Epesni zazitek to byl. Nejspis moje prvni AAA kterou jsem kdy dohral v dobe vydani.
Libilo se mi, ze pravidla vicemene cti predlohu nebo tabletop byl zcasti jako designbook. Pribeh byl libovej, vcuclo me to podobne, jako kdyz jsem cetl nejakou kultovni zanrovku jako Neuromancera nebo Hardwired.
O hratelnosti bylo napsano uz moc, ale mne to jaoo casualovi vystacilo na cca 100 hodin do dohrani vcetne side questu a gigu. Sbirat vsechna auta nebo maxovat postavu se mi nechtelo a bylo to zbytecny, kdyz jsem na 40. levelu byl temer nesmrtelny technomancer a ne kazdy auto za to stalo.
Pribeh je napsanej skvele a postavy se dobre pamatuji. Libil se mi i buddy progress mezi Johnnym a V. Ta hra se urcite za tu cenu vyplati. Vzhledem k tomu, ze se zacinaji objevovat zkazky o doplneni vystrizenyho obsahu a zalatani bugu.
Bohuzel bugu bylo hlavne ke konci pozehnane, ale jenom kosmetickych, sem tam zapadle auto nebo neco dobre nelicovalo. Horsi bylo, ze u par malych jednohubkovych questu byla hra spatne naskriptovana a povedlo se mi quest rozbit. Load to ale spravil a priste jsem si daval pozor.
K dokonalosti mi bude stacit dodelat AI policajtu, trochu doladit fyziku a jizdni model aut a ozivit obyvatelstvo, aby se to chovalo vic jako GTA. Potom si to budu moc rad poustet klidne kazdej den vecer po praci na mobilu, protoze Night City se povedlo a ma atmosferu vcetne krasnych zakouti. Jenom po dohrani neni moc duvodu se vracet :( Ale verim, ze to v dohledne dobe prijde