• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    MAESTRO_007: Fazua se mi libila u e-zestyho ,ale bylo na nej dost stiznosti a nedodelavek tak ze fazua zatim u mtb moc nebostala. Nic mene je pekny ze se da celej motor z baterkou vyndat a s elektra mas pak normalni kolo jediny co zbyde je stredovej prevod.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    MAESTRO_007: podobny koncept jako ma Fazua na silnici, tam je prece jenom ten odpor maly a neni potreba takovy vykon a tak velka baterka k dopomoci.. takze staci maly motor "hridelovy"
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    FREERIDER: jj toto je pekne a dava to smysl... tohle si prave dovoli malokdo postavit za takove penize, proste spesl no :-) ...vetsina sazi na jistotu, ktera obstoji v mainstream konkutenenci a proda se toho co nejvic..

    jeste chvili pozrva nez tohle zacne bezne jezdit a je zajimave jak se ta hranic mezi klasickym kolem a elektro zmensuje :-)
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    Levo SL 16,9KG cena je teda brutal ....nic mene tohle zatim nema konkurenci .Snad se dalsi pridaj a bude se to ubirat timhle smerem mensi vykon a baterka ,ale lehouckej stroj. https://www.youtube.com/watch?v=HWJRmmcYKSg
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    FEEX: in time. bez last mile tracking number. :) prostě mi zavolal kurýr,máme pro vás kolo. baterka je tam psaná panasonic. zatím nic moc reportovat nemůžu, najel jsem asi 25km, asi jen,ze přední vidle je měkká, stejně tak je měkkej matroš blatniků, docela se tam mrcasej. mám mate x 750.
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    MAESTRO_007: Nekomu tech 25 mozna staci me je tech 25km/h malo (a kdyz je moznost nevidim duvod proc nemit vic) jak sem psal omezeny je to beztak prevodama kdy uz okolo 50km/h mas kadenci jako kalasnikov ve statech je tusim dokonce povolenejch 32km/h .Staci pouzivat rozum a rychle jezdit pouze tam kde to moznosti dovoli a neni koho ohozit. Je fakt ze do Prahy na prelidnenou cyklostezku bych si to asi nevzal ,ale to uz jen kuli tomu ze kazdej ma plnou hubu kecu o lenosti atd.. tam radeji zustanu u svyho staryho 19kilovyho freerajda a do kopce si na tlacenku zanadavam jak je to na hovno :-) To ze motory nemaj odpor po vypnuti je sice pekny ,ale to je pouziteny tak pokud jezdis na uzkejch slikach (treba creo jede pekne i bez motoru) ne na sirokejch pastich s agresivnim vzorkem a nizkym tlakem tak tam je to za svy uz hodne znat .Jinak 90%casu sem trial modu z 20% asistenci vetsinu na trilech v horach .Ono kdyz pak u silnice potkas chlupatou kouli co se ti zacne drzet za prdeli tak to neni dobrej pocit to se mi prohodilo na dhcku po ceste z5 k parkovisti nastesti ho nejakej dobrotivec zablokoval autem a pak me vzal na korbu.Na odblokovanym ecku bych mu ujel na analogovym celoperu no chance to uz zbejva jedine peprak ..a to nechces..
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    FREERIDER: pokud potrebujes rozjed na skok v lese atd. tak to chapu a tam stim problem nemam....

    ve provozu/ve meste ale 25km/h staci. jezdim denne na silnicce bez motoru do prace a jedu rychlosti 26-35km/h. dle vetru a podminek. a jsem na cyklostezce jasne nejrychlejsi. predstava, ze takhle bude litat kazdy lojza na elektrokole je desiva. motor na elektrokole je DOPOMOC ke slapani a omezeni. na 25km/h je naprosto v poradku (podle me). ten pocit jak je to hrozne, ze to pri 25km vypne mocc dobre znam, sam jezdim jenom jenom s chipem a na turbo :D ...pokud ma nekdo potrebu jezdit rychleji nez 25km/h tak bud elektrokolo nepotrebuje nebo si ma koupit ten "pedelec" na to urceny, pripadne jezdit v lese :-) ..navic vetsina motoru uz nema pri slapani odpor kvuli sprevodovani, takze nikomu to nebrani jet rychleji, ale za svoje :-)

    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    MAESTRO_007: Je fakt ze v cr jsou jiny ceny a ja sem kupoval ke konci sezony kdy nastupoval novej model tak ze byl ve sleve .Jinak k motoru je fakt ze na brose je hlasenejch dost zavad.Nic mene pokud je clovek jen trochu zrucnej motor se da v pohode opravit doma serou se tam prevazne jen loziska a hlavne sprag spojky, ktery se daj vymenit za lepsi (ja mam najeto 5t a zatim bez problemu reklamaci sem nevyuzil) nic mene nejaky dily sem uz si radej koupil do foroty. Bosch ma taky svoje bolistky v podobe error kodu a lozisek .Jinak k tomu limitu musim nesouhlasit cut off v 25km/h je proste na prd a hlavne na trailu kdyz potrebuju pridat na skok nebo se rozjet do protikopce. Ja bych restricted uz asi ani nechtel nema to pak plnej potencial kazdej pedelec je i tak sam limitovanej prevodama. Na tech 3.0 plastich co mam beztak vic jak 75km/h s kopce po asfaltce stejne nevyslapu ale 30-35kmh se da drzet krasne plynule a je to lepsi nez jen 25 kdy ti motor neustale vypina a zapina coz je znacne otravny .A k tomu 2020 Kenevu jj cena je fakt prepalena nic mene jako u kazdy novinky je to otazka roku a cena poleti razantně dolu .
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    FREERIDER: mozna v kanade :-)

    1) v cr ten spesl stal v roce 2018 kolik? 90 tisic? bavme se konkretne, Cube Reaction Hybrid SL 2018, lepsi vybava a cena 70 tisic :-)

    2) brose vs bosch. nerad bych zabredaval do toho co je lepsi. argument s tichosti beru, ale je to opravdu to podstatne? dam teda taky jeden, na bosch jsem jeste nevidel reklamaci, na brose nekolik

    3) odblokovani, kapitola sama pro sebe. bosch neschvaluje ani chip. podle me limit 25km/h staci bohate .)

    4) mne se Specialized libi a delaji super kola a je to jak rikas, nechaji si to zaplatit, coz jsem chtel rict i tou reakci na Adama, cena v pohode neni :-) ...proste Spesl no

    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    MAESTRO_007: Mam 2018 levo ht fattie a kdyz sem srovnaval s cubem tak spesl vyhral na plny care nehlede na to ze starsi typ brose motoru je totalne tichej bosh bzuci. Navic je mozny odblokovat rychlostni limit assistence jen za pomoci aplikace (blevo) nepotrebujes chip. Dodelal jsem si jeste bottle externi baterku za par slupu vymenil vidly za fox 36 a par drobnosti a sem fakt spokojenej .Kolo me vyslo cca na 50t kc od novoty ziju v kanade a mistni traily (tady nejsou defakto zadny vyzehleny traily jako v cr samej sutr a koren) vzladam v pohode i bez zadniho odpruzeni diky oversize plastum .Na tyhle konfiguraci se da v pode jezdit i na sněhu.Spesl vi co dela a necha si to zaplatit coz je pochopitelny taky ma nejvic uzivatelu staci se podivat na emtb forum.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: je to predrazeny hlinik. Proste Specialized.

    Cube Stereo Action Team
    je to carbonove, ma lepsi vidlici a tlumic, taky motor je lepsi, ovladac je lepsi a vybaveni je taky daleko lepsi. a stoji o par desitek tisic min :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MARASAN: ani za nic.

    jinak ta cena je prekvapive celkem v pohode. je to dost blizko dobrym enduro kolum bez motoru.
    poradny enduro koupis za 80-120. tohle za 170, predpokladam, ze usmlouvas na 160.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ADAM: za tu cenu uz spis
    EmotionBikes CZ/SK - elektromotorky | EmotionBikes CZ/SK
    http://emotionbikes.cz/motorky/
    ADAM
    ADAM --- ---
    ma to jedinou nevyhodu, je neco takovyho s 29 kolama? 
    ADAM
    ADAM --- ---
    ja jsem se ted zakoukal do tohodle. to je proste bozi!

    2020 Specialized Kenevo Review... One bike for everything
    https://www.youtube.com/watch?v=k_0wvB3elPI&t=8s


    na to, co to umi, je cena celkem snesitelna.
    Kenevo Expert | Specialized.com
    https://www.specialized.com/cz/cs/kenevo-expert/p/170502?color=264441-170502

    jen uvazuju, jestli si to koupim hned, nebo jeste chvili cekat (treba za rok by snizili jeste o kilo vahu...)
    FEEX
    FEEX --- ---
    EXCITE: jaka spedice ti ho doručila?
    FEEX
    FEEX --- ---

    EXCITE: a mas to X ? Tvůj report? Krom takových těch věci, ze si musíš vyměnit šroub řidítek za delší a podobně? Jinak podle naky fb skupiny sem to pochopil tak, ze výroba je porad v cine i na taiwanu, jedny mas Bafang motor jedny jiné , a kvalitativně si všichni min stezujou na ty z ciny.. a pak tam byl nakej obloz s beterii? Ze zvenku je napsáno Panasonic, zevnitř jine clanky..
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    FEEX: jo to byl problém s tím přesunem výroby z Číny na Tchajwan, mě to trvalo rok skoro přesně,ale to bylo ještě s tím fundingem přes Indiegogo, co jsem tak četl,tak nějakej problém je dodávkami do Jižní Ameriky.
    FEEX
    FEEX --- ---
    EXCITE: mate x ma dost problem s dodavanim , lidi co platili na startovaci cekali rok a pul a ještě ho nedostali všichni.. ja sem ho objednaval v tuším v Za , a pry mozna v únoru..
    ADAM
    ADAM --- ---
    Já odjakživa jezdil na starým kole a neřešil to. Nedovedl jsem si představit, co by mi nové lepší kolo mohlo přinést.

    Pak jsem si ale udělal radost a pořádně kolo si z plezíru koupil. A otevřel se mi tím úplně nový vesmír. Fakt to stojí za to. Neříkám, že kolo musí být top. Ale držel bych se aspoň minimálního standardu. Tak těch 30 za hardtaila bez motoru a 60 s motorem...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    MAESTRO_007: a aby to nevypadalo, ze jsem zastancem, ze kolo musi byt "top". to vubec ne, prave naopak mam rad obycejne fungujici veci a idealne co nejvic stare :-) ...je to otom, ze od urciteho stupne/cetnosti vyuzivani clovek oceni kvalitni/funkcni veci daleko vic. svym zpusobem je jedno jestli je tam 8kolecko nebo 12. jake znacky je ram. ale kvalitni vidlice, brzdy, motor atd. nikdy nebudou stat 35k :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam