imho se proste klasicky bijou dve veci - silnej pribeh a open world. Open world proste nemuze bejt tak svobodnej a open, aby nenarusil pribeh a silnej pribeh holt musi bejt udrzovanej korekci hrace. Vedle to nekdo imho velice trene prirovnal k hram od Telltale - kde vlastne podstatou neni aby kazdej vypravel jinej pribeh, ale aby vsichni co ho vypravej meli dojem, ze vypravej ten svuj jedinecnej ackoli co se udalosti tyce, jde veskrze o totez:)
A CP ma ten pribeh dobrej, tak dobrej, ze si hrac ani neuvdomi, jak je mozny, ze supersilna korporace neni absolutne schopna najit jednoho nymanda, proc vlastne neni poradne mozny spolupracovat s nekterym s gangu, zatimco s fizlama, ktery by meli mit plny ruce prace s vasim hledanim to jde, jaktoze policajti na rozdil od gangsteru u sebe nemaj prakticky nikdy solidni loot(:p), proc ukoly zadava jen vybrana skupinka fixeru...a kde se sakra da koupit toaletni papir:p