• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    TOM_HOST: To je spíš o rozmazlenosti dnešních hráčů. Většina her je naprogramována tak, že dokud se do úkolu aktivně nezapojíš, tak nezačne a hráč klidně může dělat dalších 20 hodin blbosti ani by přišel o jakýkoli obsah.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: ja bych ti spis doporucil odehrat dlc co nejdriv. Pote, co dohrajes zaklad, je to moc snadny.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    HOWKING: To me sere u spousty her se side questama … v zelde me princezna asi 10x vola “link hurry save me” a ja pomaham nahodnemu blaznovi drzet dreveny napis imaginarnimu krali … 81x! … mimo dalsich desitky absolutne zbytecnych veci … proc bych jako nemoh zachranit princeznu a pak az resit domaci hadku s teenagerem apod … to tak proste nelogicky nekdy je … u mraky openworldu
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Teď ten telefonát od Songbird ignoruju a dodělávám klasiku, ale vím, že to dějově nedává smysl. Ona je v letadle, které za chvíli spadne a já dělám, že je fůra času. Dodělám celý klasický Cyberpunk, pak se na ni vrhnu, budu mít pocit, že uběhlo víc jak týden od jejího telefonátu a až se ukážu před DogTownem tak bude dělat jako by nic. To docela pokazí imerzi. To kluci z CDProjektu nevychytali.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    No mám pocit, že se Dogtown otevřel příliš brzo. Podle mě. se měl otevřít až když bych měl před návštěvou Hanako.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Tentokrát si to chci zahrát celé od začátku s vlastnictvím phantoma. Předtím jsem si phantoma dokoupil až už jsem měl hotovo. Jsem zvědav, jak bude zakomponován.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Tak jsem to začal hrát potřetí. Tentokrát za měšťačku. Musím říct, že se mi ten začátek líbí nejvíc. Přišla mi taková lepší integrace s Jackiem. Bude mě víc mrzet, když umře.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Cyberpunk Character looks like me??? | Tristin Mays
    https://www.youtube.com/watch?v=uTIVgSVwgIY
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    ROBIN_SNNS: Po precitani Vasich prispevkov som dostal impulzivnu chut si to zahrat znova :) Ako Corpo som sa rozhodol pomoct Meredith, nikoho som neoslobodil, vsetko vykynozil. Po skonceni misie sa mi vzdy objavil likvidicany team z Maelstromu po nasadnuti do vozidla. Urobil som Konpeki Plaza heist, zobudil sa s Johnnym v hlave a po obdrzani spravy, ze moje auto je k dispozicii v garazi, som do neho nasadol, a komando sa uz neobjavilo (ak to niekoho zaujima). Meredith uz na mna caka v No-Tell Motel. Idem nejaky svoj build Cool + Int + Strength a zbytok dam kam bude treba. Musim povedat, ze sa vcelku bavim.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Každopádně ony tam pořád nějaký updaty sem tam chodí (plus ty každodenní mrňavý), takže bych nic nevylučoval.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    mno, nebudu dál spamovat, možná mě to bude trápit, jestli se k tomu někdy vrátím, teď jak si to čtu ani nevím, nakolik se můžu spolehnout na svou paměť ohledně přesné posloupnosti, kterou jsem si prošel já: Nejsem si jistý, jestli jsem ten shard od Meredith nakonec použil, ale určitě jsem ho vyčistil kvůli tracingu. Myslím že jsem nakonec ty prachy shrábl já a Royce jsem řešil silou bo mě sral.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JAMILLOS: Já to položil jako otázku. Je to relevantní? Vývoj je ukončen, tým se posunul jinam, očividně ten bug není tak kulervoucí aby po něm brečela celá komunita a byl na to opravdu silný tlak, protože i tady na nyxu se o něm zmiňuje jenom jedno osoba. Jestli to eliminuje celou jednu příběhovou větev tak to není nic minor. Zběžnej google search ukazuje nejen že lidi reportují bug, ale zároveň taky lidi píšou návody na to, jak Bricka zachránit a jedna zajímavá věc na tom, že lidi říkají, že to jestli je naživu se dozvíš až na párty v Tottentanz (kde si pamatuju že já jsem ho měl) Takže očividně buď:
    1) existuje způsob jak Bricka zachránit
    2) bug se netýká všech hráčů a všech kopií
    3) bug se objevil až po patchích, takže jsem měl štěstí a ROBIN ne.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    JVMLOK: Takže ne "ono to někoho zajímá?", nýbrž "ono MĚ to nezajímá", že jo. :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MELDA: to je mozny kazdy RPGcko dneska. Ale na to fakt nemm cas...svejch mozna 300+ hodin jsem na tom odvedl, nemam tolik casu abych mohl mit rozehranejch vic titulu naraz, takze move on.
    MELDA
    MELDA --- ---
    JVMLOK: Celkem skoda, ta hra je v mnoha ohledech jina a je mozno ji hrat nekolikrat uplne s jinym prubehem.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ROBIN_SNNS: nnevim. Ja se vydal cestou Meredith s osvobozením Bricka, a nic podobnyho se mi nestalo. Nicmene hra je dohrana a ja se k ni uz vracet nebudu, takze jestli se neco pokazilo s patchama po 2.02, uz to asi nikdy nezjistim.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    JVMLOK: Ono by tě to taky zajímalo, když bys hrál tuto volbu. Protože prvním velmi nepříjemným následkem tohoto bugu je, že když se po skončení mise Pickup/Zásilka posadíš do jakéhokoli dopravního prostředku, tak během cca 2-3 sekund se okolí změní na bojovou zónu protože se objeví likvidační tým z Maelstromu...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    :) a ono to někoho zajímá?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Tak Cihla/Brick už asi navždy zůstane mrtvý, když si zvolíte že chce dál pracovat s Meredith. CDPR bug hlášení už zjevně nezajímají (aneb odpověď z podpory na dotaz kdy bude bug vyřešen):

    "Thank you for your feedback.

    Currently the focus of our development team is on our upcoming projects. I recommend following our official channels for up-to-date info on our plans:CD PROJEKT RED's website

    Cyberpunk 2077's website
    Cyberpunk 2077 on Twitter/X
    Cyberpunk 2077 on Facebook
    Cyberpunk 2077 on Threads

    Best regards,
    Cheesevendor"
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Cyberpunk 2077 has made over $750 million in game sales on all platforms, with the latest Phantom Liberty expansion considerably boosting revenues.

    Read more: https://www.tweaktown.com/news/97189/cyberpunk-2077-has-made-over-750-million-since-launch/index.html
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam