ADAM: s větším výkonem a tahem je spojený nižší dojezd a výdrž. Zároveň větší nároky na motor a jeho životnost/poruchovost. Pak přichází na řadu to co píše
PSYSBEE z praxe o protáhlých ksychtech zákazníků. A to je i cesta Bosche. Ty jejich motory jedou na nižší výkon než by mohly, z důvodu životnosti, spolehlivosti, výdrže baterie atd. V tomto je Bosch bezkonkurenční a nechá si to zaplatit :-) Dává to smysl a nepřijde mi, že by někdo potřeboval větší výkon než mají teď aktuálně, kdy to jde ještě softwarově navýšit. Nedávno jsme dělali závod elektrokol, kde byla i power stage technický výjezd a ten maximální výkon tam byl spíš na škodu (podkluzovalo to), důležitý byl stabilní výkon, přesně reagující na vstupy do pedálů a jezdce. Což je taky směr kama se ubírá Bosch. Bavím se o normálním jezdci.
Na mistrovství světa teďka ten dron motor zakázali, protože by to opravdu mohla být výhoda v takovém závodě. Ale potřebuje to obyčejný člověk na úkor toho co zmiňuju nahoře? Budeme to sledovat a uvidíme :-)