tak můj návrh
základy: PvP povolit. Klidně ať si lidi dávaj souboj.
sands storm - určitě povolit, je to prdel, a byl bych pro nastavení - nedovolit dropování věcí po smrti (alespoň ze začátku), ale zakázat vlastnictví, každej může ke všemu.
Maximální velikost klanů třeba na deset, maximální nahota je samozřejmost :)
Progresion - klidně bych nechal základní nastavení
Day/night cycle – day cycle 0,4, day time 0,4 nicht time 0,7 - 1 Dawn/dusk time speed 0,4
protože je to lepší, když to trvá déle, líp se to hraje. A západy a východy jsou krásný a máte čas někam dojít nebo se utábořit.
Survival - snižit spotřebu staminy na polovinu (to je můj návrh), ať je každý mobilnější. žízeň a hlad nechat jak je, možná když odpočíváme, tak ještě spotřebu snížit, ale není to nutný
Combat - může se trochu zvýšil damage co dává hráč, já u singlu mám 2x-3x a sníážený příjem zranění na 0,7
NPC rewspan dávám vysokej a čím víc hráčů, tím je lepší mít jej vyšší, jinak se hra znmění na čekárnu. Jo a lehce snížit poškozování zbraní, myslím že v základu hry je to přehnaný.
Thrall wakeup dát taky vysoko. Jinak to budete furt mlátit dokola, to nedává smysl.
Harvesting - item spoil na 3x, harvest amount multipier na 4x, rewspawn na 4x. Protože chceme, aby s náma hráli i stavěči. Když snížíme rewspawn surovin, půjdou to hrát jinam, nemá cenu si vytěžit a pak hodinu čekat.
Crafting asi nechat, jen fuel born multiplier zvýšit na 6x, ať zase z toho není simulátor nošení dříví pod kotel
Abandonment - nedovolit ničení staveb a postupný rozpadání oputěných věcí. V praxi totiž to pak vypadá tak, že vám najednou zmizej můstky co vedou k hradu. Když to enní otevřenej server, tak poikud někde něco překáží, zboříme to ručně.