Hele a ty jmena lodi resp. hracu/npc, co uz nebudou videt dokud lod neoskanuju?
To bude strasny peklo, ne?
Na jednu stranu je to krok spravnym smerem, ale bez dalsich souvisejicich zmen je to spatne.
<RANT>
At ma lod transponder vysilajici jmeno a id lode, ktery muze hrac vypnout.
Kazda lod by mela vygenerovane i uzivatelsky privetive jmeno (ne jen tu stavajici vesmirnou SPZ).
A at si to jmeno hraci klidne zmeni, ale pouze pismena EN abecedy, mezery, pomlcky, podtrzitka, volitene zakoncene cislem, celkovy vysledek musi davat smysl jako slovo/slova, takze zadne "tg4w5sip23487dj5t2y3h9d8", a musi byt unikatni v ramci typu lode (mozna i nehlede na typ?).
Vypnuty transponder bude povazovan za nepratelsky akt, ve sledovanem prostoru za to bude nejak narustat crime stat a pokuty.
Lodim s vypnutym transponderem server automaticky priradi uzivatelsky privetiva jmena (na HUDu nejak odliseno, barvou nebo nejakou znackou).
Generovana nahodne, aby je neslo snadno spojit s konkretnim hracem, ale zaroven tak aby kazdy dalsi hrac videl stejna jmena u stejnych lodi.
Jako vysvetleni muze byt, ze to dela palubni pocitac automaticky pro kazdy neznamy kontakt, a to vygenerovane jmeno broadcastne vsem okolnim kontaktum, i kazdemu nove prichozimu.
Pointou je, aby byli ostatni hraci stale schopni snadno komunikovat cile.
Scan by nerekl nic vic nez:
- Vaha nakladu (priblizna), pokud jsou motory/trysky cile jakkoliv aktivni.
Pocitac zna typicke emise motoru/trysek prazdne lodi, porovna aktualni emise, a spocita hmotnost nakladu (s chybou v rozsahu max. hmotnosti paliva a mozna nejake munice, protoze stav tohoto nezname).
Rekne vam, ze je tam 76 tun nakladu, ale uz ne jestli jsou to 4 SCU zlata, nebo 4 SCU tungstenu, nebo 84 SCU ledu.
- Podrobnosti o nakladu, pouze pokud cil nema aktivni stity.
Presnost vysledku zavisi na kvalite "scanneru" a jen specialne vybavene lode nic neosali.
Napr. UEE patroly apod. budou mit obcas, ne vzdy, i nejakou specialne vybavenou lod pro ten ucel.
Hraci si budou moci takovy komponent bud koupit, pokud maji potrebnou repku u UEE nebo tak neco, a nebo treba ukrast z vraku nejake patroly.
To umozni pasovani ilegalniho nakladu, pokud mensi mnozstvi ilegalniho nakladu obklopite bednami s necim jinym, a cim vetsi hustota okolniho materialu, tim mensi sance ze bezny scan projde skrz (ten specialni ale ano).
- Pocet lidi na palube, pokud cil nema aktivni stity.
- Nainstalovane komponenty a jejich stav.
Komponenty musi byt z vnejsku viditelne (typicky zbrane).
Nebo musi byt v dobe scanu zapnute (vypnute nezari, a co nezari to nelze identifikovat).
Nebo nesmi mit cil zapnute stity.
Vyse uvedne neni nic co by s malymi variacemi nebylo popsano na forech uz tisickrat.
Bohuzel se zda, ze nekdo v CGI ma jinou predstavu o tom jak by to melo fungovat :(
</RANT>