• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Postřehy ze spídolendu.

    Jednotka a motor je na místě. 5kw a už 3 z pěti módů to staví na zadní. 3 je max 45 při plný baterce, max sem zatím dal nějakejch 75, ale chce to novou vydlici, je na cestě, takže nezbývá než čekat.
    Dozadu šel místo tý parodie co tam byla tlumič ze surrona, výrazně to pomohlo. Původní brzdy sou pryč, ve předu je 4 píst, vzadu 2 píst olejový, ale 180mm kotouče sou málo, bude to chtít 230… asap, možná i magury radši… brzdy z aliexpresu sou nutný zlo 😂

    Jinak teda je to naprosto boží, ten kontroler je super plynulej, plus teda hrabat se přímo v nastavení přes mobil je taky super.

    Zatím 52v 28ah, ale v tejdnu jedu pro 72v 28ah, to bude lepší peklo.

    0-50 1.5s tesla my ass na světlech opět rozdávám Asombro řidičům dízlů 😂
    ADAM
    ADAM --- ---
    hodne pekny endurko s bafangem za hubicku!
    Vitus E-Mythique LT 297 VR Mountain Bike – Vitus Bikes
    https://vitusbikes.com/products/vitus-e-mythique-lt-297-vr-mountain-bike
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jinymi slovy jsou to kvalitni 2-3kW motory a vydrzi hodne oskliveho zachazeni.

    Nicmene dobry 3kW motor nezklame a jedinne co zvazit je zda potrebujes objednat silnejsi navinuti (omezi maximalni otacky, ale zase prida tah v nizkych otackach).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    GANBOY: No ten rating vychazi Proud*Napeti na baterii - ale interni odpor je zavisly na otackach (Saturace magnetickeho pole). Lide z QS205 vytahli klidne 13kW pri vysokych otackach. Nicmene to vyzaduje ladeni a hlavne spravne chlazeni:
    Statorade - Grin Products - Product Info
    https://ebikes.ca/product-info/grin-products/statorade.html

    Zvysovanim napeti se krasne zvedne ten rating (proto prodavaji 750W motory jako 1500W), ale nemeni se interni odpor a hlavne tepelny odpor mezi vedenim a venkem (Proto se nad 2kW dava dovnitr kapalina jako modifikace)

    Takze narves do motoru 5kW, ale podle otacek z toho odvedes 3kW jako mechanickou praci a 2kW jako tepelne teleso. Interni navinuti se okamzite zahreje a jako akumulacky zacne vysilat do sveta skrze rotor. Ten to odstini a motor se prehreje. S pridanou kapalinu se z rotoru stane heatspreader a i bez extra hliniku doda obrovsky rozdil.

    Pokud dostanes vychozi nastaveni Sabvotonu, pak krivka nebere v potaz full throttle :)
    Sabvoton controller set up | Endless Sphere DIY EV Forum
    https://endless-sphere.com/sphere/threads/sabvoton-controller-set-up.99999/
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MCKIDNEY: to mě zajímá, mohl bys to rozvést?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    GANBOY: Stare dobre qs205. Ale i na 72V budes rad za 3kW. Kazdopadne klasika z 2022.

    Prenastaveni kontroleru je nutnost pokud to nechces upect :)
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    ADAM: Rocky Moutain Powerplay.

    Viděl jsem ho naživo a byl z toho docela odvařenej, kámoš je prodává.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: "asi"? To by bylo nejlepší si podobné kolo vyzkoušet tam kde chceš jezdit a jestli na tvůj způsob jízdy do kopce stačí baterka malá.nebo potřebuješ velkou...

    Vozit v batohu je s nejhorší možnost (velká váha na zádech)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Šlapat můžu, ale těch 2000 výškových metrů je tak nějak minimální denní nájezd. A k tomu buď těch 900 v rámu nebo náhradní baterka v batohu...

    Me se nejvíc líbí ten Relay, ale je o 100tis drazsi a k tomu bych se asi bez druhé baterky v batohu neobesel
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: tank je to pěkný. Na mě moc velký zdvih a zbytečně velká a těžká baterka. Líbí sei nějaký Rotwild třeba s menší baterkou. To si dokážu představit líp má všech trailech i nejakych hladších

    Ale jestli to máš do Alp na těžké traily a nechceš šlapat tak ok
    ADAM
    ADAM --- ---
    U CF 9ky s 900wh píšou 24.6 ale samozřejmě netuším jestli kecaji.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: 25kg v malé velikosti a s mensi baterkou, bez pedálů atd.
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Já to mám právě do Alp. A udávají váhu cca 25.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: děsí mě, že to bude vážit 30kg a nevím kde bych s tím v ČR jezdil. Na důchod do Alp ok :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    Co si myslíte o canyon torqueON CF? Já ho už asi konečně koupím s 900wh baterkou.

    Původně jsem chtěl transition relay, ale je to asi zbytečné moc drahý a navíc bych tam potřeboval koupit ještě druhou baterku.

    Napadá vás jiný tip na enduro se zdvihy kolem 180mm a 29 koly (aspoň vepředu)?
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    PEPAZZ: Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! US $846.03 8% Off | 150mm Dropout QS205 50H V3 48-72v 5000W Brushless Hub Motor Electric Fat Bike Kit Ebike Conversion Kit fit Super73 Sabvoton UKC1
    https://a.aliexpress.com/_mLW1UsS

    Link lepší než fotka;)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Uka foto! :)
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Hlášení- 1500w jednotka nepřežila zkušební výjezd to terénu.
    Je fakt že kopce Vítkova s asfaltem pro ni byly jen tak tak, ale terény už sou moc.
    Čest její památce.
    Po krátké poradě se známým co dělá elektro kola (takový ty choper a cruisery retro) sem obědnal novou jednotku Sabvoton 100a v kitu s 5kw motorem.
    Zatím tam nahodím 52v baterku co mám doma a až bude víc peněz, nebo prodám Thunder koloběžku, tak pořídím novou 72v baterku…

    +nový brzdy, pneu, odpružení… no, zmoriginálu tam zůstane rám, řídítka a světla 😂
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SCHWA: viz MARASAN anebo to mám já u svýho traila - pevné osy vepředu i vzadu, vzadu na ose nasazená odnímací páčka s imbusem. Tj. tou páčkou mohu vyšroubovat přední i zadní osu. Inteligentní řešení, dělá to myslím i DT Swiss..
    Vypadá to TAKHLE
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Čistě náhodou- nějaká zkušenost s motorem cca 5000w a dobrou jednotkou co má volitelný napětí 52-72v tu někdo nemá?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam