• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: to já jsem celkově, nejen u vývojářů ;) jsem majitelem hlučné zářící osobnosti s hlubokou gravitační studnou... :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: ty musis byt u vyvojaru oblibenej :D
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: kudy chodím, vyrůstají bugy jako houby po dešti, mé jméno je Zmar! :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: já bych ty user věci si rád zahrál, ale mám tam bug a nenačítají se mi, ani ty tvoje :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: úžasná hra, co má dobře napsaný příběh a má vlastně i srdce a moc krásné město je to i na PSku :)

    o to víc mrzí ty komplikace a technické problémy.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: drivatari delaj prasarny podle druhu zavodu spis, ale to uz jsme ciste ot :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: njn. Ale závody fungujou, občas mám teda pocit, že drivataři se učí prasárny od hráčů, sbírka aut utěšeně roste, většina achievementů šla udělat, už aby byly ty ostatní opravené a pak třeba nějaký další content :D

    popravdě - nejvíc mě tam serou (teď) dvě věci:
    - ty user made contents, které jsou udělané na automatické vydělávání peněz nebo SP... Když chce člověk jet nějaký user made závod, probírat se tím, je peklo (a že některé ty user made věci jsou pěkné, třeba ty moje :P)
    - to, že nejde editovat hotové trasy po publikování (při test drive člověk narazí na něco, co nedomyslel, tak by to chtěl upravit, ale aniprt)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: tsk on je bug a bug. Nektery jsou docela i pochopitelny, ale to, ze ty vyznamenani ve forze testoval mozna tak vyvojar a to v kdovijak starem buildu, to je na presdrzku a nasralo me to mnohem vic, nez celej cp. Kazdopadne i tak to hraju :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: to asi jo, jenom věci, co jsem potřeboval na progress - tam mě bavilo hodně to prozkoumávání a tak :)
    AVATAR: já měl problémy na xsx, které skončily totálním znechucením a nedohrál jsem to. Sere mě to? Ano. Takže holt čekám na nextgen update a začnu znova...
    AVATAR: tak. Já si teda úplně nedokážu představit, jak funguje gameplay testování (metodicky), ale takové věci, jako průchody questy a tak - což jsou často právě ta problematická místa - tam mě překvapuje, že to nikdo netestoval (nebo neproběhla rotace). A pak ze mě ty chyby dělají smutného a nasraného panduprasopsa.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: mam toho dost v praci a od tohodle si maj platit lidi a nenechavat to na komunite, ze se to pak nejak zasije...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VIRIK: jako ja jsem taky rozcarovanej z toho, ze se pro me za ten rok cp nikam nepohnul, to se neboj...

    A tragickej port na ps je teda po roce "intenzivniho" vyvoje fakt tezkej fail. Na tom vsem se shodnem, jen je za to treba vzdycky dodat, ze je to i pres bugy uzasna hra. Aspon na series x a pc.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: asi jsi malo stavel :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AVATAR: jenže spawnutí ze vzduchu se ti v F76 stává, protože zablbne internet tobě nebo komunkoliv co je s tebou v lokaci a prostě to rozkope synchronizaci, je to onlajn. U PC napříč různejma službama a launcherama. U FH5 máš přes deset milionů on-line hráčů a crossplatform, což je slušnej nářez pro kohokoliv, včetně zkušenýho studia. NMS je taky onlajn a crossplatform.

    CP je příběhová single hra, tam pro to není prostě důvod.

    To se nedá srovnávat.

    U SONY mají navíc problém, že tam jsou SONY exclusivity co do rozmachu hodně podobné a graficky velice dobře zvládnuté. Člověk se tam do CP 2077 přepíná z PS5 verze kosti s ušima, Dayz Gone, Horizon, nedejbože Death Stranding (a co je nejhorší, na PS4 taky)(nemluvě o yakuzách, nebo ubisoftích hrách, jako je Watch Dogs Legion, kde je na nových konzolích i ray tracing) a dalších hrách. To prostě je divný a uživatelé i samotná SONY klade nejspíše správné otázky, proboha, CD projekte, proč? A proč i po roce?
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    Zajdeme si všichni do Oblak a bude klid :)

    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: já jim pár věcí hlásil - to, že mají zveřejněný seznam známých chyb, je dobré v tom, že pokud narazíš na něco nového, máš pocit, že to má smysl :) Nehlásím všem všechno, ale občas něco, co není úplně zjevné, ano
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    AVATAR: člověče u toho NMS (ano, to je ta hra!), jsem narazil na minimum (ale je fakt, že jsem to hrál solo). F76 jsem nějakou dobu nezapl, to přiznám, ale tam taky je vidět, že na tom Bethesda maká.

    Na druhou stranu, já narazil na gamebreaking bug i v AC:V :/
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: mam stejne zamestnani a vazne jsem uvazoval vypracovat forze bug report. Ale pak jsem odolal :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    KID_MCHUTT: tak to pozor, f76 je furt prolezlej bugama, az to pekny neni. Nms ostatne taky.

    Jen je to plny zabavnyho contentu, kde lidi muzou travit stovky hodin a lidi se s tim naucili zit :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    FIONOR: já vím, proto lidi akceptujou sračky
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    živí mě QA a fakt mě hrubě sere, že když si pustím hru, abych si odpočal, mám pocit, že jsem v práci
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam