• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    NAGASAWA: jo, četl jsem, že prý tady je pár ulic a tam jich je tisíc... nojo, jenže těch tisíc se v tý scéně najednou nevykresluje, žejo, ani nepočítá na pozadí, to se v CP 2077 neděje. Taky jsi tam jen v jedný takový lokaci.

    (to dělá WD Legion, kde na pozadí ti běžej "simíci", máš 50 operátorů v grupě, 50 operátorů propuštěnejch a ti všichni ti choděj a žijou v Londýně, každej má nějaký sestry, kamarády, rodiče a ti taky choděj, taky maj cykly, potkáváš je, vidíš je, můžeš na ně i mávnout. Někteří můžou i umřít, někde se může objevit novej kolega z práce).

    Velmi pokročilou A.I. jsi měl i ve Watch Dogs 2, to byl open world, kde se postavy hádali, volali na sebe policii, někdy hádka vzrostla tak, že jedna postava vzala pálku a rozbila s ní auto toho druhýho, měl jsi tam hromady zajímavejch situací a spouštěli se třeba i jen tím, že jedna postava druhé šlápla na nohu :)

    Co všechno počítá takovej Fallout 4 ani připomínat nebudu.

    V té době žádné Pročko ani Xko ještě nebylo.

    prostě je to tak, jak jsme se vlastně i ve většině shodli, včetně i Meldy, ta hra je prostě nedodělaná a potřebuje tak rok (což je přiznáno nepřímo v tom, že verze pro nové konzole bude vlastně až za rok, sice psali listopad, ale už je teď velký zpoždění, takže spíš rok). Společně s tím určitě vyjdou i optimalizace na PC a i tam lidi najednou uviděj, jak to umí běžet skutečně hodně slušně i na obyčejným PC.
    A jo, potom podle mne i jiných bude CP 2077 opravdu geniální počin, ale holt si musíme počkat, tak to je. Řízení projektu selhalo, ale ti lidi co na tom dělají jsou podle mne hodně talentovaní a určitě by byla škoda toho nechat.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VIRIK: Presne tak. U Yakuzy je fajn, ze kdyz zatahnes fight treba do obchodu, tak tam je veskery vystaveny zbozi aktivni a kdyz navic obchod majiteli rozsekas a vytluces mu vylohy, tak ti navic vynada, vyhodi te a dalsi tri dny ma zavreno s ceduli pred obchodem, ze maji obchod kvuli vytrznostem v rekonstrukci. Venku jsou tisice objektu od kol, motorek, pres svetelny bannery az ruzny bezny nesmysly, ktery muzes pouzit. To stejny je v kancelarich, kavarnach a spol., kde muzes roztriskat a pouzit, co ti padne pod ruku a to vsechno na zakladni PS4 a navic z roku 2016 a to jsem tak nejak ocekaval v zakladu i od Cyberpunku. Samozrejme nekdo muze argumentovat, ze je Kamurocho v Tokyu par ulic, ale to stejny se ted deje v poslednim sedmem dile v Yokohame, ktera je 4x vetsi a to nemluvim o tom, ze z lidi nemas zacyklenej pocit, protoze je tam x skriptu, kde se ty lidi chovaji porad jinak a prirozene a diky tomu mas pocit, ze to mesto je zivy a nejsou to akorat kulisy z papundeklu.

    YAKUZA 6 - Breaking the convenience store
    https://youtu.be/0Tpe-fSuqqs
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    a abych nezapoměl, ten RDR2 má taky online, taky jede na konzolích a jsou tam i třeba zcela funkční zrcadla i customizace postav a koní a i nějaká ta destrukce.... je záhadou, kde ty konzole na to berou výkon, no možná ho posílaj ze sony poštou....
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RDR2 rozhodně není placatá hra. Je super, že někteří už vědí, co je to drawcall, něktří i co je to mesh, ale placatá hra to není ani omylem, je prostě jen chytře designovaná a optimalizovaná, oni tam v Rockstaru jsou na to právem hrdí. Vtipný pak i bylo srovnání grafiky na PC a Xbox One X, kdy XOX (kde to nativně běží na 4k) dosahoval kvality high endu na PC, rozdíl tam byl ve framerate a lepších stínech do větší vzdálenosti, PC tak za cenu mnohem vyšší spotřeby a x-násobného výkonu přineslo tyto bonusy, které ale vlastně nejsou zase tolik. A to to navíc na PC musí běžet na vulkanu nebo DX12, aby se neuvařila.

    Vlastně RDR2 je pěkný příklad rozdílu, kolik chce na nějakou scénu ve 4k výkon na optimalizovaném hardware (konzole) a kolik potřebuje PC (navíc výkon NVIDIE, kterej je větší než u AMD) a je tam vidět, jak je tohle srovnávání PC trosek mimo. Protože ta jejich srovnání ve výkonu zde vůbec neplatí, je to jen argumentační faul. Zejména jsem se vždy bavil u srovnání u XOX vs PC, protože XOX je zajímavej projekt i v tom, jakou plnohodnotnou grafiku má (není to osekání PC karty, jak si mylně mnoho lidí představuje, ale velice pokročilá inženýrská řešení. Zajímavá už byla původní PS4, pak když udělali PS4pro a nakonec AMD s MS když postavilo XOX).
    XSX, XSS a PS5 už jsou opět o hodně dál a jsou to zatraceně zajímavá řešení, reaguje na to i NVIDIA a mnohé novinky co obsahují konzole se najednou objevují i na moderním PC hardware.

    CD projekt na konzole staré generace jen něco portli a horkou jehlou to šijí doteď, to má Melda pravdu. Je to i vidět u verze 1.2, kdy řeší "optimalizaci" jednoduše tak, že ve scéně vypínají světla, lidi ale nechávají zatím spoustu věcí, které žerou a jinak se obvykle řeší jako první.

    U PC verzí rozhodně nepanuje taková slast, jako se někteří tváří a současně přiznávají, jak silné NVIDIA karty na to musí použít, aby jim to jelo pěkně - to vůbec neodpovídá tomu, co se často ve scéně děje. Pokud chcete srovnání, tak zapomeňte na svůj odpor vůči Ubisoftu a laskavě se koukněte jak jede i na konzolích Watch Dogs Legion, nebo Valhalla. Všimněme si, že díky kovidu mají podobný nedodělky jako CD Red, nicméně zde vidíte moc pěkně jak probíhá optimalizační proces, jak hra vypadá na jednotlivých PC sestavách i verzí konzolí (a to u Legionu včetně PS5 či XSX a XSS verzí s raytracingem na AMD hardware, na PC s různejma kartama a generacema od NVIDIA, včetně jejich raytracingu). U Legionu navíc i konzole nemají problém s A.I. u NPCček, kde nesmíte jezdit po Londýně jako piče, prootže jinak můžete přejet a zabít své operátory, jejich manžele/lky, milence, přátele a to se vám promítne do oblíbenost. Navíc se ve hře generují doslova simícké sociální vazby (já jsem i sledoval jak si NPC jdou z práce, přejedou londýn, počkaj na svoji kamarádku, jdou na trh, pak jedou do jiné čtvrti, tam si ještě udělají procházku v parku a pak jdou domů. Sedí to i s CV, který maj vygenerovaný.
    Případně se koukněte, jak jede na konzolích YAkuza, kde poslední díly mají ve scéně spousty aktivních předmětů. Nebo Divize dvojka, která je navíc online.
    A to všechno jsou hry vyvinuté na ten váš "oldgen".
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    CP77 je náročnej jak na grafiku tak procesor, tím spíš pokud se použije u RTX nutný DLSS 2.0. To pak i osmijádro klidně vyskočí i na 80 %
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    TRAGED: A tohle mas pocit ze se tam deje? To ti rekne maximalne nekdo ma zdrojaky, nebo se v tom stoural fakt hodne hluboko, ale ja si teda nemyslim ze to je ten problem. Vizualne to je mnohem rozmanitejsi nez rnr kde je vsechno ze dreva kdyz to prezenu, tady je tech materialu mnohem vic i kdyz to bude udelany dobre, kazda druha blbost sviti, leskne se, hologramy, picoviny. to vsechno proste generuje nasobne vic drawcallu at to optimalizujes jak chces(cimz netvrdim ze to maj nejlip jak to jde) a mimo to je RDR oproti CP v podstate placata hra...


    TRAGED: mno kdyby ty npcs nebyly uplne tupy, ale chovali se tak jak se puvodne ocekavalo(tzn kazdej jeden clovek v night city ma svoje daily routines etc) tak byto CPU paplo celkem dost, takhle ze dostane nejvic pokourit GPU.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    RATTKIN:A co jako? Myslis ze je to kldovi jak narocna hra na CPU? Tak to vubec. Drtiva vetsina zateze jde za GPU, takze co presne si tim chtel rict?

    A jsme u toho, zatim to totiz vypada tak, ze az do zari 2020 se nikdo na zadne konzoli CP ani nepokusil poradne spustit. Takze potom co jaks taks sesili PC verzi, tak narychlo uplacali porty na konzole.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MONKEYFIGHTER: Neni design jako design :-] To, o cem je rec, je optimalizce nekolikanasobnym uzitim objektu a textur v ramci sceny. Kdyz ti ale bude kazdej barak delat jiny clovek, ci jine studio a to jeste bez rozumneho manualu, tak mas ve hre najednou prilis mnoho ruznych textur a objektu a jinych assetu, ktere ti pak prehlcuji uplne vse a v tu chvili so v haji, protoze bez kompletnijho predelani uplne vseho nezoptimalizujes vubec nic.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    na 5 let starým pc s narychlo přišroubovanou rtx 3080 to jede super ve 4k a s framerate kolem 50 na maximální detaily
    (je třeba nastavit rtx lightning na psycho, které není ani v ultra presetu)

    CDPR chvíli zdržovali vydání s tím, že hru optimalizují na stávající konzole, možná doufali že vyjde nová generace.. kdyby old-gen konzole byly nahrazeny před rokem tak asi půl problémů tady nemusíme řešit. jasně, na konzolích je většina hráčů, ale next-gen hra na tý old-gen konzolový konfiguraci nemůže existovat.. na to nemá ani ramku, nemluvě o výkonu
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    MELDA: Tak bejt nastvanej ze si dostal za 1800 to co jsi dostal mas plny pravo ktery nemuze nikdo rozporovat. O tom ze by se to dalo urcit zoptimalizovat lip se s tebou nikdo prit nebude ackoliv srovnani s RDR2 je fakt trochu lichy... na starejch konzolich tohle jako rdr nikdy vypadat nebude i kdyby na tom ztravili zivot.
    Stejne tak se neda nesouhlasit s tim ze to neni dodelany a ocekavani ktery to naprosto cilene vyvolalo to nesplnilo.

    Jenom myslim ze z niceho z toho se neda vyvestit co se jim s tou situaci podari nebo nepodari udelat behem nasledujiciho roku. Myslim ze je jim celkem jasny ze ted je to trochu do or die, a jestli tenhle bordel nedaj do kupy tak uz se jim na dalsi velkolepej projekt kazdej vysere.

    TRAGED: Tezko muzes rict ze neco co je jeden z hlavnich znaku hry je chyba v designu. Je to jenom design rozhodnuti ktery je dobre nebo spatne pouze v kontextu toho na kterou platformu / hw to chces vydavat a jak to marketujes.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MELDA: ale ja nerikam, ze je grafika RDR spatna - naopak, taky se mi velmi zamlouva - nicmene ve valny vetsine hry si vystaci s daleko mensim mnozstvim textur etc, valna vetsina hry se odehrava v urovni zemskyho povrchu etc - to jsou vsechno faktory, ktery ovlivnujou narocnost


    TRAGED: jo i ne - osobne si myslim, ze si sami na sebe upletli bic, protoze nadesignovat komplexni urban scenu, tak aby splnovala nejaky optimalizacni pozadavky a pritom vypadala pekne, musi bejt peklo
    MELDA
    MELDA --- ---
    Ja pevne doufam a preji si, uz kuliva sobe, aby se nextgen patch povedl a hra byla na PS5 a Xboxech kulervouci a dokonala. Ale proste nejak me ten muj prvopocatecni optimismus a obhajoba CDP opousti.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: Coz je ovsem problem designu, kdy se nemysli dopredu na optimalizaci z hlediska vykonu.
    MELDA
    MELDA --- ---
    GANDHI: Ja ti nevim.... asi to je u kazdeho individualni, ale z grafiky u RDR2 jsem proste na slupky kdykoliv to zapnu a je to proste neco neuveritelnyho, detailne propracovanyho, plnyho zivota, pohybu, vseho... Jako jasny...chapu, jak to myslis, ale teda ja bohuzel v CP2077 mam mesto dost vylidnene, po patchi 1.2 hodne moc vylidnene, naskryptovane postavy chodi porad po stejnejch trasach, takze zadna hitparada, auta sledovany z dalky..tak to je fakt jak ze hry z roku 2005.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MELDA: to srovnani s RDR2 imho docela kulha - malokde najdes v rdr tak komplexni sceny jako v CP s takovym kvantem tak variabilnich materialu. Bohuzel prave ta pestrost a komplexnost si vybira vcelku nehezkou dan
    MELDA
    MELDA --- ---
    Jinak to, ze hra stale neni vracena na store a myslim si, ze ani na GoGu nebo Steamu se neda stale koupit, tak to o leccems vypovida navzdory tomu, at si tvrdi kdo chce co chce. Proste ta hra neni ready.
    MELDA
    MELDA --- ---
    Jedine co tu muzu pochvalit, tak je pristup CDP a jejich vraceni penez za vraceni hry.
    MELDA
    MELDA --- ---
    No tak ja bych zase ty emoce trochu uklidnil. PCckarum nezavidim, ze na jejich zeleze vypada hra 100x lip nez na mem oldgenu. Za ty prachy, kdyz by to vypadalo otresne, tak bych byl snad i nasran, ale me proste vadi, ze na oldgen konzoli vypada CP2077, jako 10 let stara hra a ne jako nextgen AAA hra. Staci se podivat trochu kolem, treba k R*, kteri vydali RDR a jak vypada grafika ve hre v RDR. To je proste nebe a dudy. To je nextgen grafika a slape to i na stare plecce (hral jsem to na PS4 i na PS4Pro). Takze proste me nikdo netvrdte, ze CP2077 je tak strasne nadcasova hra, ktera proste uz na starejch masinach nestiha. Ta vec proste neni dodelana, neni dobre zoptimalizovana a nemela minimalne jeste rok videt svetlo sveta, bohuzel deadline byl uz danej a odpocet odstartovanej a i kdyz doslo k nekolika posunum ve vydani a zhruba opozdeni cca o 3/4 roku, tak tu hru pustili ven v hroznym stavu, kterej absolutne neodpovidal ani upoutavkam, ani cene ani nicemu a byl to pruser. A od te doby v tom hovnu slapou dal tak neobratne, ze hra prestava byt na vetsine konzolich hratelna a je jakz takz uchazejici jen na PC, kteremu venovali patrne nejvic casu a nejvic prace a to uz kuliva prezentaci upoutavek atd. Ale myslim si, ze rozhodne PC trh - hraci nejsou vetsinova skupina a ze tou vetsinovou skupinou jsou prave hraci na PS4 a PS4Pro + nove PS5. Takze si myslim, ze je velikou chybou CDP, ze proste nevenuji 90% sveho casu a usili k tomu, aby tu hru co nejlip optimalizovala a odladila na konzole. A jelikoz zatim vidim tu snahu spise kontraproduktivni, tak sem z toho dost rozladen. Penize sem jim dal, hra me stala 1800,- tak si reknete sami, jestli neni trochu opravnenost byt nasranej, kdyz hra postupem casu ztraci na kvalite, misto aby se kvalita zvysovala a vse fungovalo lip a stabilneji.

    Toliko k tomu. Myslim si, ze je uplne jedno, kdo to na cem hraje. Vydavane patche opravuji jen to co proste nebylo hotovo pri vydani, zatim tu hru nikterak nevylepsili ani obsahove a ani herne. NCP jsou blbi, jak vagon tupejch brusli, interkace s nima nulova. Policie, jakoby neexistovala, staci ujet jeden blok a je po patrani... no nic.. proste takovou hru bych ocenil v dobe, kdy vyslo GTA5 na PS3, ale ne v roce 2020 na PS4Pro s pripravou pro PS5 konzole a vubec nextgen masiny. Je to proste ostuda. tecka.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VIRIK: picu, pises "Takže PC hráči, nevykládejte tu lži a prosím, nekraďte ty hry." jedinej kdo tu zminoval to o cem mluvis jsem ja a P_T takze tohle je fakt hodne ubohej uhybnej manevr.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    znáte tu o potrefených husách?

    Já na vás nebudu reagovat, protože na sebe až podezřele vstahujete něco, co jsou prostá fakta o PC herní komunitě (což nemá nic společnýho s tím, že jste si koupili CP 2077 za 1700 korun, což je nacenění, které si CD Projekt mohl dovolit i proto, že inkasoval peníze i od konzolistů na daných generacích konzolí, jinak by ta cena za hru musela být skutečně někde úplně jinde).
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    btw k tomu tvymu cernobilymu vydeni sveta, mam a hraju na PS4, jenom zrvna ne CP
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VIRIK: nejdriv mi prosimte napis kde lzu a potom jak si prisel na to ze mam hru kradenou, pak sem prosimte pis takovyhle hovna, ja fakt nemuzu za to ze mas doma zastaralou konzoli.

    jedina moje pointa byla ze kdyz nedokazu svoji hru udelat alespon hratelnou na urcity platforme tak bych ji tam nemel prodavat.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    GANDHI: ta tvoje paměť už taky není co bejvala. :D

    Jedním z partnerů CD Projekt Red pro prodej CP 2077 byla společnost Microsoft, tedy Xbox a ti taky nesli část nákladů na marketing a to ne malé, dali jim hodně prostoru, včetně místa na E3 a to opakovaně. Dokonce vyšly limitky XBox konzolí a Xbox controlerů pro CP 2077.

    CD Redi celou dobu měli vedle sebe XBox a jeho optimalizační týmy, celou dobu mohli a měli konzultovat - zde se objevil přesně ten důvod, proč po vydání se mluví o selhání vedení. Protože MS a XBox byli celou dobu u nich, připravení s nima na čemkoliv spolupracovat. A nejen oni, i společnost SONY. Ta taky později začala pracovat na propagaci a taky něco investovala.
    Oni jen nezvedli telefon. SONY neřekli o svých problémech a něco jim tvrdili (no, podvedli je) a Xbox byl celou dobu partner, kterýho tím tak nějak zapoměli obtěžovat. Proto je také společnost SONY právěm naštvaná a vyhodila je ze svého online obchodu. S Xbox to taky nemají úplně jednoduchý, MS tam investovalo nemalé peníze.

    Ať se to komu líbí nebo ne, konkrétně v tomto případě na hře CP 2077 se podíleli konzole podstatnou měrou - penězi, investicí, propagací a CD Red to celou dobu věděl. Ale jim to prostě neuhlídalo vedení, měli nabrat lidi, měli volat do těch společností.... nebo si od nich nebrat peníze. A všude neříkat, do dne vydání, že je to na tuhle generaci vyvíjené a poběží to na ní v pohodě.

    Koneckonců to jsou ty důvody, proč jsou tak kritizovaní. Kdyby prostě to aspoň neříkali, tak si prostě lidi počkaj na update mnohem klidněji, řeklo by se - holt menší firma, míň zkušeností, držíme jim palce, ale ta komunikace byla fakt hodně blbá.
    P_T
    P_T --- ---
    VIRIK: Nize v diskusi je muj screen z GOGu prokazujici legalni vlastnictvi, o spasiteli. Z dalsiho mlaceni tohoto mrtveho kone jinak vcelku pricetne a vecne vedene debaty me prosim omluv, nebot mam pocit jako bych se chtel poustet do diskuse s alter egem (nebo snad dokonce zrcadlovym obrazem?) Clavena a to fakt v zivote nepotrebuju.

    Ciste pro uplnost, nehajim tu zadnou pozici pc master race a nesnazim se urazet konzolisty. Pocitac, ktery zvladne plynule hrani v 1440p jsem si sestavil loni na black friday v prepoctu za 40K, za 10K jsem prodal ten predchozi. Investice pro hrani v 1080p by byla jeste o dost nizsi, takze nejake flexeni s tim, ze si muzu dovolit lepsi zazitek nez konzolisti pro me ani nepripada v uvahu (srovnej investici s cenou next gen konzole slouzici ciste pro zabavu).
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    P_T: to je tvoje obranná reakce potom, co jsi začal urážet naše kolegy s konzolí od SONY?

    Jsem jako ježíš, všechny vaše hříchy si vezmu na svá bedra!
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VIRIK: ale to pak nejspis CDPR mel vyvinout vice usili, aby mu to na tech platformach, ktery mu nesou prislovecny zlaty vejce, slapalo bezvadne a az potom se starat o uzkoprofilovej PC highend:p Jenze to by asi nevypadalo tak dobre v teaserech:p

    a ad jestli se to vyplatilo nebo ne - nelitaly eterem zpravy, ze diky preorderum se vyvoj zaplatil uz behem prvnich par dni a souvisejici udaj, kterej se tu nekde mihl - kolik lidi, ze to vlastne hralo dal nez za prolog?
    P_T
    P_T --- ---
    VIRIK: Ja cekal, jestli se mimo tech minusek vzmuzes i na nejakou debatu, ale ze dokazes vyplodit takovou sracku jsem fakt netusil :DD
    Jinak se cejtis v poradku? lol
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    fascinujou mne ty kecy lidí se silným PC o tom, že někdo něco neměl vydávat na jinou platformu.

    Zejména proto, že hráči na PC jsou zvyklí hr krást, případně kupoval na šedivkách nebo v akcích na humble, kde je hra i s dalšíma třeba za 12 dolarů, což na konzolích neexistuje (takhle byl už i Control).

    Na ty konzole se to dává proto, abyste měli ty nízké ceny, protože je to podstatná část trhu, kterej platí vysoké ceny vydavatelům a to průběžně po celou dobu (takže nemávajte ani předobjednávkama*, dlouhodobě více pěnez nakonec přichází z konzolí, kde jsou i disciplinovanější hráči, zvyklí i platit mikrotransakce, například je to podstatný pevný příjem pro Ubisoft a základní velký příjem pro Rockstar**, velké hry by tedy na PC samy o sobě vznikaly velice těžko).

    Kdyby CD Projekt to vydával jen na silná PC, tak by hra takového rozsahu musela stát 10 000 korun. TO by ale nikdo z vás, co si kupujou grafiky za třicítku, nedal. Ten vývoj by se jinak ani nezaplatil.


    *nemluvě o tom, že tentokrát se verze bez DRM vydávat nevyplatilo, PC hráči tentokrát se rozhodli nebejt takový jako u Zaklínače 3 a hraní pirátských verzí CP překonalo spoustu rekordů - a ne, skutečně zde nemluvíme o chudých lidech, co si to zkusili stáhnout na starej noťas co dostali od bohatších příbuznejch).

    **dokonce i Activision Blizzard dost stojí na příjmech z konzolí, COD je pro ně základní jistej příjem, takže bez svých konzolových bratránků by plakali i wowkaři.

    Takže PC hráči, nevykládejte tu lži a prosím, nekraďte ty hry.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: Muzou mit.
    P_T
    P_T --- ---
    MONKEYFIGHTER: Tady se krasne ukazuje, jak osidna zalezitos jsou predpovedi, zvlaste tykaji-li se budoucnosti. .]]
    Takze v CDPR probehne neco jako Blatneho predikce.
    MELDA
    MELDA --- ---
    GANDHI: No do patche 1.1 sem zil v domeni, ze tomu tak je.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam