• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DWAYConan Exiles
    JCD
    JCD --- ---
    DORIAN: hlavne komiksy a support vyvojarum. Kadopadne dik za info, myslel jsem ze dostanu jen jedno :)
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    DORIAN: A co tě hlavně lákalo na Barbarský edici? Já si ji koupil kvůli komiksům a kvůli pravidlům 2d20 Conan. Musím říct, že nelituju a už vesele dokupuji sourcebooky.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    JCD: Myslím, že mají poslat dvě, ne? Já dostal celkem čtyři :) První přišlo poměrně záhy po objednání, druhé s výrazným zpožděním, třetí záhy po druhém a čtvrté jsem dostal asi rok potom :D
    JCD
    JCD --- ---
    Funcomaci mají asi nějakou chybu v matrixu. Dnes mi přišlo že Švédska už druhé tričko z Barbarian edice :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    Dokonce i kdyby chtěl nekdo adminovat, nemam a tim problem to nekomu "pujcit"
    DWAY
    DWAY --- ---
    Dlouho sem nehral, mozna to časem zas zapnu. Kdyby někdo potřeboval server, dejte vedet. Můžu to pustit :)
    JCD
    JCD --- ---
    VIRIK: jj ty dlc packy jsou paradni, ale ma cenu je kupovat jen jako formu supportu funcomu....pokud clovek provozuje singl nebo vlastni server, ve workshopu je pak mnohem vic jeste mnohem lepsich stavebnich dilu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    nezapomeňte na ty packy, co se dají dokoupit, protože ty khitájský nebo aquilonský díly a co se z nich dá postavit jsou kulervoucí kulervouce.

    A nezapomeňte na zvížátka.
    JCD
    JCD --- ---
    jinak tezba je na oficialnich serverech defaultni, pomala (x1), ale existuji neoficialni servery s rychlejsim progressem (az x10), kde je tezba a vyroba mnohonasobne zrychlena, to same muzes v singlu; pripadne diky admin konzoli si muzes vytvorit cosi jako kreativni mod v minecraftu, proste si zapnes nesmrtelnost a pridas si jakykoli material do inventare instantne. Cela ta hra je velmi konfigurovatelna a modifikovatelna, muzes si ji upravit podle chuti
    JCD
    JCD --- ---
    OMNISLASH: jsou tam nasledujici biomy: poust, poustni oaza-like, dzungle, bazina v dzungli, separatni biom je opustene poustni starobyle mesto, lavovy sopecny biom, snehovy a ledovy sever, tundra a pak vsechno mezi

    - stavet se da temer vsude, krome NPC taboru a specifickych staveb (>90% mapy snad)

    - velikost staveb neomezena, existuji 3 tiery stavebnich materialu, lisi se dle vzhledu, zivotnosti a odolnosti vuci zbranim (ve zkratce T1: piskovec, jednoduche chatrce z kameni a vetvi; T2 opracovane drevo/kamen/cihly; T3 zdobene pevne stavby z kvalitnich cihel )

    Libi se mi, ze vsechny suroviny jsou zpracovatelne a maji smysl, zadny natezenyci vyrobeny material se nikdy nestane "zbytecnym"
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    DORIAN: nejaky tah pribehem od toho necekam. spise by me zajimalo, jak je to tam s ruznou tezbou a ziskavanim surovin. kolik je tam ruznych tieru, zda je tam vice druhy kovu a kolik, jak pestre a volne jsou tam moznosti stavby, co to prinasi, etc,.. jsou tam treba i ruzne "biomy", nebo je to cele jen jedna poust, at se hnu kamkoliv? necekam od toho starbound, ale zkratka mi jde spise o ty moznosti nez pribeh. utopil jsem dost casu ve wurmu a tam jsou ty moznosti doslova ohromujici. clovek si tam muze najit kus sveta a zacit si tam existovat sam pro sebe, postavit si vse od male chatrce az po velky palac nebo cele mesto. bohuzel ty mechaniky tam jsou po case hrozne nudne, neskutecne repetitivni a priserne zdlouhave. tak jsem zvazoval nejakou alternativu a zaujalo me tohle
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    DORIAN:
    JCD:

    diky borci za vysvetleni ;)
    JCD
    JCD --- ---
    DORIAN: ja jsem taky celkem spokojen s tim jak to ted je :)
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    OMNISLASH: Ano a není to o nic horší než online (ten svět se nijak neliší). Já to poprvé dohrál na Single než jsem se pustil do Online. Je tam jen jeden problém - svět je přece jen tvořený s myšlenkou dvou-tří člených skupin minimálně. V devadesáti procentech prostoru se můžeš v klidu pohybovat sám, zbylých deset procent je pro jednoho fuška, ale není to nehratelné (samozřejmě spíš na vyšších levelech). Ultimátní Bossové držící části hlavního příběhového artefaktu jsem hodně nepříjemní, ale i toho nejdrsnějšího ze všech (Kostěný drak) jsme zbušili ve dvou na střední obtížnost (a to mi v jednu chvíli kolega chcíp a já asi deset minut řezal draka sám, než se kolega vrátil s lepším štítem. Pak jsem si zase na oplátku chcípnul já :))
    Ale pokud by ti to příšlo hodně obtížné, existují módy, které obtížnost bosů sraží na cca třetinu až desetinu, takže s nikým pak nebojuješ dýl než třeba deset minut.
    Všeobecně módy jsou aplikovatelné pouze v solo hře nebo na neoficiálních serverech.

    Nicméně abych nemluvil jen pozitivně. Záleží na tom, co jsi za hráče. Jestli chceš příběh, který tě potáhne kupředu, tak na tuhle hru zapomeň. Skyrim není otevřený svět. Conan Exiles je otevřený svět. Máš tam nějaký úvod, to je pravda a !je tam závěr! ale průběh opravdu záleží jen na tobě. Budeš nacházet příběhové prvky, odkazy, lidi (lepší asi říct bytosti) a přízraky se kterými se dá mluvit, staré deníky a pomalu se začneš seznamovat s historií téhle oblasti (a když říkám pomalu, mám na mysli klidně několik hodin, než vůbec se začneš o něco zajímat, protože začátek je hlavně o přežití :)). Hraju tu hru už docela dlouho a jsem si stopro jistý, že mi ještě pořád chybí cca polovina všech informací.
    To je z mého pohledu taky hlavní (a pravda asi jedinná výrazná) výhoda proti hrám typu Ark nebo Rust. Sice je to "survive simulator," ale Funcom si uvědomil, že těch už bylo a že když dělají Conanovský svět, tak by byla škoda toho nevyužít a primem v téhle hře není Survive (snaž možná až na pvp servery :)) - to je základem jen během první tří až deseti hodin (v závislosti na tom, jak moc si hledáš, kde se usadit), ale spíš zkoumání světa a občasné PvE. Proto to lze hrát jako Single a proto to i někteří preferují - někomu vyhovuje, když kus od místa, kde si chce postavit domeček, nestraší žádná chaloupka souseda pikty :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    da se to nejak rozumne hrat v singlu? mysleno jako ze budu mit vlastni lokalni server a hrat si na nem sam? jde to? a je to ok?
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    JCD: Na druhou stranu, když zvážíš magii Conanovského světa, celkem to dává smysl zůstat jen u Alchymie :) Magií by se otevřeli tak neskutečné možnosti (ok, spíš by se správně měli otevřít neskutečné možnosti - spíš by to dopadlo jako magie z Age of Conan, kde je to prostě jen další skill), že by bylo velmi obtížné to správně zapracovat. Mě se tahle "ochutnávka" velmi líbí a perfektně mi vyhovuje v udržení atmosféry a víc nepotřebuji (max tak ještě summonění, ale myslím, že petíci stačí). Teď už jen toho hlavního záporáka a budu spokojený parchant.
    JCD
    JCD --- ---
    Ve hre jsou ted vybusniny, orby a nove magicke projektily s ruznymi efekty, to je asi tak vse co z magie zbylo
    JCD
    JCD --- ---
    HANZILLA: https://www.conanexiles.com/blog/conan-exiles-launch-beyond/

    Sorcery, as initially pitched, will not make it into the game, but some elements will. The fast travel system is teleportation magic, but it doesn’t require corruption to fuel it. We have also added explosive and poisonous gas orbs that delivers some of what was planned for the sorcery system.
    DORIAN
    DORIAN --- ---
    HANZILLA: Jenom v podobě módů, ale oficiálně ne. Zrovna tak tam ještě není ani hlavní záporák (hru už jsem otočil a nějak se nevyskytl :))
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    Uz je magie v te hre? od koupeni to nesleduji :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam