me jeste bavily, ale pak jsem sel radsi delat ten cargo hauling.

    Tak premyslim, jestli uz tu Auroru nevymenit za neco jineho (koupeneho ve hre, samozrejme) - ALE ZA CO?
    Mel by nekdo nejaka doporuceni?
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: mas tu inforgrafiku v nejaky +/- snadno editovatelny template a byl ochoten se podelit?
    Ja u kazdyho patche vzdycham proc jsem si na to uz davno neco neudelal, ale kdyz ja jsem taaaaaaaaak straaaaasne liiiiiinej.

    ...ted jsem koukal na pdf/obrazky co ma VKB v downloadech, jestli by se neco dalo pouzit, ale ti mamlasove maji vsechny obrazky s bilym pozadim!
    No kdo to kdy videl?! To mi chteji usmazit oci nebo o co jim sakra jde?! Hruza!
    Ja uz si nekolikrat rikal, ze bych ty obrazky zeditoval a pozadi zmenil, ale kdyz ja jsem taaaaaak straaaaaaaasne liiiiiiinej! :-DDD
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: jestli myslis implementaci, tak souhlas, pro me nejdulezitejsi asi:
    1.) podporovat zakladni klavesove kody od 1 do 254, nebo PROBOHA ASPON DO 135, at si muzu nabindovat aspon F13-F24, a povolit bindovani L/R Win klaves.
    2.) moznost priradit jedne akci vice klaves/tlacitek/os/whatever.

    Ale nedelam si iluze, ze bych se toho kdy dockal, protoze lidi co si na Spectu na absenci vyse uvedeneho stezovalo je vcetne me asi 5.
    Ale hlavne ze mame zelenej vesmir, na kokotiny je uzije.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Já pořád doufám, že jednoho dne se chlapci uráčí udělat smysluplný default keybinding resp. se nad tím nějak hlouběji zamyslí a něco s tím provedou.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    TOMICK: Neboj ja si musel udelat infografiku co mam kde nabindovany na stickach abych se mohl rozvzpomenout kdyz k tomu chvili nesednu)

    A mapoval sem to asi na 5x a stejne tam jeste nemam vsechno)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: No jo, s pedalama je to super.
    Na jednu stranu bych je bral, protoze je mi jasny jak to je intuitivni a ze to pak uvolni jednu osu na sticky, ktera se pak da taky nabindovat mnohem intuitivneji, jak rikas.
    Na druhou stranu se mi nechce mit kolem stolu (ok, nekde pod stolem) zase dalsi bazmek, dalsi kabel...

    Uz takhle mam tech kramu jen pro SC kolem dost... dva joysticky, tablet, samozrejme mys a klavesnice (a druhy samostatny numpad)
    Nemluve o dvou MIDI keyboardech na moje muzikalni hobby.

    Takze to chci zkusit vydrzet dal bez pedalu, a ze si treba zvyknu.
    Nakonec, me postaci kdyz nebudu uplne marnej proti NPC, a kdyz nebudu pro hrace uplne snadna korist.
    Jsem zastancem bojove filozofie mistra Miyagi - "no be there", doplnene filozofii mistra Gejzy "if be there, be many".
    TOMICK
    TOMICK --- ---
    BAT: tvl...musim si to normalne rozepsat jak starej dedula.
    BAT
    BAT --- ---
    TOMICK: Jo, tvoje "nadseni" pro nastavovani keybinds asi sdilime vsichni :)
    A nezanedbatelna neprehlednost toho menu tomu taky nepomaha.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam