VIRIK: Ok, říct, že je to hodně jiné by bylo přehánění :) Ale krom drobných změn (jako třeba, že už netežíš ichor z ryb, ale už ho ani tolik nepotřebuješ, protože na zpevňovač se používá resin), tak překopali systém základních workbenchí a na to navázali úpravou thrallů. Thrallové (alespoň většina z nich) už nesnižují množství potřebného materiálu a nezrychlují výrobu - na to jsou specializované workbenche. Na druhou stranu, craftící thrall už 1. úrovně zvyšuje kvalitu výrobku (zbraně nebo zbroje) a 4 úroveŇ thrallů je specializovaná - každý thrall má 3 specializace - třeba u armorera zaměření na váhu, zbroj nebo výdrž.
Workbenche se dělí na tři úrovně - základní, master, grandmaster. U Grandmasteru se navíc naučíš několik verzí naráz a používaš tu co ti sedí - menší spotřeba materiálu, rychlejší crafting..., pomalejší spotřeba fuelu...
Jestli je to vždy použitelné nevím, ale třeba u kováře ano - rychlejší crafting na vzpěry a levnější na skutečně drahé věci, jako jsou zbraně.
Konečně poslední změna (a tu jsem docenil) je zvyšení množství worbenchů - jako příklad si vezmu Alchymii - lektvary se vyrábí na alchymistickém stolku, zpevňovače a steelfire (apod) v kotlíku a barvy na barvicím stolku - to mi udělalo asi největší radost, protože teď konečně opravdu stojí za to si ty barvy brát - předtím to jen zaclánělo v kotlíku :D