• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    BAT
    BAT --- ---
    Dneska jsem se byl podivat na Invictus.

    Celkem to slo, i kdyz asi pomohlo, ze jsem mel mnohem horsi ocekavani.
    Lidi tam pobiha dost, takze se to obcas trosku cukne, ale spis se to projevuje jen tim, ze obcas vidite nekoho pobihajiciho mirne lagovat.
    Nenarazil jsem na zadny problem s vytahy atp., jen u nekterych vystavenych lodi neni radno lezt do pilotni sedacky, protoze pak neni zpusob jak vylezt (ani self destruct nefunguje), a jedine reseni je logout do menu a pak zpet do hry a probudite se na stanici.

    Zklamalo me, ze s tou akci nejsou spojene zadne slevy, nebo nejake darecky, proste nic - aspon jsem nic neobjevil.
    Ani slevy ve hre jsem zadne nenasel - rikal jsem si, ze treba u tech vystavenych lodi, nebo komponent, ze na te vystave budou za nejake lepsi ceny, ale hovnajs.
    Porovnal jsem si ceny u par veci, a vsechno bylo stejne drahe jako kdyz to koupite kdekoliv jinde.
    Ani zadne kosmeticke malickosti, jako treba z drivejska jsem si z nejake akce odnesl aspon "Best In Show" paint job na svoji Cutlass Black (bila se zlatym lemovanim - docela dobre maskovani na Microtech :))

    Jsem snad rozmazleny, ze jsem u promo akce cekal aspon nejake male promo darecky? :)
    BAT
    BAT --- ---
    CZTIBA: jj, taky si myslim, ze to dost lidi odradi, a CIG by mohli delat vic aby aspon ty performance problemy minimalizovali.
    (kdyz uz nic jineho, aspon snizit pocet hracu per server - ne moc, jen tolik aby se to priblizilo stavu kdy ten napor takovy neni, at to neni zas prevraceny naruby a tem novym lidem tim "nelzou")
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    BAT: no mně přijde, že tohle mají v hájí - ten nápor po patchi lidí, kteří mají zájem, to nezvládne a část odradí a cca 1-2týdny po patchi je to víceméně OK (přijdou nějaké hotfixy). No uvidíme, včera jsem hrál a jako... šlo to dobře (FPS), ale blbnuly mi věci - hangár, podvozek se nevysouval a takový radosti
    BAT
    BAT --- ---
    OMNISLASH: Jasne, a taky v to doufam, tonouci se stebla chape.
    Muze to byt i pripadnym navysenim poctu hracu na server/instanci (nevim zda k tomu doslo).
    Muze to byt i influx hracu kvuli nadchazenjicimu Invicto.
    Takze vymluvy se najdou, ale...
    V testovacim at je to jak chce, ale LIVE ma byt nadimenzovany tak aby to zvladalo - statisticka data a prostredky na zajisteni lepsiho chodu maji.
    Nicmene, fajn, jestli to zas nejak opadne a za tyden to bude chodit aspon tak jako v predeslem patchi, tak to bude OK.
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    BAT: mne zmizelo vsechno az na t, ci jsem lootnul na OLP platformach. Vse ostatni mi zkizelo, takze voodoo moc nezafungovalo:) ale co uz no, za pokus to stalo:)
    TOMICK
    TOMICK --- ---
    OMNISLASH: muze. Ja vetsinou menim region a to mi funguje.
    TOMICK
    TOMICK --- ---
    BAT: ja se to dozvim zitra...resp. uz asi dneska vecer. Ale podle vseho to odnesli jen komponenty. Kolega vse ostatni ma. Na FPS si nestezoval a jeho F7A je tam kde ma byt.. slava:)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    BAT: Nemuze u tech rychlosti byt problem v tom, ze po patchi se tam vsichni nahrnou a ta hra holt plniu zatez vubec nedava.
    BAT
    BAT --- ---
    Prisel jsem o vsechny koupene komponenty.
    Samozrejme jsem jako blbec lode odstrojil jak radil CZTIBA, ale nicemu to nepomohlo.
    Zatraceni pancharti.

    Ale jinak to bezi naprosto hrozne.
    Spawnul jsem se na Lorvile a mam tam ~30 FPS a pri pohybu strasny stutter a zasekavani (ale to bude asi serverem).
    Pricemz v patchi 4.1.0 jsem tam mel stabilnich 60 (vsync) a krasne plynule.
    Tak doufam, ze to je jenom nejaka haluz a nema to nijak vypovidajici hodnotu - zapnul jsem to jen na chvili, abych se podival co mi ten patch vzal, tak snad se podle toho zazitku neda soudit.

    Co vy? vsecko dobry?
    BAT
    BAT --- ---
    Hele a ty jmena lodi resp. hracu/npc, co uz nebudou videt dokud lod neoskanuju?
    To bude strasny peklo, ne?
    Na jednu stranu je to krok spravnym smerem, ale bez dalsich souvisejicich zmen je to spatne.

    <RANT>
    At ma lod transponder vysilajici jmeno a id lode, ktery muze hrac vypnout.
    Kazda lod by mela vygenerovane i uzivatelsky privetive jmeno (ne jen tu stavajici vesmirnou SPZ).
    A at si to jmeno hraci klidne zmeni, ale pouze pismena EN abecedy, mezery, pomlcky, podtrzitka, volitene zakoncene cislem, celkovy vysledek musi davat smysl jako slovo/slova, takze zadne "tg4w5sip23487dj5t2y3h9d8", a musi byt unikatni v ramci typu lode (mozna i nehlede na typ?).
    Vypnuty transponder bude povazovan za nepratelsky akt, ve sledovanem prostoru za to bude nejak narustat crime stat a pokuty.


    Lodim s vypnutym transponderem server automaticky priradi uzivatelsky privetiva jmena (na HUDu nejak odliseno, barvou nebo nejakou znackou).
    Generovana nahodne, aby je neslo snadno spojit s konkretnim hracem, ale zaroven tak aby kazdy dalsi hrac videl stejna jmena u stejnych lodi.
    Jako vysvetleni muze byt, ze to dela palubni pocitac automaticky pro kazdy neznamy kontakt, a to vygenerovane jmeno broadcastne vsem okolnim kontaktum, i kazdemu nove prichozimu.
    Pointou je, aby byli ostatni hraci stale schopni snadno komunikovat cile.


    Scan by nerekl nic vic nez:

    - Vaha nakladu (priblizna), pokud jsou motory/trysky cile jakkoliv aktivni.
    Pocitac zna typicke emise motoru/trysek prazdne lodi, porovna aktualni emise, a spocita hmotnost nakladu (s chybou v rozsahu max. hmotnosti paliva a mozna nejake munice, protoze stav tohoto nezname).
    Rekne vam, ze je tam 76 tun nakladu, ale uz ne jestli jsou to 4 SCU zlata, nebo 4 SCU tungstenu, nebo 84 SCU ledu.

    - Podrobnosti o nakladu, pouze pokud cil nema aktivni stity.
    Presnost vysledku zavisi na kvalite "scanneru" a jen specialne vybavene lode nic neosali.
    Napr. UEE patroly apod. budou mit obcas, ne vzdy, i nejakou specialne vybavenou lod pro ten ucel.
    Hraci si budou moci takovy komponent bud koupit, pokud maji potrebnou repku u UEE nebo tak neco, a nebo treba ukrast z vraku nejake patroly.

    To umozni pasovani ilegalniho nakladu, pokud mensi mnozstvi ilegalniho nakladu obklopite bednami s necim jinym, a cim vetsi hustota okolniho materialu, tim mensi sance ze bezny scan projde skrz (ten specialni ale ano).

    - Pocet lidi na palube, pokud cil nema aktivni stity.

    - Nainstalovane komponenty a jejich stav.
    Komponenty musi byt z vnejsku viditelne (typicky zbrane).
    Nebo musi byt v dobe scanu zapnute (vypnute nezari, a co nezari to nelze identifikovat).
    Nebo nesmi mit cil zapnute stity.


    Vyse uvedne neni nic co by s malymi variacemi nebylo popsano na forech uz tisickrat.
    Bohuzel se zda, ze nekdo v CGI ma jinou predstavu o tom jak by to melo fungovat :(
    </RANT>
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    VACA: jj to ted pridaji - markety na svou lod, snad i marker na mapu by mel jit pridat.

    A bude hodne novych misi v nadchazejicim patchi.

    Ale ted je to teda hrat zas trochu peklo, nefunguje snad nic jak by melo:) uz aby to nasadili
    BAT
    BAT --- ---
    Jak byla rec o tech mapach bindovani Joysticku (MONKEYFIGHTER)...

    Nemohl jsem najit nic co by se mi libilo, tak jsem udelal takovej HTML bazmek.
    Clovek is tam vlozi obrazky, popisky, a k nim si nataha spojnice.
    Vtip je v tom, ze vysledkem je HTML soubor, ktery je soucasne editor a soucasne je v nem vsechno zapouzdrene vc. obrazku.
    (samozrejme nic nebrani si udelat v browseru screenshot a ulozit jako obrazek)

    Chce to nekdo? ...me uz to zas prestalo bavit, tak jestli to mam dodelat.

    VACA
    VACA --- ---
    Ja jsem dneska videl na PTU quantum marker na materskou lod opustenou ve vesmiru.
    Konecne!!
    Boucham šáňo, to je zásadní featura :D
    Já to snad zase někdy uz taky zapnu
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    Sakra 60+, na to jak to tu bylo mrtvy, jsem neco prosvihl:)

    Klidne si me pridejte kdo chcete na discordu a rad komukoliv novymu pomuzu / poradim. Spousta problemu a bugu ma nejakej walkaround.

    Litam s partou 5-6 lidi pravidelne, klidne nekoho priberem i na obcasny hrani, poradime. Litame pve (treba mise s polaris a salvage s reclaimerem), nebo pvp s malejma lodema, naky pirateni nebo naopak loveni piratu a pod.

    Id HakanCtiban
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: F pohodě, já to zas tak neresim.
    Na ingame show-roomech ktery jsou pro letosni rok uz pripraveny a na ptu serverech hracum dostupny, to je k videni takze to bude soucast letosniho invictuse... To je cely :)
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: "Odhaleni" jakoze daji na YT par videi, kde si o tom budou povidat?
    To nemyslim zle, ale unika mi proc se zda, ze te to vyrazneji zajima?
    Klidne mne nazvi mne spinavym negativistou, ale nez bude neco hmatatelneho, tak cokoliv reknou se jeste nekolikrat zmeni.
    Jsem jen hnusny spinavy negativista, nebo mi zase neco unika?
    VACA
    VACA --- ---
    jsou zvěsti, že by při letošnim invictus flight week mohli odhalit "blades"...
    Dlluho očekávaná featura která by měla umožnit automatizace systémů v lodích.
    Sem zvědavej, zatim teda vzhledem ke svymu času neočekávám že bych se účastnil aktivně, ale určitě budu sledovat aspoň z povzdálí :D
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: A jeste jsem zapomnel zminit, ze se nikde nezobrazuje vzdalenost zamerene lodi, pokud je ta lod cil trackovane bounty mise.
    BAT
    BAT --- ---
    Tak na nejaky vyssi level bounty se ten Bukanyr asi moc nehodi.

    Uz eskorta dvou Cutlass (nevim jaky, nejspis "jen" Black) plus hlavni cil (mozna Vanguard) byly dost problem.
    Ja si proti nim letel, skenoval pro hlavni cil a ty dve CB neresil, kdyz se najednou rozpipal alarm.
    Vypalil jsem svetlice, ale nebyl cas udelat nejaky manevr, dve rakety me trefily a byl konec.
    Po druhe jsem byl opatrnejsi a prohnal se tim klubkem zmiji v NAV modu, 1400 m/s, s cilem jen priblizne lokalizovat ten hlavni cil.
    Povedlo se, dostal jsem "Neutralize" marker, ale porad nevedel co to je.
    Dobre bylo, ze ten cil byl mirne stranou, tak se jevila sance ho z te strany rozstrilet nez se tam ty CB dostanou.
    To se uplne nepovedlo, protoze jsem mu nestihl ani sundat stity a musel zas utikat pred tema CB.
    Tak jsem se rozhodl napred zbavit eskort, vybral si jednu CB a hit&run jsem ji ukloval.
    Pak uz to slo, ale zameril jsem se na hlavni cil, posledni CB se jen vyhybal, a kdyz bylo hotovo tak jsem prasknul do bot.

    Dalsi mise byly myslim dva Vanguardi (eskorta) a Retaliator (cil).
    Asi bych to nejakou zbabelou taktikou taky dal, kdybych se po te predchozi misi zaletel opravit.
    Ale ja se nezaletel opravit, a tak jsem to behem boje diky "Major Torque Imbalance" narval do nejake hory.
    No a co cert nechtel, bylo to nad uzemim patricim BlacJac a ja v tom jejich prostoru tresspasoval.
    Takze jsem za ten podelanej "tresspassing" dostal 10 minut v Klesheru.

    Nejvic jsem ale tentokrat rozladenej z toho jak neskutecne NAHOVNO je celej HUD/MFD v lodich.
    Ze si to nepamatuje jaky MFD jsem si na co nastavil, to je dost otravny.
    Ze si to nepamatuje jaky zbrane jsem priradil do jaky skupiny, to je hodne otravny.
    Ze se nikde nezobrazi jakou lod jsem zameril, a musim hadat podle rozplyzleho hologramu, to je pitomy.
    Ze se nikde nezobrazi jaky komponent jsem na cili zameril, a musim to lustit z pixelu na miniaturnim MFD, kdy casto ani neni nic videt, kdyz je komponent prekryty zbytkem lodi, to je nepochopitelny.
    A ze takhle zakladni veci nejsou vyresene po nejmin 10ti letech vyvoje, to je neomluvitelny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam