• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    BAT
    BAT --- ---
    OMNISLASH: Jasne, a taky v to doufam, tonouci se stebla chape.
    Muze to byt i pripadnym navysenim poctu hracu na server/instanci (nevim zda k tomu doslo).
    Muze to byt i influx hracu kvuli nadchazenjicimu Invicto.
    Takze vymluvy se najdou, ale...
    V testovacim at je to jak chce, ale LIVE ma byt nadimenzovany tak aby to zvladalo - statisticka data a prostredky na zajisteni lepsiho chodu maji.
    Nicmene, fajn, jestli to zas nejak opadne a za tyden to bude chodit aspon tak jako v predeslem patchi, tak to bude OK.
    TOMICK
    TOMICK --- ---
    OMNISLASH: muze. Ja vetsinou menim region a to mi funguje.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    BAT: Nemuze u tech rychlosti byt problem v tom, ze po patchi se tam vsichni nahrnou a ta hra holt plniu zatez vubec nedava.
    BAT
    BAT --- ---
    Prisel jsem o vsechny koupene komponenty.
    Samozrejme jsem jako blbec lode odstrojil jak radil CZTIBA, ale nicemu to nepomohlo.
    Zatraceni pancharti.

    Ale jinak to bezi naprosto hrozne.
    Spawnul jsem se na Lorvile a mam tam ~30 FPS a pri pohybu strasny stutter a zasekavani (ale to bude asi serverem).
    Pricemz v patchi 4.1.0 jsem tam mel stabilnich 60 (vsync) a krasne plynule.
    Tak doufam, ze to je jenom nejaka haluz a nema to nijak vypovidajici hodnotu - zapnul jsem to jen na chvili, abych se podival co mi ten patch vzal, tak snad se podle toho zazitku neda soudit.

    Co vy? vsecko dobry?
    BAT
    BAT --- ---
    Hele a ty jmena lodi resp. hracu/npc, co uz nebudou videt dokud lod neoskanuju?
    To bude strasny peklo, ne?
    Na jednu stranu je to krok spravnym smerem, ale bez dalsich souvisejicich zmen je to spatne.

    <RANT>
    At ma lod transponder vysilajici jmeno a id lode, ktery muze hrac vypnout.
    Kazda lod by mela vygenerovane i uzivatelsky privetive jmeno (ne jen tu stavajici vesmirnou SPZ).
    A at si to jmeno hraci klidne zmeni, ale pouze pismena EN abecedy, mezery, pomlcky, podtrzitka, volitene zakoncene cislem, celkovy vysledek musi davat smysl jako slovo/slova, takze zadne "tg4w5sip23487dj5t2y3h9d8", a musi byt unikatni v ramci typu lode (mozna i nehlede na typ?).
    Vypnuty transponder bude povazovan za nepratelsky akt, ve sledovanem prostoru za to bude nejak narustat crime stat a pokuty.


    Lodim s vypnutym transponderem server automaticky priradi uzivatelsky privetiva jmena (na HUDu nejak odliseno, barvou nebo nejakou znackou).
    Generovana nahodne, aby je neslo snadno spojit s konkretnim hracem, ale zaroven tak aby kazdy dalsi hrac videl stejna jmena u stejnych lodi.
    Jako vysvetleni muze byt, ze to dela palubni pocitac automaticky pro kazdy neznamy kontakt, a to vygenerovane jmeno broadcastne vsem okolnim kontaktum, i kazdemu nove prichozimu.
    Pointou je, aby byli ostatni hraci stale schopni snadno komunikovat cile.


    Scan by nerekl nic vic nez:

    - Vaha nakladu (priblizna), pokud jsou motory/trysky cile jakkoliv aktivni.
    Pocitac zna typicke emise motoru/trysek prazdne lodi, porovna aktualni emise, a spocita hmotnost nakladu (s chybou v rozsahu max. hmotnosti paliva a mozna nejake munice, protoze stav tohoto nezname).
    Rekne vam, ze je tam 76 tun nakladu, ale uz ne jestli jsou to 4 SCU zlata, nebo 4 SCU tungstenu, nebo 84 SCU ledu.

    - Podrobnosti o nakladu, pouze pokud cil nema aktivni stity.
    Presnost vysledku zavisi na kvalite "scanneru" a jen specialne vybavene lode nic neosali.
    Napr. UEE patroly apod. budou mit obcas, ne vzdy, i nejakou specialne vybavenou lod pro ten ucel.
    Hraci si budou moci takovy komponent bud koupit, pokud maji potrebnou repku u UEE nebo tak neco, a nebo treba ukrast z vraku nejake patroly.

    To umozni pasovani ilegalniho nakladu, pokud mensi mnozstvi ilegalniho nakladu obklopite bednami s necim jinym, a cim vetsi hustota okolniho materialu, tim mensi sance ze bezny scan projde skrz (ten specialni ale ano).

    - Pocet lidi na palube, pokud cil nema aktivni stity.

    - Nainstalovane komponenty a jejich stav.
    Komponenty musi byt z vnejsku viditelne (typicky zbrane).
    Nebo musi byt v dobe scanu zapnute (vypnute nezari, a co nezari to nelze identifikovat).
    Nebo nesmi mit cil zapnute stity.


    Vyse uvedne neni nic co by s malymi variacemi nebylo popsano na forech uz tisickrat.
    Bohuzel se zda, ze nekdo v CGI ma jinou predstavu o tom jak by to melo fungovat :(
    </RANT>
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    VACA: jj to ted pridaji - markety na svou lod, snad i marker na mapu by mel jit pridat.

    A bude hodne novych misi v nadchazejicim patchi.

    Ale ted je to teda hrat zas trochu peklo, nefunguje snad nic jak by melo:) uz aby to nasadili
    BAT
    BAT --- ---
    Jak byla rec o tech mapach bindovani Joysticku (MONKEYFIGHTER)...

    Nemohl jsem najit nic co by se mi libilo, tak jsem udelal takovej HTML bazmek.
    Clovek is tam vlozi obrazky, popisky, a k nim si nataha spojnice.
    Vtip je v tom, ze vysledkem je HTML soubor, ktery je soucasne editor a soucasne je v nem vsechno zapouzdrene vc. obrazku.
    (samozrejme nic nebrani si udelat v browseru screenshot a ulozit jako obrazek)

    Chce to nekdo? ...me uz to zas prestalo bavit, tak jestli to mam dodelat.

    VACA
    VACA --- ---
    Ja jsem dneska videl na PTU quantum marker na materskou lod opustenou ve vesmiru.
    Konecne!!
    Boucham šáňo, to je zásadní featura :D
    Já to snad zase někdy uz taky zapnu
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    Sakra 60+, na to jak to tu bylo mrtvy, jsem neco prosvihl:)

    Klidne si me pridejte kdo chcete na discordu a rad komukoliv novymu pomuzu / poradim. Spousta problemu a bugu ma nejakej walkaround.

    Litam s partou 5-6 lidi pravidelne, klidne nekoho priberem i na obcasny hrani, poradime. Litame pve (treba mise s polaris a salvage s reclaimerem), nebo pvp s malejma lodema, naky pirateni nebo naopak loveni piratu a pod.

    Id HakanCtiban
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: F pohodě, já to zas tak neresim.
    Na ingame show-roomech ktery jsou pro letosni rok uz pripraveny a na ptu serverech hracum dostupny, to je k videni takze to bude soucast letosniho invictuse... To je cely :)
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: "Odhaleni" jakoze daji na YT par videi, kde si o tom budou povidat?
    To nemyslim zle, ale unika mi proc se zda, ze te to vyrazneji zajima?
    Klidne mne nazvi mne spinavym negativistou, ale nez bude neco hmatatelneho, tak cokoliv reknou se jeste nekolikrat zmeni.
    Jsem jen hnusny spinavy negativista, nebo mi zase neco unika?
    VACA
    VACA --- ---
    jsou zvěsti, že by při letošnim invictus flight week mohli odhalit "blades"...
    Dlluho očekávaná featura která by měla umožnit automatizace systémů v lodích.
    Sem zvědavej, zatim teda vzhledem ke svymu času neočekávám že bych se účastnil aktivně, ale určitě budu sledovat aspoň z povzdálí :D
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: A jeste jsem zapomnel zminit, ze se nikde nezobrazuje vzdalenost zamerene lodi, pokud je ta lod cil trackovane bounty mise.
    BAT
    BAT --- ---
    Tak na nejaky vyssi level bounty se ten Bukanyr asi moc nehodi.

    Uz eskorta dvou Cutlass (nevim jaky, nejspis "jen" Black) plus hlavni cil (mozna Vanguard) byly dost problem.
    Ja si proti nim letel, skenoval pro hlavni cil a ty dve CB neresil, kdyz se najednou rozpipal alarm.
    Vypalil jsem svetlice, ale nebyl cas udelat nejaky manevr, dve rakety me trefily a byl konec.
    Po druhe jsem byl opatrnejsi a prohnal se tim klubkem zmiji v NAV modu, 1400 m/s, s cilem jen priblizne lokalizovat ten hlavni cil.
    Povedlo se, dostal jsem "Neutralize" marker, ale porad nevedel co to je.
    Dobre bylo, ze ten cil byl mirne stranou, tak se jevila sance ho z te strany rozstrilet nez se tam ty CB dostanou.
    To se uplne nepovedlo, protoze jsem mu nestihl ani sundat stity a musel zas utikat pred tema CB.
    Tak jsem se rozhodl napred zbavit eskort, vybral si jednu CB a hit&run jsem ji ukloval.
    Pak uz to slo, ale zameril jsem se na hlavni cil, posledni CB se jen vyhybal, a kdyz bylo hotovo tak jsem prasknul do bot.

    Dalsi mise byly myslim dva Vanguardi (eskorta) a Retaliator (cil).
    Asi bych to nejakou zbabelou taktikou taky dal, kdybych se po te predchozi misi zaletel opravit.
    Ale ja se nezaletel opravit, a tak jsem to behem boje diky "Major Torque Imbalance" narval do nejake hory.
    No a co cert nechtel, bylo to nad uzemim patricim BlacJac a ja v tom jejich prostoru tresspasoval.
    Takze jsem za ten podelanej "tresspassing" dostal 10 minut v Klesheru.

    Nejvic jsem ale tentokrat rozladenej z toho jak neskutecne NAHOVNO je celej HUD/MFD v lodich.
    Ze si to nepamatuje jaky MFD jsem si na co nastavil, to je dost otravny.
    Ze si to nepamatuje jaky zbrane jsem priradil do jaky skupiny, to je hodne otravny.
    Ze se nikde nezobrazi jakou lod jsem zameril, a musim hadat podle rozplyzleho hologramu, to je pitomy.
    Ze se nikde nezobrazi jaky komponent jsem na cili zameril, a musim to lustit z pixelu na miniaturnim MFD, kdy casto ani neni nic videt, kdyz je komponent prekryty zbytkem lodi, to je nepochopitelny.
    A ze takhle zakladni veci nejsou vyresene po nejmin 10ti letech vyvoje, to je neomluvitelny.
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: Mozna je dobre zminit, ze tohle ma za cil PvE.
    Hadam, ze pro PvP bys asi chtel neco zmenit - nejspis prave ten power plant, aby tolik nezaril.
    Takze kdyz tam das neco mene vykonneho, tak bud bude s odrenyma usima stacit (a prestane, az zacne zrat neco life support), a nebo vsechno na max stejne neuzivi ani ted.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Muzu vymaxovat vsechno a jeste 3 nevyuzity pipky zbydou.
    QT drive nezere nic dokud nejsi v NAV mode, ale pak zas nezerou nic stity, takze staci 4 pips pro oboje i kdyz kazdy zere 4.

    Muj aktualni Bukanyr
    Zbrane: Attrition s4, s3, s3, s1, s1
    Rakety: (stock) 2x Tempest II, 2x Ignite II
    Stity: Targa (s1, C, Competition)
    Pohon: SunFlare (s1, C, Competition)
    Chlazeni: 2x HeatSafe (s1, C, Stealth)
    QT drive: (stock) Rush (s1, C, Civilian)
    Jump: (stock) Explorer (s1, A, Civilian)

    Power plant dodava 17 pips, a spotreba je:
    - Zbrane: max. 4
    - Trysky: max. 4
    - Stity: 2
    - QT drive: 4 (ale v SCM rezimu 0)
    - Radar: 2
    - Life sup.: 0 (neimplementovano)
    - Chlazeni: 2x 1

    Ty 3 pips mi zbydou protoze jsem tam dal Stealth chladice, ktery zerou maximalne 1 (2 za oba).
    A Stealth chladice jsem dal ze dvou duvodu:
    - abych trosku kompenzoval ten Competition grade pohon a stity, ktere maji oba hodne emisi.
    - abych usetril 2 pips, protoze jsem v tu chvili jeste nevedel, ze setrit nepotrebuju.
    ..takze kdyby bylo treba, chlazeni muzu vylepsit, ale zatim jsem nevidel duvod.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: ad F7A/C sorry nepsal jsem to ale myslel jsem mkII, co se tyce ty turety mela by bejt pro pilota, ne druhyho hrace. S tou turretou mas na pilotovi 4xS3 a 2x S2 zbrane, coz je na takhle mrstnou lod dost dobry. Jinak v soucasnosti pokud hrat s nekym tak je to vyhdonejsi kazdej ve svy lodi lodi co se tyce DPS / efektivity v bounties etc.

    jinak light/mid/heavy myslim v ramci fighteru. Heavy fighter je neco jako vanguard harbinger nebo mirai guardian - vetsi firepower, vic HP, uz je to trochu pomalejsi nez terba light fightery jako arrow nebo gladius, ale furt to ma hodne daleko do lodi jako connie nebo corsair nemluve o C2 etc nemaji v naprosty zadny cargo etc takze porad lod zamerena pouze na fight. VHRT / ERT uz jsou treba v bucaneeru nebo gladiusu dost suboptimalni. Treba ten F7A/C se bere jako mid pokud vim a minimalne co se dps tyce je urcite nad light klasikama.

    No a k ty stave do zbrani/stitu/motoru, je to jeste z doby pred master modes kde energy management byl alfa a omega dogfightovani a pokud si to nedelal behem fightu tak si hodne stracel, ale pouzivam to do ted, nemam zatim fighter build kde by to elektrika utahla vsechno na full... nicmene ted teprv sem zacal sbirat componenty a chci postavit neco proper, do ted sem na vsem co sem pouzival na bounty prohodil kvery a bylo) ty muzes na tom svym bukanyr buildu dat zbrane stity i motor na max? ani jsem si zatim neposkladal neco v erkul / spvieweru
    BAT
    BAT --- ---
    Preskocil jsem Titan a poridil toho Bukanyra, a jsem rad ze jsem to udelal.
    Sice exploduje jen se na nej clovek spatne podiva, tak je potreba hodne davat pozor jak NPC litaji, ale ta rychlost je vynikajici.
    Dal jsem na nej same Attrition Repeatery (1 x S4, 2 x S3, 2 x S1), SunFlare power plant (competition class, takze hodne zari, ale nakrmi vsecko), a nejaky Stealth chladice (jednak at to min zari, druhak protoze maji max. power draw 1 pip), a Targa stit.
    A zatim je nezastavitelnej.

    Jen ten bounty hunting zacal byt otravny v tom, ze je strasne malo misi (tak max 2 nebo 3) a vetsina je nekde kam se casto musi cruisovat, takze to trva.
    Ale zatim jsem nenasel premozitele - hawky, bukanyry, F7A/C?, nejake ty Miraie, a kdejaka jina havet (max. medium sized lode), vsechno hned hotovo, i kdyz je potreba byt opatrny a neni to bez prace (coz je fajn).

    BH rank mam temer plnej "Guild Member", ale porad mi to dava jen mise za ~24-27K.
    A tim jak casto dlouho trva nez tam clovek doleti (a to se s tim lita 1400 m/s), tak na vydelavani penez je to neskutecne spatny - baj voko tak 120K za hodinu.
    Jestli se ty odmeny na vyssim ranku vyrazne nezlepsi, tak to je opravdu jen pro zabavu a na nic jineho.
    Anebo to delam nejak spatne, nevim.
    VACA
    VACA --- ---
    Jinak co se týče ovládání hry, já jsem používal "GameGlass", (kterej jsem teda kdysi koupil za one-time cenu) a byl na SC super...
    Je to celkem dobrá featura jak využít tablet, a např hry jako forza horizon maj i telemetrii takže to umí v reálnym čase zobrazovat data ze hry (rychlost, otáčky, hud...) což je super.
    Počítám že jednou to bude umět i star citizen, vzhledem k tomu že s nima maj nějakej barter. Ale jak jsem psal, dokud neni ta hra v nějaký fázy kdy jsou ty věci ustálený, asi nejde čekat že by se tim někdo zabejval...
    VACA
    VACA --- ---
    UNREALONE: to nejsi sám kdo doufá:) Ale dokud nemaj jasno jak vlastně chtěj aby systémy ve hře fungovaly, (viz různý experimenty okolo master-modes a jejich překopávání), tak asi ani oni sami nemaj tušení jak by nějakej default keybind měl vypadat..
    Nutno teda uznat, že nějak víc vymejšlet default keybind mapu dokud neni jasně daný jak ta hra má fungovat, by asi nemělo smysl, z hlediska nějaký efektivity lidskohodin práce. Pokud takhle teda vubec uvažujou :D
    VACA
    VACA --- ---
    TOMICK: Hele, lodě získaný ingame na kterejch ti záleží si vždycky před patchem ulož do hangáru kterej máš jako home location, tak aby byly vidět na asop terminálu jako "stored".
    Je to nejlepší způsob jak minimalizovat rizika že o nějaký lodě přijdeš během patche. Občas se totiž stane že člověk přijde o nějakou loď bejem patche, která je uložení jinde (spíš výjmečně ale neni to jistota). Větší pravděpodobnost ztráty je pak u lodí který jsou někde v prostoru (tipicky bed-logoff během patche).

    Patch do kterýho zbejvá 24h bejvá oznámenej jako "message of the day" na spectrum fóru.

    Plánovaný patche s většim předstihem se dobře sledujou tady:

    Star Citizen Release Dates - Alpha 4.1.1 to Star Citizen 1.0
    https://scfocus.org/release-dates/

    ale data jsou orientační..

    Plánovanej wipe out ingame contentu CIG oznamuje předem, a bejvá to uvedený na výše zmíněný stránce.

    Že se něco neposere ale asi nikdo zaručit nedokáže, ale snažej se teď ty wipe-outy nedělat, pokud neni nějakej zásadní major-patch.
    Člověk to musí tak trochu brát jako součást sportu, že o věci přijde během alpha testování. Ale nemělo by se dít, pokud neni avizováno předem..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam