• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MINER: :D tak určo…
    MINER
    MINER --- ---
    Tohle je dramatickej kroužek?

    Tohle je tak strašně zábavný. Úplně si to představuju. Svědomitý Franta pokojně jede svou A8 ráno do fabriky předpisově padesátkou, a z ničeho nic, kde se vzal, tu se vzal!, zákeřný cyklista mu ve sto kilometrech v hodině nedá přednost. Franta strhne řízení své A8, ale protože nemá ABS, tak dostane brutální smyk na olejové skvrně velikosti mexického dolaru, která shodou okolností je právě v místě střetu. Nebohá A8 bez ABS udělá v padesátce hodiny, zadkem zbourá celý plot v celé ulici, a celý předek naprosto zničí srážka se zákeřným cyklistou. Motor letí 100 metrů od srážky a na přechodě sejme babičku.

    Mám to jak před očima:)

    Fakt jste mě pobavili:)

    Někdo vymýšlí historky. Někdo se prostě koukne, k jakým nehodám dochází.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    GANBOY: řekl bych, že další pokusy jsou už zbytečný ;-))
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MINER: ne. Zkus to znova.
    MINER
    MINER --- ---
    GANBOY: Protože maj tunu a půl plechů, pět metrů, 100+ kW a dvoukilo maximálku?
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MINER: nemůžu za to že máš kamarády co jezdí jen fabií 🤷🏻‍♂️

    Když trefíš autem semafor máš to za čtvrt mega…

    To ti nikdy netrklo proč třeba auta mají pojistku škody do 35mil?
    MINER
    MINER --- ---
    Následky pádu UFO budou ještě víc fatální!
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    nejde o to kolikrat se to stalo, jde o to jaky nasledky to prinese, dyz se to stane
    MINER
    MINER --- ---
    PALEONTOLOG: Kolikrát se to už stalo?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MINER: posles do prikopu autobus a mas to za desitky mega, s trochou stesti splacis trvaly nasledky zbytek svyjo zivota.
    mozna, ze to neni nejcastejsi typ autonehody, ale stoji za to se zamyslet
    MINER
    MINER --- ---
    Jasně, každej máme známýho s A8 bez ABS. A sestřenici sestřenice z matčiny strany s Rollsem.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MINER: známýmu třeba přeletěl cyklista přes kapotu protože nedal přednost, kolo na maděru, auto předek a zadek (protože sice začal brdzit a zároveň nezabít toho pilota tak to narval zadkem do kamenýho plotu)
    Kolo ko.
    Audi A8 dva roky- ko
    4m kamenýho plotu- ko.

    Škoda skoro dvě mega a cápek na kole samozřejmě neměl pojistku proti škodě… zato měl cyklosres. je asi dost velkej rozdíl jestli jezdíš ve městě nebo na vesnici, ale udělat škodu přes mega když máš pocit že se vlastně tak moc nestalo nedá zas tak moc práce.
    MINER
    MINER --- ---
    GANBOY: Jak?
    Kolikrát už se to stalo?
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MAESTRO_007: na jenu stranu jo, ne druhou stranu- na kole když zaviníš nehodu není pro tebe problém udělat škodu přes milion…
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Já na tohle všechno používám výraz “mikromobilita” přijde mi to víc současný než se držet v přesvědčení že kolo má jet max 25 což je píčovina nonplusultra ultra kdy jediný co tak se ta číslovka 25 zdála Ok pro evropského úředníka… americký řazení kde příponou končí na cca 33km má podle mě mnohem větší logiku.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    PSYSBEE: mám elektrokolo místo elektrokolobězky, tu mám místo auta- pro me, kterej to používám jako prostředek pro cestu do a z práce s tím že je pro mě nutná rychlost jako u aut- nedělám v kanclu na jednom místě, ale cestuju různě po Praze a nedělám klasicky 8x5 ale jak je potřeba, takže po 14ti hodinách nemám náladu na 30km stačí a šlape si. Prostě potřebuju rychlost. Smiř se s tim.
    Tvoji logikou bych mohl zavrhnout i klasický elektrokola, protože přece stačí šlapat ne? Je docela super že jak před lety byla toxic komunita cyklistů tak teď to koukám pokračuje i u elektrokol a toxicity je tu s náma furt… člověk se ani nediví proč vás autisti nemaj rádi… 😂
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    PSYSBEE:
    Můžete mi teda prosím někdo vysvětlit, k čemu jsou dobrý motorový nesmysl s výkonem 3-5 a víc kW? Poučte mě pls! :-)

    0-50 1.5s tesla my ass na světlech opět rozdávám Asombro řidičům dízlů 😂
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    GANBOY: je to nesmysl. Moderní společnost by měla tvořit podmínky pro to, aby víc lidí jezdilo na kole v běžném životě a ulehčilo se od používání aut na popojíždění do práce obchodu atd.

    Což povinné ručení na všechny kola určitě není. Podobně jako povinná přilba, zákaz jízdy po silnici v některých případech atd.
    Ono to zní velice pěkně a rozumně , ale je to neustálé házení klacku pod nohy pro běžné použití kol a vytlačení cyklistů někam na okraj do vlastních koridoru. To je prostě nesmysl.
    Ikdyz pojištění, přilba atd by mělo samozřejmě patřit k běžné "výbavě". Ale vynucovat je to zcestné.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    GANBOY: hele je to zajímavý a klidně sem přispívej dál, ale upřímně - ty už nemáš elektrokolo, ale elektroskutr - tj. jako hlavní zdroj pohonu je motor a ne lidská síla jako u klasických elektrokol a jestli tam máš kliky s pedálama, tak ty tam jsou jen do počtu..
    Na druhou stranu - tohle mě asi rve tepny o poznání míň než označování přemotorovaných elektroskůtrů ve tvaru koloběžky označením ELEKTROKOLOBĚŽKA.. to už nemá s "..běžkou" absolutně nic společnýho - taky na západě už od toho dávno upustili a všechny tyhle mrdky označujou souhrně ELECTRIC SCOOTERS (E-SCOOTERS) .. tj. skůtry, byť čeština je umí přeložit i jako koloběžku, ale z významového hlediska nejsou slova "skůtr" a "koloběžka" to samé..
    A vrcholem debility je označování pojmem "elektrokoloběžka" třeba takovýhle sviní, to už je na podmínku a tučnou pokutu za klamaní spotřebitele..
    Elektrická koloběžka EcoWheel GR25 40Ah černá | Eco-mobilita
    https://www.ecowheel.cz/Elektricka-kolobezka-EcoWheel-GR25-40Ah-cerna-d167.htm


    btw: Včera a předevčírem sem si vzal na cestu do práce testovacího efulla s BOSCH CX 4 GEN motorem vč. odblokování limitu 25kmh. Nominální výkon 250W, špičkovej 0,75kW .. I s mejma 100kg to jede jak debil, po rovině na stezce mě stačila pro pohodlnou jízdu 30kmh ..
    (když už od Amíků EU kupujeme F-35ky a kdeco. tak poďme s nima sjednotit max. speed přípomoci na jejich normu 20mph, tj. 32 kmh)
    .. a když bych spěchal tak 40kmh za hodinu.. Motor by zrychloval i dál, ale nejsou už převody a vesměs ani důvody - těch 40kmh dlouhodobě mi na horským kole stejně přišlo jako hrana hlavně z hlediska bezpečnosti, hlavně v zástavbě a rušných cyklostezkách..

    Můžete mi teda prosím někdo vysvětlit, k čemu jsou dobrý motorový nesmysl s výkonem 3-5 a víc kW? Poučte mě pls! :-)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    GANBOY: Pojisteni, licence a poplatky nejsou nikdy jenom platba. Bagatelizovat to jako dostupne kazdemu se stejnym efektem je nevhodne pro tvorbu legislativy. Pojistit se jako cyklista je super vec a mel by to delat kazdy seriozni jezdec.

    to je stejne jako motat prikon a vykon, ktery nasledne vedl ke kompletnimu prestaveni trhu. Tato zmena ma napriklad vetsi dopad na provozovatele sluzeb nez osobni vlastniky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam