• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    VACA
    VACA --- ---
    VACA
    VACA --- ---
    PSYCHO: A tak mozna sem si to trochu zakriknul, ted nejak zasekavala doprava vez duvodu, asi starej znamej bug.
    Obcas ale v pomeru k mnozstvi velmi vyjmecne, mi nejde sebrat nakej drobnej loot..
    Jinak snad v ok, klepu na stul..
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    VACA: Ja to dohral bez jakyhokoli patche a jediny co sem potkal byl obcas nejakej nevygenerovanej sloup do kteryho sem to napral :D
    VACA
    VACA --- ---
    VACA: *za me jsou tohle takovy prvni dva bugy co cloveka nastvou a trochu znechuti..
    Jinak za sebe musim rict ze obcas nakej drobnej spis kosmetickej bug, ze se vznasi cigareta mimo ruku, nebo sem videl jednoho tipka v sede levitovat nad zemi, ale do ted me tam nepotkalo nic uplne hroznyho. Poprve jsem to teda pustil az s tim poslednim patchem..
    VACA
    VACA --- ---
    MEDAN: Aha, ok. Tak snad to nebude za moc dlouho. Ono s tim asi souvisi, a na tom reditu to taky obcas nekdo zmini, ze se mi nespawne ani ten supersport v jeskyni po Nashovi:’(

    To kdybych vedel tak jsem si mozna dal prvni prvni pruchod za jinej lifepath a tim padem neresil auto na smetosti. A s nashem to vyresil jinak a tim padem mel aspon zdarma ten novej quartz bandit..
    N nic tak ja budu zatim pokracovat v grindeni eddies, no..
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    VACA: workaround je nejspíš počkat na další patch... taky jsem na to narazil. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/p942fk/nomad_car_is_invisible_during_boots_are_made_for/
    VACA
    VACA --- ---
    Je nejakej workaround pro bug v nomadsky misi “these boots are made for walking” kde mam vyzvednout svoje stary auto ze smetaku za mestem?
    To auto se se tam totoz nespawne, takze ho nemuzu naskenovat, ani se podivat pod kapotu a tim padem nemuzu quest dokoncit.
    Tak jestli na to existuje nejakej trik, a nebo mam s timhle ukolem proste smulu..
    Na googlech jsem reseni nenasel.:(
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    SINHIRIELL: V Elder Scrolls je pribeh? 🤷‍♂️
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    AVATAR: To je moje bolest třeba u Elder scrolls, že ten hlavní přiběh je ve srovnání s pískovištěm hrozná nuda a tak ho nedokončím. Ale třeba W3 byla pro mě ta hra, kde jsem si dohrál se všema hračkama na pískovišti a ještě si k tomu dal na konci ten celý příběh + všechny datadisky a bylo mi líto že je konec.

    Ale tady je to asi už hodně o osobních preferencích, co od hry čekáme. Já ty 'jen kulisy' asi docela umím taky ocenit, ale zároveň je dobré když ty kulisy člověkou pomůžou si trochu odpočinout jinak než že se prostě grindí.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: * nemyslim
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SINHIRIELL: ja s tebou souhlasim, jen si myslim, ze hravej open world s milionem aktivit je jedinej spravnej koncept.

    Cp sel jinou cestou (nakolik to bylo chtene je otazka) a spojeni linearniho pribehu s open worldem, kterej ale funguje jen jako kulisa, nikoli hracka, ocenuji. Clovek mel vic prostoru na ten pribeh. U vetsiny OW pribeh ani nedohraju, protoze stravim stovky hodin blbnutim na piskovisti a pak me to prestane bavit.

    Proste bych to s sr nesrovnaval, jsou to odlisne hry a jedine, co to ma spolecneho, je urban ow.
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    AVATAR: Na kvalitě se shodeneme lehce, i v porovníání s GTA, a nechtěl bych je srovnávat úplně, spíš mě to vedlo k zamyšlení o jednotlivostech a detailech který ten svět dělají takový žitelnější, a to vlastně může být i docela bezobsažný:

    Od 100x komplexnější character creation (o deset let dříve), přes takový drobnosti jako že se v tom světě dá něco koupit, upravit bejvák, atd. Takový ty detaily, který by třeba pro mě CP fakt hodně zvedly, klidnmě bych si vyhrál hodiny s tím hrát si svoje "the sims" v CP kulisách jen pro tu immersion value.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    SINHIRIELL: sr jr proste uzasna serie a mam ji radeji, nez gta. Ae s cp bych to nesrovnaval.

    Jedno je strestena silena freneticka akce a druhy je vypravny pribeh v openworld kulisach.
    TOFI
    TOFI --- ---
    It's All About You – Episode 1: Cyberpunk 2077 Community
    https://www.youtube.com/watch?v=AfUJESrvBh8
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MELDA: Ta absence NPC oproti launch verzi je do očí bijící. :-(
    SINHIRIELL
    SINHIRIELL --- ---
    Mám období deziluze. CP mě vlastně docela bavil a nebyl pro mě nijak extra zabugovanej, ale...

    Epic mi nadělil Saints Row the Third v remasteru a úplně mě to naplňuje zoufalstvím jak je ta hra z roku 2011 srovnatelná a v mnohém hratelnější než CP. Hned to člověka praští do nosu v character creation který je tak strašně moc lepší, a pak to jen pokračuje jak je ta hra v tempu (a jasný, je to jinej žánr, ale přece), a ve všech těch malejch úkolech a možnost cítit nějaký vývoj, ale taky různorodost úkolů.
    MELDA
    MELDA --- ---
    TRAGED: Ja tam sel normalne z ulice, pruchodem. Vyjdes nahoru nad ty schody.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MELDA: EE, taky se mi vybavil kruhac, ale pak mi doslo, ze je to jeste kus pred nim. Leze se tam dolu vytahem nebo po schodech. Az se mi dotahne ten 40GB 1.30 patch, tak se ti podivam :-)
    MELDA
    MELDA --- ---
    TRAGED: Ja sem ho mel fixlej nekde k tomu kruhaci, ale tam sem ted bloudil a nenasel ho, tak to musel byt jinej kruhac :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MELDA: Poklud se nepletu, je na severpo-zapad od bytu V.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam