• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DWAYConan Exiles
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    OMNISLASH: Ano a není to o nic horší než online (ten svět se nijak neliší). Já to poprvé dohrál na Single než jsem se pustil do Online. Je tam jen jeden problém - svět je přece jen tvořený s myšlenkou dvou-tří člených skupin minimálně. V devadesáti procentech prostoru se můžeš v klidu pohybovat sám, zbylých deset procent je pro jednoho fuška, ale není to nehratelné (samozřejmě spíš na vyšších levelech). Ultimátní Bossové držící části hlavního příběhového artefaktu jsem hodně nepříjemní, ale i toho nejdrsnějšího ze všech (Kostěný drak) jsme zbušili ve dvou na střední obtížnost (a to mi v jednu chvíli kolega chcíp a já asi deset minut řezal draka sám, než se kolega vrátil s lepším štítem. Pak jsem si zase na oplátku chcípnul já :))
    Ale pokud by ti to příšlo hodně obtížné, existují módy, které obtížnost bosů sraží na cca třetinu až desetinu, takže s nikým pak nebojuješ dýl než třeba deset minut.
    Všeobecně módy jsou aplikovatelné pouze v solo hře nebo na neoficiálních serverech.

    Nicméně abych nemluvil jen pozitivně. Záleží na tom, co jsi za hráče. Jestli chceš příběh, který tě potáhne kupředu, tak na tuhle hru zapomeň. Skyrim není otevřený svět. Conan Exiles je otevřený svět. Máš tam nějaký úvod, to je pravda a !je tam závěr! ale průběh opravdu záleží jen na tobě. Budeš nacházet příběhové prvky, odkazy, lidi (lepší asi říct bytosti) a přízraky se kterými se dá mluvit, staré deníky a pomalu se začneš seznamovat s historií téhle oblasti (a když říkám pomalu, mám na mysli klidně několik hodin, než vůbec se začneš o něco zajímat, protože začátek je hlavně o přežití :)). Hraju tu hru už docela dlouho a jsem si stopro jistý, že mi ještě pořád chybí cca polovina všech informací.
    To je z mého pohledu taky hlavní (a pravda asi jedinná výrazná) výhoda proti hrám typu Ark nebo Rust. Sice je to "survive simulator," ale Funcom si uvědomil, že těch už bylo a že když dělají Conanovský svět, tak by byla škoda toho nevyužít a primem v téhle hře není Survive (snaž možná až na pvp servery :)) - to je základem jen během první tří až deseti hodin (v závislosti na tom, jak moc si hledáš, kde se usadit), ale spíš zkoumání světa a občasné PvE. Proto to lze hrát jako Single a proto to i někteří preferují - někomu vyhovuje, když kus od místa, kde si chce postavit domeček, nestraší žádná chaloupka souseda pikty :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    da se to nejak rozumne hrat v singlu? mysleno jako ze budu mit vlastni lokalni server a hrat si na nem sam? jde to? a je to ok?
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    JCD: Na druhou stranu, když zvážíš magii Conanovského světa, celkem to dává smysl zůstat jen u Alchymie :) Magií by se otevřeli tak neskutečné možnosti (ok, spíš by se správně měli otevřít neskutečné možnosti - spíš by to dopadlo jako magie z Age of Conan, kde je to prostě jen další skill), že by bylo velmi obtížné to správně zapracovat. Mě se tahle "ochutnávka" velmi líbí a perfektně mi vyhovuje v udržení atmosféry a víc nepotřebuji (max tak ještě summonění, ale myslím, že petíci stačí). Teď už jen toho hlavního záporáka a budu spokojený parchant.
    JCD
    JCD --- ---
    Ve hre jsou ted vybusniny, orby a nove magicke projektily s ruznymi efekty, to je asi tak vse co z magie zbylo
    JCD
    JCD --- ---
    HANZILLA: https://www.conanexiles.com/blog/conan-exiles-launch-beyond/

    Sorcery, as initially pitched, will not make it into the game, but some elements will. The fast travel system is teleportation magic, but it doesn’t require corruption to fuel it. We have also added explosive and poisonous gas orbs that delivers some of what was planned for the sorcery system.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    HANZILLA: Jenom v podobě módů, ale oficiálně ne. Zrovna tak tam ještě není ani hlavní záporák (hru už jsem otočil a nějak se nevyskytl :))
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    Uz je magie v te hre? od koupeni to nesleduji :(
    JCD
    JCD --- ---
    Testlive Patch (21.12.2018) - Purge Fixes and Building Optimizations - TestLive - Funcom Forums
    https://forums.funcom.com/t/testlive-patch-21-12-2018-purge-fixes-and-building-optimizations/49442
    TLDR
    - Many animals and monsters may now spawn as “Elite” versions of themselves
    - Crafting and killing gives more experience points overall
    - Building loading time Optimizations!!!
    - Picking Up Crafting Stations
    - Updated the Purge to be more reliable
    - You can now see where your fellow clan-members are on the map!
    - Increased Stack Sizes for Wood, branches, Stone and Plant Fiber
    - Bearer NPCs will now supply materials when killed

    zatim na test live, live soon
    CAIA
    CAIA --- ---
    JCD: Ale pets až pristi tyden snad
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    Tak teď ještě tu magii (jsem zvědav, jak ji pojmou) a zase si tu hru stáhnu :)
    JCD
    JCD --- ---
    The Midnight Grove & Jhebbal Sag Religion update je live :)
    JCD
    JCD --- ---
    (A mozna mounty)
    JCD
    JCD --- ---
    Super rozhovor, je to dost dlouhy, ale je tam receno a vysvetleno
    -Proc jsou DLC tahovy jaky jsou
    -Proc neni tak snadny udelat skiny
    -Dalsi plany s Pety a Thrally
    -Po petech prijde magie !!!

    DLC Skins, Speed Capped Mounts, Thralls And More Interview With Conan Exiles Joel Bylos Part 1
    https://www.youtube.com/watch?v=x4xiIPrDdYs

    Sorcery, Pets, Boss Mechanics And More Interview With Conan Exiles Joel Bylos Part 2
    https://www.youtube.com/watch?v=w9wapG3-rmo
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    v nejhorsim pripade, pokud se to teda nebude vzajemne tlouct narvu znacnou cast deployovatelnejch thrallu do emote stationu z Populus modu:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    JCD: ale tak jo , ale je to proste jen dalsi management a obihani, kteryho si uz tak uziju dost - s dostatkem jidla nebude problem, stejne vzdycky avarim tunu a pak to sypu do fluid pessu:p
    HITOMI
    HITOMI --- ---
    DORIAN: Uprimne me tohle na ty hre bavi asi ze vseho nejvic :) proto mam rada mody, co pridavaji jeste kupu dalsich vystavovatelnych predmetu (teda nejak plus minus v ramci lore, aby to davalo smysl).
    JCD
    JCD --- ---
    GANDHI: rekl bych ze to poladi, uz udelali na testlive par zmen na zaklade pripominek hracu, treba snizili spotrebu jidla, zvysili trvanlivost jidla v thrallim inventari a tak. Snad to nebude moc velky oser.

    Ono to ma i svy vyhody, thrallove budou podstate mobilni lednicky na jidlo
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    JCD: aah, ok - tak to nezni tak blbe:)
    JCD
    JCD --- ---
    Thrallove ve workstationech jidlo nepotrebuji.
    vojaci budou jist z inventaru/kotlu.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    heh, nejsem moc nadsenej, ze budu muset svy armady thrallu krmit:p Nejak si neumim predstavit jak to bude konzistentne fungovat - chapu, ze arhcherum, dancerum, nosicum a fighterum budu moc rvat jidlo do inventare, ale thrallove na workstationech teda budou fasovat jen z kotlu? a do jakyho radiusu ? nektery smeltry mam dislokovany v divocine pekne u zdroju
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam