• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ILLUZERádi jíme...
    GENEVIEVE
    GENEVIEVE --- ---
    ILLUZE: no, já to nezkoušela, takže nejsem rozhodně odborník, ale co jsem odpozorovala, tak do ošatky vložíš třeba záclonu, potřeš/posypeš škrobem/moukou nebo něčím, a na to vyhodíš bochník. V zásadě stejný trik, jako proč mají bochníky ty pruhy podle ošatky... ale nemám záclonu, abych to ověřila :-D
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    GENEVIEVE: Krajku do ošatky? Jak technicky si to neumím úplně představit.

    P.S.
    Já se peru se sladkým / slaným pečivem. Chce to praxi, no ,-)
    GENEVIEVE
    GENEVIEVE --- ---
    ILLUZE: krajkové vzory vzniknou tak, že do ošatky dáš krajku. A chleba se stříkat vodou nemusí, já ho stříkám jenom když mám dojem, že mám moc pevnou kůrčičku.
    A já výskám, protože víc křupavé kůrčičky a taky to znamená, že vyběhl. Bojuju s nízkými chleby :-)
    GINGERCAT
    GINGERCAT --- ---
    Jinak se mi líbí, jak se to tu drobátko zvrhlo z té zdravé stravy, tak se konečně můžu taky zapojit :-) První pořádné koronavirové grilování o víkendu.

    GINGERCAT
    GINGERCAT --- ---
    ILLUZE: to malování je myslím dvojího druhu - to posypávání moukou přes šablonu - vystříháš, navlhčíš jak chleba, tak šablonu, tu přilepíš na chleba a posypeš moukou/bramborovým škrobem (mouka se prý víc pálí).
    Nařezávání se dělá do chleba, který není úplně dokynutý, ze stejného důvodu praská víc i nenaříznutý chleba. Proč je žádoucí mít na chlebu "ucho" jsem dodnes nepochopila, ale taky nepeču tak dlouho :-)
    Já mám za sebou první zdobicí pokus s moukou.


    LILINKA6423
    LILINKA6423 --- ---
    ILLUZE: Zrovna ten Vinohradský co linkoval Mutha má i bramborovou variantu když sjedeš dolů. A za mně je vše od maškrtnice použitelné
    DAVE_PAGE
    DAVE_PAGE --- ---