• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    PSYSBEE: https://www.amazon.com/Bafang-Lastest-Electric-Bicycle-Conversion/dp/B07FF6HPW9?th=1&psc=1

    V podstate je to tohle... teaim se na Prvni vyslaplou horu! Bohuzel mam kolo porad v servise /tlumic atak/
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    BIGGIE: ty krávo, slušný monstrum! :)

    Techspec motoru a baterky?
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    Az jsem prekvapenej, kolik ten kw dava!

    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    Nikoho to nezajimalo,ale udelal jsem si low budget fulla s 1000w bafangem

    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    ARMADILLO: Zkoušel jsem i Comp Carbon a je to možná o chlup lepší. Dá se koupit nejlevnější Comp Carbon a upgradovat komponenty a uděláš si S-Works za méně peněz (rám Carbon a S-Works je stejný).
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    btw: Shimano predstavilo novej motor - EP8

    Shimano EP8 Motor - All you need to know!
    http://www.youtube.com/watch?v=cdILL316bgM
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    ARMADILLO: znacka typ ? cena? vaha? dik ;-)
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Robert electrifies his bike with SWYTCH's conversion kit | 100% Independent, 100% Electric
    https://www.youtube.com/watch?v=qo6i5VcJ-ME
    PIVECEK
    PIVECEK --- ---
    Ahoj, procetl jsem to trochu dozadu, ale porad nemam jasno, s dovolenim bych poprosil o radu s par otazkama. Pritelkyne jezdi na kole, ma nejaky Specialized stroj, ktery ji stejne 100% nesedi velikosti, tak spolecne s pripadnou obmenou me napadlo se pridat s elektrokolem. Akorat jsme se tak nejak shodli, ze kdyz uz, tak stejne ho budeme potrebovat oba. Pro me je lakavy ten cestovatelsky rozmer, tedy vyjet bez auta nekam dal za Prahu, ona ale porad jezdi i kvuli fitness. Nebudeme jezdit extremne casto, taky nepocitam krome polnacky a lesni cesty zadny extra teren. Z toho mi vychazeji nasledujici otazniky:

    Pro me bude lepsi stredovy pohon, pro ni zadni (volnobeh)?

    Je nejaky best pick s rozpoctem 40-50k kus? Uz jsem jel na popud kamarada do Mountfieldu, ze tam maji akce na kola za 35k, ale na miste jsem zjistil, ze to je inzerovana cena bez baterie (+20k), tak si rikam, jestli neni lepsi nejaka alternativa.

    Neco (znacka, obchod atd.), cemu se vyslovene vyvarovat?

    Jsou uzivatelsky vyndavaci baterie s moznosti nabiti mimo kola standardem, nebo jen u tech s umistenim mimo ram? Jak se pak resi dobijeni na cestach, napr. v hotelu, kde neni moznost kola dostat k zasuvce?

    Predem dekuji.
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    Co rikate na montaz bafangu na dh kolo? Zkousel nekdo? Mam tu nove podle me idealniho adepta

    BATY
    BATY --- ---
    Tak už jezdíme :)



    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: "dalsi vec je jak se to projevuje za jizdy ten maximalni vykon, papírově s silnejsi motor umi sice vystrelit, ale uz ten vykon neudrzi.." - dvakrat podtrhuji cervenou propiskou! :)

    Treba BAFANG ma sice 80 (M400)- 90 (M500), ale ma je defacto jen na zacatku .. tj. vystreli jak z praku, ale cim rychleji jedes, tak tim zacina vadnout.. Tj. jeho vykonova krivka je prudce nahoru, ale pak relativne rychle dolu.. Oproti tomu u Bosche citis ten "prival energie" porad..

    Krasne je to videt na nasich odblokovanych testovackach pri porovnani Bosch CX vs. Bafang M400 (M500 má jen ten krou'ták, jinak to bude imho dost podobny)
    - u Bafangu je maximalni rozumna rychlost kolem 40kmh, pak uz citis, ze se mu dal pridavat moc nechce, CXko (i 3. gen) krasne táhne až do 50ti kmh, kdy zasahne omezovac..

    Dal je to například i o inteligenci řídících jednotek a citlivosti torzních snímačů, kdy v tomhle je Bafang MaxDrive oproti Boschi docela tupec.. Prostě u Bosche cítíš mnohem větší spolupráci s jezdcem než u druholigových hráčů typu Bafang nebo COMP..

    Zajímavý mi přijde Shimano, který ač tabulkově dneska už nejslabší, tak projevem asi nejblíž Boschi..
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    Tak treba ten cinskej bafang je docela tichej pokud se vymění jeden prevod za plastovej . Koukněte se treba na na Luna enduro x1 za mě parádní bike lehce opravitelnej za rozumný prachy jen je momentálně vyprodáno.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    MAESTRO_007: Yamaha ne, tu doma mame a slyset ji je.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    co by treba pro nekoho mohlo byt zajimave je mensi hlucnost nez ma bosch. akorat nevim kdo je tichy z tech dalsich konkurentu :-)

    + za me zklamani treba i to Brose, uz to nejspis zlepsili, ale meli jsme dva minuly rok a oba reklamace motoru
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: ten kroutici moment 75nm u Bosche uz neplati. Ted maji novou aktualizaci softwaru ktery ho zvysuje na 85nm

    u tohoto jde aspon videt jak jsou ty cisla zavadejici. evidentne ten motor zvladne daleko vic, ale Bosch proste nedovoli nic co by mu mohlo pokazit tu neporuchovost o ktere jsem psal driv....

    dalsi vec je jak se to projevuje za jizdy ten maximalni vykon, papírově s silnejsi motor umi sice vystrelit, ale uz ten vykon neudrzi... kcemu to teda vlastne je .). ..jde to videt i ma tech grafech kdy bosch tu krivku drzi pekne nahore

    a abych na bosch rekl i neco min pozitivniho tak se zatim nevi jak na tom bude s vydrzi a neporuchovosti tak ctvrta generace bosch motoru, nejspis taky dobre, ale myslim ze ta bezkonkurencni bezporuchovost u starsich verzi byla dana tim malym prevodnikem a naslednym zprevodovanim elektromotoru. od cehoz museli upustit kvuli tlaku konkurence, protoze maly prevodnik se rychleji sjizdi a to; prevodovani melo maly odpor pri slapani bez dopomoci.... pro me treba uplne zanedbatelne veci :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam