PSYSBEE: Polointegrace ci plna integrace, ale proboha nic co visi jen na 2 sroubcich :) Jinak s tebou souhlasim. Ty komponenty jsou proste osizene a lidi to pres tu velkou nalepku "Elektricky motor" nevidi. Kdyz si odectou 20-30kkc za elektrifikaci, tak jim zbyde obycejny low end kolo za 10-15.
Ja mela za svuj zivot dve elektrokola. Jedno z ekolo.cz a to byl sunt nejvetsi. Baterie, ktera byla zrejme pouzita, protoze dle slov prodejce "stare baterie jim zpet do Ciny neberou" a jednou jsem ji musela reklamovat. Pak to kolo melo rafky na ktere nesly nasadit normalni pneu a jeste mely takovy tvar, ze to trhalo gumy. Navic chovani majitele ekolo.cz ve stylu "vy jste nam to nedovezla pres celou prahu autem a protoze jste na opravu prijela pres par louzi, tak nam zaplatte 600 CZK za umyti kola" me dorazilo uplne.
Druhy byl bafang, kde po roce bylo nutne motor vratit a vymenit nylonove prevody. To skoncilo tim padem. Pak jsem s tim jeste chvili jezdila. Do vytrhanych der v ramu jsem dala hmozdinky, do toho zasadila sroubky a pak celou baterku ovazala elektrikarskyma stahovacima paskama. Chvili to jezdilo, ale na nove kolo jsem si to uz nelajsla dat. Nicmene ten bafang byl dobry, jezdilo se mi na nem dobre. Jen mi vadila ta vymena prevodu.
Kazdopadne pominuly zdravotni duvody pro elektrifikaci kola a ted jezdim opet na vlastni pohon :) Takze za 25 let az budu v duchodu, tak si mozna poridim elektrokolo. Driv doufam ne :)