• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DWAYConan Exiles
    DWAY
    DWAY --- ---
    DIOM: taky mam postaveno u toho krokodyla :-D Barak pres reku, hned vedle je svah plny kamenaku a nad tim camp kostlivcu a corrupted dira.
    DIOM
    DIOM --- ---
    JCD: jo, nemám s tím problém..jen jsem chtěl vědět, jak to v praxi funguje :)
    JCD
    JCD --- ---
    DIOM: vzdyt je to v poradku ze ti to muze odnest, v realu taky neni nic pribite :)
    Na serveru se da nejak myslim nastavit aby vse bylo vsech, ale zamykani kontejneru ne?

    V nejhorsim postavis treasury room a das na ni ceduli "NESAHAT!!!!11!1!!!!!" to kazdej pochopi ;)
    JCD
    JCD --- ---
    btw Pro tip... ;)

    asi vsichni mate early access, to dava Conan's royal armor pro easy start. Na netu se da sehnat za par korun seriovy cislo na DLC Conan's Atlantean Sword. Mec s dmg 30 co se da vykraftit v inventari z ironu. Byt loser je pak mnohem veselejsi a navic ma clovek pocit ze to ma komplet :)
    JCD
    JCD --- ---
    pekna hacienda, ja mam rozestaveny hrad v horach primo mezi Skittering Cavern a Tower of the Bat
    spoustu zeleza, hedvabi, uhli kousek na vychod, brimstone v jeskynni 5 minut na vychod a primo u baraku expy z rocknosu....vubec kolem te reky je spoustu dobrych mist po cele jeji delce az na sever do travnate oblasti


    DIOM
    DIOM --- ---
    VIRIK: to je soukromej bejvák toho kámoše :)

    my máme stodolu tady

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DIOM: to vím kde je, tam je hodně brimstone naopak na jihu, je tam jeskyně s lidma a brimstone je v ní strašně moc. Asi jevíc easy přístup k němu.
    DIOM
    DIOM --- ---
    kamarádův hrádek





    DIOM
    DIOM --- ---
    VIRIK: takže když si nechám suroviny dejme tomu v peci, tak mi je může kdokoliv odnést?

    VIRIK: teď máme postaveno u té malé oázy s bossem-krokodýlem a jsme s tím místem spokojený..na železo relativně kousek na sever, kamení a dřeva kopec spousta všude okolo..jeskyně s pavouky relativně na dostřel
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DWAY: nojo, promiň, já si blbě pamatuju jména :D
    DWAY
    DWAY --- ---
    VIRIK: *brimstone :)

    A zatim se nikdo nevyjadril ze by se chtel pridat :-D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DIOM: jo a DWAY: to napsal přesně.

    Jinak doporučuju si postavit hrad na hranici džungle – je tam hodně dřeva, zvířata, lidský zdroje, železo a toti kousíček i jeskyně s pavouky (z nich padá hromada užitečných věcí a je tam i hromada toho bringstone, potřebnýho na ocel). V džungly je pak tahle věc už jen v některejch jezírkách na dně, ale kde přesně si nevybavím.

    A kousek běžení na sever a je hned vstup na vysočinu, dokonce blizounko tomu severskýmu viaduktu, u něj je zase průchod přímo na sever, do těch hor. Je tam takovej šikovně schovanej průsmysk. Na hodně PvP serverů (ale i PvE) bejvá často zastavěnej.

    DWAY: jo
    DWAY
    DWAY --- ---
    VIRIK: jo tak to sem v nastaveni nenasel. Nasel sem akorat ze jsou kontejnery verejne ale muzes si truhlu zamknout.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    DIOM: ano, nefungují zámky. Prostě zavedení určitý etiky pro hráče, vzájemný důvěry, že si při nejhorším vezmou jen to nejnutnějšía pak to tam při nejbližší příležitosti vrátěj nebo kompenzujou. Tím bych vyrovnal to, že bych nezapnul dropování věcí po smrti. Zase to nemusíme dělat úplně jednoduchý, ale spíš vyrovnaný.

    Jinak user frendly – no jak se to vezme, to základní nastavení je určený spíš pro klan, pro méně hráčů je to pak dark souls a vzhledem k pomalosti vývoje postavy a výroby ocely, třeba, je to pak časově náročné dark souls a to by po prvním měsíci hodně hráčů odradilo a hry by pak byla prázdná. To raději stavěče, aby když tam přijdeš po měsíci, tak mapa byla pozměněná různejma nápadama lidí, co si tam už vybudovali infrastrukturu. Koneckonců to pasuje i do lore, má to bejt země exiles.
    DWAY
    DWAY --- ---
    DIOM: prave ze kazdy si muze vlezt kam chce, ale muzes si truhlu zamknout
    DIOM
    DIOM --- ---
    VIRIK: Máme to doma momentálně nastavený hodně podobně. tj. dost user friendly. Jen respawn NPC jsem prodloužil, protože se nám stalo, že při čištění většího tábora NPC se nám začali spawnit už zabití do zad a nebylo to úplně ok.

    Jen nevím jak s PVP, se ženou a kámošem to hrajeme zatím chvilku a jsme momentálně v modu stavění hradů a objevování hry, nejdál jsme došli do jungle na jihovýchodě. Nechtěli bychom se hned takhle ze začátku s někým mlátit po hlavách.

    Co si mám představit pod zákazem vlastnictví? Zámky nefungují a každý si vleze kam chce a tam si vezme co chce?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: To zni dobre, mozna bych dal trochu kratsi noci. Nebo svetlejsi pokud to lze nastavit.

    A poresit mody samozrejme.
    DWAY
    DWAY --- ---
    Takze dobra zprava, povedlo se mi rozchodit ten server zadarmo. Uvidime, jak bude vykona masina. S modama to zatim nejede, s tim si chci jeste pohrat, takze to muze byt trosku nestabilni jak to budu zapinat a vypinat. Ale kdo by mel zajem o nejaky ten testing, tak pisnete a poslu pristupove info.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jo a důležitá věc. Radius obnovování surovin, kytek a stromů okolo budov dát na minimum, ať to nejsou stavby jak za socialismu a stromy klidně rostou za barákem.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak můj návrh

    základy: PvP povolit. Klidně ať si lidi dávaj souboj.
    sands storm - určitě povolit, je to prdel, a byl bych pro nastavení - nedovolit dropování věcí po smrti (alespoň ze začátku), ale zakázat vlastnictví, každej může ke všemu.
    Maximální velikost klanů třeba na deset, maximální nahota je samozřejmost :)



    Progresion - klidně bych nechal základní nastavení

    Day/night cycle – day cycle 0,4, day time 0,4 nicht time 0,7 - 1 Dawn/dusk time speed 0,4
    protože je to lepší, když to trvá déle, líp se to hraje. A západy a východy jsou krásný a máte čas někam dojít nebo se utábořit.

    Survival - snižit spotřebu staminy na polovinu (to je můj návrh), ať je každý mobilnější. žízeň a hlad nechat jak je, možná když odpočíváme, tak ještě spotřebu snížit, ale není to nutný

    Combat - může se trochu zvýšil damage co dává hráč, já u singlu mám 2x-3x a sníážený příjem zranění na 0,7
    NPC rewspan dávám vysokej a čím víc hráčů, tím je lepší mít jej vyšší, jinak se hra znmění na čekárnu. Jo a lehce snížit poškozování zbraní, myslím že v základu hry je to přehnaný.

    Thrall wakeup dát taky vysoko. Jinak to budete furt mlátit dokola, to nedává smysl.

    Harvesting - item spoil na 3x, harvest amount multipier na 4x, rewspawn na 4x. Protože chceme, aby s náma hráli i stavěči. Když snížíme rewspawn surovin, půjdou to hrát jinam, nemá cenu si vytěžit a pak hodinu čekat.

    Crafting asi nechat, jen fuel born multiplier zvýšit na 6x, ať zase z toho není simulátor nošení dříví pod kotel

    Abandonment - nedovolit ničení staveb a postupný rozpadání oputěných věcí. V praxi totiž to pak vypadá tak, že vám najednou zmizej můstky co vedou k hradu. Když to enní otevřenej server, tak poikud někde něco překáží, zboříme to ručně.



    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam