PETER_PAN: ideálně tohle už někdy v 80tých letech stvárnil Kundera, v té postavě aktivistického profesora, co jel autem do města a cestou z flámu ventiloval svůj vztek prořezáváním pneumatik aut, aby když se pak chtěl vrátit svým autem domu, tak zjistil, že mu někdo vypustil gumy :-) (V tomto případě to budou paradoxy lidí, co odešli před zkaženou civilizací na nezkažený venkov, a tam zjistili, že ale jejich životní styl zkrátka zahrnuje zámek, sociální interakce a tedy i nějakou formu IAD? :-) v tomto případě já svůj případný odchod z města velice pečlivě plánuju tak, abych fakt zůstal v dosahu perspektivní železnice alespon právě při jízdě na elektrokole, a současně aby šlo o pozemek, kam třeba ani autem zajet nejde...)
Já investuju do elektrokol, at' už do vývoje nebo do nákupu hotových a auto jsem nejdřív carsharoval s bráchou, který má dvě, a ted' mám svoje ojeté - získal jsem ho za cenu menší, než kolik dnes stojí plná nádrž :-) Na pořádný elektromobil zkrátka nemám, jako většina lidí v téhle zemi. Elektrokola podle mě můžou mít daleko větší klimatický impact, protože jejich spotřeba je zlomek spotřeby elektromobilu, nepotřebují extra infrastrukturu a já sám na elektrokole najezdím daleko víc km, než MHD nebo autem (protože neřeším psychologicky neřeším ani parkování a tak), tak samozřejmě i víc,než na normálním kole (protože kopce v Praze!!!).