• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: hele je - jedná se o v EU povolenou odchylku +- 10% z limitu - tj. 2,5kmh a nová diagnostika BAFANGU (BESST PRO) umožňuje tohle prodejci nastavit.. Na prezentaci v továrně v Rumunsku nám číňani ukazovali full verzi diagnostiky a tam to šlo nastavit neomezeně (čímž našeho šéfa namlsali), ale v tý dealer verzi co jsme finálně dostali je tahle fičura snížená na právě těch 27kph..
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: ta úprava asi není legální pro provoz? A proč teda vlastně "jenom" 27?
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PSYSBEE: ještě doplním :
    - kolo mělo softwarově posunutou hranici omezovače na 27km/h – je to lepší než obligátních 25km/h, ale zejména u vyšších stupňů přípomoci – konkrétně 4 a 5 (ovládání má 5 stupňů) – stejně dochází k častějším zásahům omezovače a ač k lineárním, tak přesto k citelným poklesu výkonu motoru na 0 W (než rychlost klesne pod 27kmh, kdy motor začne zase přidávat..) Proto se mi osvědčilo šlapat spíš na 3 stupeň, který na rovině dostatečně pomáhal při standartní frekvenci šlapání lehce pod těch 27 kmh a nedocházelo proto tak často k odpojování motoru..
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Neco z dneška :
    - v práci sem si vzal na otestování letošní novinku značky APACHE a to jejich model HUPAHU MX1 v konfiguraci : motor BAFANG M510 (špičkový výkon 750W, kroutak 95Mm) napájený originál BAFANG baterií s kapacitou 855Wh, to vše nově na 48V. Dal sem s tím asi 45km kolem komína, od asfaltu po rozbité kamenito-korenové lesní cesty a stezky - a to jak dolu, tak i nahoru a nekolikrát i velmi ostře nahoru..

    A dojmy?
    - ta M510 jede jak debil .. podřadíš, dáš tam plnej a vyrubeš i věci, který by si normálně ani nezkoušel.. O nedostatku výkonu se už tady asi nedá mluvit, spíš kolikrát ho bylo spíš až moc - tady vidím zatím asi největší slabinu Mkových BAFANGU proti Boschům - postrádají alternativu k boscháckému eMTB módu - tj. dynamické dávkování-přizpůsobování výkonu v náročnějších technických pasážích. Jen při ostřejším stoupání, kdy motor šel naplno, vydával lehce "kvílivé" zvuky - tj. vychvalovaná tichost nižších řad M4xx zde uplně není přítomna, ale zas nic co by vyloženě oběžovalo..

    - kolo jako takové taky lepší průměr - zhýčkán ze svého trail HT s reachem autobusu, funkčním MZ Z2 150mm zdvihem, podkopnutou vidlí s 65 HA a 2.6 baloonem vzadu (coz mi dohromady dává pocit sucha a bezpečí, který mají mazlíčci rádi :-) jsem se nejdřív musel popasovat s lehce jiným, ve finále však dostatečně pohodlným posedem. A když se člověk s kolem po pár km sžil, tak nakonec musím i pochválit slušnou ovladatelnost kola jako celku. Jen vzhledem k určení kola jako XC e-bike - tj. menšímu zdvihu a základní vzduchovce SR XCR32 - se musí v rámci této kategorie kol logicky počítat méně jistým chováním ve sjezdu na hodně rozbitých cestách. Což ale není typický terén, kde se bude cílovka tohohle kola pohybovat..
    - osobně bych pro zvýšení pohodlí a i jistoty tedy volil malinko širší obutí 2.4" gumou, vzorek bych klidně nechal - tj. továrně nazuté WTB Rangery jinak fungovaly bez výhrad, odvaluji a přiměření podrží na nezpevněnkách (krom nezvykle vyšší akustického hluku, což ale zase úspěšně nahrazovalo zvonek, lidi o mě věděli dost s předstihem :-)
    - brzdy funkční, dobře dávkovatelné a předvídatelné, 11s řazení DEORE bez výhrad, teleskop v základu potěšil.

    Shrnuto :
    - jak jsem se k rudokožci tvářil na začátku poměrně skepticky, tak nakonec mi Apáčo zprostředkoval příjemnou projížďku hezkou krajinou kolem řeky Malše a bonusem, že za něco málo přes dvě hodiny bylo hotovo a to byl i dnešní cíl..
    Takže pro běžného rekreačního cyklistu, který chce slušně vybavené kolo se silným motorem a obří baterkou, ale nechce už dávat 15k navíc za podobně vybaveného BOSCHe, imho slušná a funkční alternativa..

    CHESUS
    CHESUS --- ---
    PEPAZZ: kruty !!!
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Tak vyřešeno.
    Poduval jsem se dovnitř a zjistil že nejde napětí z pojistky. I když pojistka byla v pořádku.
    A on ji nějakej makak vrazil do pouzdra mimo kontakt který byl tím padem na jedné straně v pojistkovém pouzdru odehnutý.
    To že kolo takhle jezdilo rok. Je mi záhadou...
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    Dotaz.
    Tahle baterie Panasonic 522Wh. Má mít na konektoru silového vedení pořád napětí. Není tam nějaké spínání?
    Aneb nefunguje kolo, při jízdě se vyplo a nejde zapnout. A tady nedokážu nic naměřit. I když nabíječka tvrdí že je plně nabito..


    Ď
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    DEVIL: Hoříme snadno a rychle fakt absolvovat nechci… proto David;)
    Sice je to pálka, je to víc než stálo celý to kolo, ale počítám že kromě rámu tam stejně nic původního nezůstane…
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    GANBOY: ja sem si myslel, ze mi reknes ze sis objednal dotekovou svarecku a bastlis si to sam :) uz bych se nedivil nicemu. jj to pripojeni cns s telefonem je dost dobry, videl sem to v nakym videu, ale ten clovek si to taky bastlil sam. no ale coz, ja sem skrt a tak pockam. kdyz ty novy kola PEPAZZ: co stojej 9k eur se snad podle jeho tvrzeni rozsirej behem 'par' let
    kdyby tak byl nakej mega obchod, kde by meli od ruznejch vyrobcu kola s ruznym motorem a dalo by se to vsechno aspon vyzkouset...
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    PEPAZZ: jojo, bosch cx na celoperu 1x12 retez znici do 1000km :/
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    RSZ: souhlas typek ma praavdu v tom že norm retezy a kazety nejsou dělany na to aby vydrželi sílu tvyho šlapaní spolus ještě s motorem. Tohle je systém kterej min u ebiků bude zachvíli všude, min u dražsích celopér určitě. Nemám o tom pochyb. Lepší řešení na trhu není.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    a ten autoshift si jeste nastaviš podle svojí kadence to mi přijde naprosto perfektně vymyšleno
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    hustej je ten autoshift a to že můžes řadit na místě aniž bys točil kolem
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    PEPAZZ:
    Tested: Revolutionary Pinion Gearbox EMTB Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=HuazPDsnq-I&ab_channel=RobRidesEMTB
    FINSON
    FINSON --- ---
    RSZ: Jsem vypíchl jenom to hlavní ohledně té hmotnosti...
    Jinak poté, co jsem se včera drbal s řetězy zasranými od Motorexu (pardon my French, tohle prostě jinak napsat nejde, Motorex už nikdy) tohle vypadá úplně jako zázrak :-)
    RSZ
    RSZ --- ---
    FINSON: a je tam řemen místo řetězu, to je nemalá výhoda
    FINSON
    FINSON --- ---
    PSYSBEE: 4,1 kg "in this version", dodává k tomu, že je to o 1 kg víc než konkurence, ale zase ušetříš ca 800 g na kazetě a hazce a ještě se díky tomu líp chová zadní odpružení.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PEPAZZ: zajimave .. nemam cas na to koukat celý, je tam někde váha samotného motoru?
    ADAM
    ADAM --- ---
    PEPAZZ: tyjo, todle je ale bozi!
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    nice, like it
    Pinion drop massive bombshell - Integrated EMTB Gearbox & Motor
    https://www.youtube.com/watch?v=-MBaP4PZpKY
    ADAM
    ADAM --- ---
    MARASAN: Já si chci SL ebike koupit, brání mi jen cena. Takže to dost podrobně sleduju. A tq a Fazua je za mě lepší. Ten bosh je pořád zbytečně velikej. Obzvlášť oproti tq. Ale krok správným směrem to je, to určitě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam