• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    JOPS
    JOPS --- ---
    Není tohle o držku to prezentovat takhle veřejně? Vyskočilo to na mě na FB

    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    JOPS: JJ, rameno. Jeste jsem mela barevny stehno. Na republice jsou kostky, takze to nebylo orvany, ale jen narazeny.
    JOPS
    JOPS --- ---
    WEWERKA: ups, to je hezky vyrvane :) a fotka je rameno ?
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    Jeste pro uplnost par fotek.



    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    PSYSBEE: Polointegrace ci plna integrace, ale proboha nic co visi jen na 2 sroubcich :) Jinak s tebou souhlasim. Ty komponenty jsou proste osizene a lidi to pres tu velkou nalepku "Elektricky motor" nevidi. Kdyz si odectou 20-30kkc za elektrifikaci, tak jim zbyde obycejny low end kolo za 10-15.

    Ja mela za svuj zivot dve elektrokola. Jedno z ekolo.cz a to byl sunt nejvetsi. Baterie, ktera byla zrejme pouzita, protoze dle slov prodejce "stare baterie jim zpet do Ciny neberou" a jednou jsem ji musela reklamovat. Pak to kolo melo rafky na ktere nesly nasadit normalni pneu a jeste mely takovy tvar, ze to trhalo gumy. Navic chovani majitele ekolo.cz ve stylu "vy jste nam to nedovezla pres celou prahu autem a protoze jste na opravu prijela pres par louzi, tak nam zaplatte 600 CZK za umyti kola" me dorazilo uplne.

    Druhy byl bafang, kde po roce bylo nutne motor vratit a vymenit nylonove prevody. To skoncilo tim padem. Pak jsem s tim jeste chvili jezdila. Do vytrhanych der v ramu jsem dala hmozdinky, do toho zasadila sroubky a pak celou baterku ovazala elektrikarskyma stahovacima paskama. Chvili to jezdilo, ale na nove kolo jsem si to uz nelajsla dat. Nicmene ten bafang byl dobry, jezdilo se mi na nem dobre. Jen mi vadila ta vymena prevodu.

    Kazdopadne pominuly zdravotni duvody pro elektrifikaci kola a ted jezdim opet na vlastni pohon :) Takze za 25 let az budu v duchodu, tak si mozna poridim elektrokolo. Driv doufam ne :)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    WEWERKA: no u nas ve vidlakove (v Č. Budějovicich :) koleje nastesti (bohužel?) nemame, takže tohle u nas moc nehrozi.. :)
    Jinak u ekol do narocnejsiho terenu, kde riziko padu preci jen hrozi, to samozrejme chapu - sam jsem ty pocity, ze urvu baterku kazdorocne zazival pri znaceni naseho mtb eventu Javornickypazdrivec.cz, kde jsem na 29 e-HT s Boschem sjizdel veeeeelmi opatrne enduro RZety a modlil se ke vsem bohum, at to proboha nekde nepolozim.. :-)

    Z tohohle pohledu me osobne prijde asi nejprakticjsi tzv. polointegrace, kdy napr. BOSCH vyuziva klasickou baterku vlozenou do luzka ramu s tim, ze z vrchu je prikryta plastovym deklem.
    Na jednu stranu prakticke na rychle vyndani (u plnointegraci to byva lehce oser je z toho nejak rychle a jednoduse dostat), zamenitelnost s klasickou venkovni baterkou a na druhou stranu je ukryta v ramu, takze nehrozi jeji vyrvani pri padu..
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    PSYSBEE: Na namesti republiky v centru prahy jsem to brala svihem pres koleje, ale prehlidla jsem jak jsou vysoko nad zemi. Praskla mi helma, levou stranu jsem mela samou modrinu a kolo to odneslo vytrzenim baterie.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    .. cimz ale nechci rozporovat, ze si spadla a ze se ti baterka vyrvala .. jen mam proste nazor, ze nez baterku v ramu, tak radsi kvalitnejsi a funkcni osazeni..
    On ten ram s integrovanou baterkou totiz stoji číňana ve výrobních nákladech o něco víc než jednoduchej rám s baterkou venku..

    Anyway - NEintegrovany baterky u stredovych motoru jsou cim dal v mensine, tlak zakazniku na jejich zaintegrovani je cim dal vetsi, takze oni neintegrovane baterky minimalne u stredovych motoru behem par vymizi samy, protoze by je proste uz nikdo nekoupil...
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    WEWERKA: to co pises - vyrvani baterky padem - se stava velmi vyjmecne
    Jezdila si s tim v terenu, ze si spadla? Nebo si spadla normalne na stezce?
    Ono totiz kolik beznych uzivatelu elektrokol s tim kolem spadne? Reknu ti vlastni statistiku, protoze je prodavam uz asi 5 let - jeden z tisice..
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    PSYSBEE: Kdysi davno jsem jezdila se stredovym Bafangem a baterii v miste pro lahev na piti. Pri jednom padu mi baterie kompletne vyrvala nalisovane nyty z ramu. Takze s tim, ze baterka v ramu je jen designova vec silne nesouhlasim.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: spis nez ciste designova (a z více uhlu nepraktická) vec jakou je integrace baterky a která z funkčního hlediska nemá na chování kola vliv, me osobně vadí, že výrobci jsou schopní dávat na kola za xdesitek tisic jebkový vidlice jako je Suntour XCM (nebo ještě horší) apod..

    V tomhle to ma skvele zvládnutý Crussis (kola s Jágrem :) - na prvni pohled kolo se středovým Bafangem MaxDrivem a plně integrovanou baterkou za 44k, reknete kdo to má.. Na ten druhej ovšem - nijak oslňující brzdy Tektro, kuličkový jebkový náboje a nepřekonatelná vidlice ZOOM! Tedy komponenty pro větší zátěž, kterou ebike generuje, "jak dělaný"..
    Když vezmu jinou značku, tak jen o 2 tisíce dražší nabídne sice rám s baterkou venku, ale na druhou stranu se vzduchovou Suntour XCR vidli a aspoň Shimano Alivio nábojema..
    Bohužel lidi tyhle věci neřeší, vidí baterku v hnusně zprohejbaným rámu a něm Jardu Jágra a sou z toho v aufu..
    Ale to jen tak na okraj...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: treba u pevnaku vsechny kde neni vyresena integrace baterky, nerikam, ze je to nutnost, ale pokud na tom ma nekdo postaveny "svuj top model" tak mi nad tim zustava hlava stat
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: souhlas, ktere presne mas na mysli?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: toto je naopak ukazka jak jsou jeste v roce 2019 nektere znacky schopne udelat hnusne ekola :-)

    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    YT Decoy First Ride Review, an awesome new EMTB
    https://www.youtube.com/watch?v=E287ahFYHQQ
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ty commencaly vypadaj fakt dobre
    NEWEST 2020 eBikes - TEN of the latest electric mountain bikes
    https://www.youtube.com/watch?v=CAmGBZt-5bQ
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    PSYSBEE: Proč vymýšlet něco, co funguje jinde, evoluce bicyklů kopíruje ze světa motocyklů už dávno. Odpružení, brzdy, rozdílné velikosti ráfků a šířky pneumatik na předním a zadním kole…
    ADAM
    ADAM --- ---
    PSYSBEE: se mi to zdá docela podobný jako magic marry nebo dhf. Krom šířky nevidím takový rozdíl...
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Tyvoee, začínám rozumět haterům e-mtbéček na trailech .. tohle už je pomalu regulérní motokrosovej plášt, tohle už asi nadělá nemalej bordel i na hodně dobře utaženým trailu.. :-(

    Schwalbe plášť Eddy Current Front 27.5x2.80 Addix Soft skládací

    Revoluce pro E-MTB. Náš první opravdový E-MTB specialista pro all mountain a enduro. Umožňuje nekompromisní jízdu do kopce, zvládá silné zrychlení stejně jako technickou jízdu na trailu.Za jeho masivní vzhled můžou stabilní bloky,vice gumy a velké šířky.Kombinací 29” na předním a 27,5” na zadním kole získáš maximální výkon. Design profilu:speciálně vyvinutý profil pro přední a zadní kolo (Front a Rear).Bloky až o 20% masivnější, než u jiných enduro i all mountain profilů. Agresivní uspořádání bloků, otevřený design a přesné V-drážky na středních a krajních blocích pro precizní vedení a přenos síly motoru na povrch.
    Super Gravity verze: pro EDDY CURRENT FRONT a REAR se směsí ADDIX soft (oranžová). Extrémně stranově stabilní, odolná proti průrazu a přesto velmi dynamická



    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam