• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    TRAGED: myslel jsem to tak, ze nejsou pravidlem vsude, prave jako v DE
    TERZ
    TERZ --- ---
    TRAGED: Je otázka jestli v nadcházejících měsících budou tyhle "slibované" fíčury nějakým způsobem dodělávat a do hry je dají, nebo se spokojí s tím, že to dopatchují do nějakého stable buildu a půjdou o dům dál.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( Ona je to dost prinejlepsim beta, ale v mnoha mechanikach spis alfa verze. )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: No, vzhledem k tomu, ze NCPD je velmi toleratni k pouziti sili povoleno, ta bych zadne zatykani moc neocekaval. Ale jak jsem psal, je to zjevne dalsi herni mechanika, na kterou nezbyl cas a vubec neodpovida jejimu popisku.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: tak ja bych hlavne cekal, ze proste prileti nenapadnej dron a fikne ti zpovzdali system reset, short circuit a pocka na pochuzkare s zelizkama:p
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: Ani ne. Ja i garaze na konci hotelu dokazal bez prestrelky. Respektive, oni strileji na Delamain taxik. Takze se daji uhackovat :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TERZ: To je IMHO dalsi technika na kterou jim nezbyl cas a aktualni implementace je tezka znouzecnost.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JAFROST: Ale ony tam ty sachty a dvojite stropy jsou, jenom nejsou tak zjevne, jako v novych DX.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ad questy - prijde mi, ze ty story questy jsou daleko vic hardline scriptovany, nez gigy, sidequesty nebo policejni vytloukacky obecne. Proste, kdyz scenar zaveli "tady bude prestrelka", tak tam proste bude, i kdyby se clovek celou mapou prosneakoval. U tech ostatnich dost casto clovek narazi na designovany alternativni pristupovy cesty nebo elementy umoznujici alternativni reseni
    TERZ
    TERZ --- ---
    GANDHI: To je pochopitelný, ty instant spawnující NCPD jednotky jsou zákeřný bastardi. Člověk by čekal, že při první hvězdičce přijedou nějaký pochůzkáři v autech ale oni na tebe hned posílaj takovýhle zabijáky.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: To je konecne v 1.05 uprvane. Civilisti padajici na jednu kulku byli peklo.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: ja tam mam solidne husto, az se nekdy bojim pri criminal assaultech strilet nebo machat katanou, abych nahodou nekoho netrefil a nemel na krku policejni komando:)
    JAFROST
    JAFROST --- ---
    JULIAN: no je ti rozhodne vic moznosti, nez nekoho kosit... dokonce toho jde spoustu prosneakovat, utikat atp. Jako mas pravdu, ze to neni deus ex se sachtama atp., coz ale taky byla opetoi tomuhle o hoooodne sevrenejsi hra. Treba hacking build bude zpusovobat uplne jiny pristup k misim a jinou strategii, nez komando bijec
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: OK, Na PSku je to na trzistich zalidnene jen o neco malo vic nez RAGE. Samej trhovec a zadnej klient.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED: zas takovej hacker nejsem, navic mi dostacuje ta hustota, kterou lze diky legalnim settings dostat - na frekventovanejch mistech se musim brodit davem a furt to zarucuje, ze opusteny mista jsou opusteny:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JAFROST:
    ANO.
    NE
    NE, dokonce z nich pada to co pouzivaji. Ne jako jinde, kde te prazi kulometem a "vypadne" z nej hul. A ze jde sbirat ve4ci co se vsude vali mi taky prijde celkem v poradku, konecne, nikdo te neniti to sbirat.
    NE, psali na netu - nefunguje to lidem co zneuzivali chybu ve hre a duplikovali predmety.
    NE - byli tam, sam jsem je tam me, i kdyz ne v nijak hojne mire. Po 1. patchi z ulic zmizely.
    NEvisml jsme si, ze by se nekde valelo neco nelogicky, az teda na ta dilda, azle viz ^^^^ :-)
    ANO a NE. Je to current gen a obsahu je tam docela dost.

    Ale je smutne, ze casto hrac narazi na torza zahozenych RPG prvku, protoze na ne nejspis nakonec nebyl cas. Tipicky jidlo a piti, ktera se nakonec nijak moc nelisi.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JULIAN: Jak chces brat veci objektivne, kdyz te neco [ne]bavi a vis ze to neni dost dobry? :)

    Mej trosku shovivavost, najdes tak rozdrobena ega, ze nesnesou ze nekdo ridi na klavesnici a zaroven nesnesou ze nekdo strili ovladacem :D

    90s Zeitgeist bylo jak si zachovat osobnost v mori globalizace. Dnesni zeitgeist bude o tom, jak plout v nestabilnich vodach :D
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JAFROST: ten tvuj post ale zas pro nekoho kdo z te hry neni uplne odvazanej taky pusobi jako dost scifi a mimo. milion misi? lol. Jak se daj resit? to by me zajimalo, asi jsem hral jine mise nez ty, ale vetsina mi prisla dost linearni - ty Gigy to je proste MMO quest "jdi do genericke budovy, vsechny tam vykos a na neco klikni", to ani nepocitam. Ale u tech ostatnich, ktery maj krome jednoho telefonatu i nejakou story jakoze, tech tam zaprve moc neni a zadruhe ani ty mi neprijdou nejak kulervouci. Treba to srovnani s deus exem, nevim kterej konkretne srovnavas, ale jak ten uplne puvodni, tak ty dva nove, meli vetsinou fakt velkou volnost v plneni misi. Design lokaci a mission flow mi prijde v CP o uroven horsi. Ale to by me osobne tolik nevadilo, furt je to ok, kdybych ale ty mise mohl aspon nejak ovlivnit, tu v CP mi prijde, ze je to stejny jak v Telltale games, ze ti tam mazou pred hubou nejakejma rozhodnutima, ale nema to naprosto zadnej vliv na gameplay, je to jen jinak formovana linka v dialogu a tot vse. Chybi tam proste ten roleplaying.
    Abych to shrnul - vetsina CP je o tom ze jdes linearne za zlutou sipkou a kosis lidi co potkas, tot vse. Je to zabavne? Ano, hodne, mas spoustu zpusobu, jak nepratele vykosit. Krome toho v te hre ale moc neni.
    Nekomu to staci, nekomu ne.
    Co je ale smutne, ze vetsina lidi to nebere objektivne. Na jednu stranu jsou to hateri kteri tu hru ani nehrali a jen papouskujou kdejakou blbost, kterou cetli nekde na netu, na druhou stranu jsou to ale fanboyove, kteri tu hru taky skoro nehrali, ale z tech dvaceti minut a spousty slibu CD projektu fabuluji nejakou mytickou 11/10 vec.
    Dost za to muzou media, ktery jsou dneska proste jen o tom generovani kliku a pisou co zrovna leti a lidi na internetu na tu vlnu naskakujou. Ty stejny lidi co tomu davali 10/10 recenze pak pisou haty na bugy, viz ted to s tema 8MB savema.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    JAFROST: Jen pockej, az te lidi budou bombardovat ze neumis ridit motorku :)

    S nekym se ma smysl bavit a dostanes prehled o jeho citlivosti a nekdo to proste neutahne.
    Vetsinou radsi posloucham, ze jsem na tom lepe, nez kdyz posloucham lidi co nepoznaji bug i kdyz se stane primo pred nima :D
    MELDA
    MELDA --- ---
    JAFROST: Ja ti na to dam dve rady.... kamosovi napis, ze je to divny, ale nic z toho o cem on pise, tak tam nemas, vsecko slape jak hodinky a je to super hra a tobe doporucuju si vsechno osahat uplne sam bez ohledu na to co kdo a jak o tom pise.

    Uprimne, chapu, ze na starych konzolich to bylo opravdu zpackane, ale rozhodne to co hraju ja, tak bych si nikdy nedovolil rict, ze chci vratit prachy. Ten pribeh je super, mise super, svet a prostredi super a proste ja jsem spokojen.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam