• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    rozbalit záhlaví
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    HOWKING: Nebudeš dělat, že se znáte. Prostě jenom pokecáte. Rozhodně je lepší udělat ten quest před tím. A taky tam lze údajně potkat Maiko, pokud jsi ji nechal naživu (což bych doporučoval, jinak nasereš Judy).
    P_T
    P_T --- ---
    HOWKING: 😱
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Ale třeba kšeft s Lizzy Dizzy jsem ještě nedělal a teď bych měl jít na její koncert a dělat, že se známe? To nedává smysl.
    GASI
    GASI --- ---
    JAZZZ: čelenku jsem dostal i jako chlap :-)
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    JVMLOK: jo, dostaneš od ní čelenku ale asi jenom když hraješ za holku. pěkný, ale za rozehrávání další linie to nestojí.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    HOWKING: Myxslím že to je potřeba rozjet hned a prokládat story. Já teda šel až po Arasaka compoundu, ale to bylo protože Phantom vyšel. Měl jsem pak problém s nějakým questem s Niky Minaj..eee...Lizzy Dizzy...je tam prý nějaká speciální odměna když ji potkýš na koncertě a už máš za sebou její mise v City. Ale už to mám zmlžené...
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    JVMLOK: Ano po woodoo boys
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    HOWKING: Myslím se otevče po "konci" Woodoo boys, Nest ce pas?
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    TRAGED: Co si vybavuju, tak v CP2077 je to tak, že některé questy musíš aktivovat ve správném "Aktu" - později to nejde. Když už jsem v prvním runu došel moc daleko, tak některé SQ prostě už nešlo spustit.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    Deus Ex: HR měl časově omezený úkol hned v prvním questu. Všichni tě honí ať spěcháš, že rukojmí umřou, a hle, oni fakt umřou. Pak je ještě dalších pár takových momentů. Hra se dá dohrát i bez toho..
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    TOM_HOST: Tak zrovna Zelda ti tohle umožňuje. Po záchraně tě vrátí do světa dodělat co chce.

    Časově omezený rámec na Main questu a to nejlépe bez oznámení, takže se po 100h dozvíš, že hru nemůžeš dohrát, proto jsi před 95h něco minul fakt nechceš :-)

    A co pamatuju tak v CP2077 takové SQ jsou, namátkou soused policajt.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    To je pravda, ale je dobrý na to jít nějak jako Far Cry 5 nebo jak píše Buckowski dole. Tj. když člověk něco do nějaký doby neudělá, prostě se to nějak vyřeší samo, ať už pozitivně nebo negativně. Opačným extrémem by totiž bylo strkat do hry časovej aspekt (time limit), což je naprostej mor a nesnáším to, kdekoli na to narazím. Chci hrát ve vlastním tempu (zvlášť open world hry), a pokud chci takovouhle challenge, najdu si odpovídající hru, že jo.
    Ostatně v CP Phantom Liberty je ten aspekt taky – nikdo člověka nenutí jít pak prezidentku skutečně zachránit. Ovšem má to následky...
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Pokud si pamatuju, tak třeba v Kingdom Come byl u některých questů triger a pokud se aktivoval (rozhovor s nějakým NPC), tak byl jen omezený čas na v to, aby se ten quest spustil.

    Ženská mi řekla, že v nějaký vesnici řádí nějaká choroba a mám tam dojet to prozkoumat. A když sem se na to vysral, tak mi jen za par dní v rozhovoru řekla, že už tam jezdit nemusím, že už jsou všichni mrtví. (dokonce i Peterson a kpt. Hollister)
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    TOM_HOST: To je spíš o rozmazlenosti dnešních hráčů. Většina her je naprogramována tak, že dokud se do úkolu aktivně nezapojíš, tak nezačne a hráč klidně může dělat dalších 20 hodin blbosti ani by přišel o jakýkoli obsah.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: ja bych ti spis doporucil odehrat dlc co nejdriv. Pote, co dohrajes zaklad, je to moc snadny.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    HOWKING: To me sere u spousty her se side questama … v zelde me princezna asi 10x vola “link hurry save me” a ja pomaham nahodnemu blaznovi drzet dreveny napis imaginarnimu krali … 81x! … mimo dalsich desitky absolutne zbytecnych veci … proc bych jako nemoh zachranit princeznu a pak az resit domaci hadku s teenagerem apod … to tak proste nelogicky nekdy je … u mraky openworldu
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Teď ten telefonát od Songbird ignoruju a dodělávám klasiku, ale vím, že to dějově nedává smysl. Ona je v letadle, které za chvíli spadne a já dělám, že je fůra času. Dodělám celý klasický Cyberpunk, pak se na ni vrhnu, budu mít pocit, že uběhlo víc jak týden od jejího telefonátu a až se ukážu před DogTownem tak bude dělat jako by nic. To docela pokazí imerzi. To kluci z CDProjektu nevychytali.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    No mám pocit, že se Dogtown otevřel příliš brzo. Podle mě. se měl otevřít až když bych měl před návštěvou Hanako.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Tentokrát si to chci zahrát celé od začátku s vlastnictvím phantoma. Předtím jsem si phantoma dokoupil až už jsem měl hotovo. Jsem zvědav, jak bude zakomponován.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Tak jsem to začal hrát potřetí. Tentokrát za měšťačku. Musím říct, že se mi ten začátek líbí nejvíc. Přišla mi taková lepší integrace s Jackiem. Bude mě víc mrzet, když umře.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Cyberpunk Character looks like me??? | Tristin Mays
    https://www.youtube.com/watch?v=uTIVgSVwgIY
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    ROBIN_SNNS: Po precitani Vasich prispevkov som dostal impulzivnu chut si to zahrat znova :) Ako Corpo som sa rozhodol pomoct Meredith, nikoho som neoslobodil, vsetko vykynozil. Po skonceni misie sa mi vzdy objavil likvidicany team z Maelstromu po nasadnuti do vozidla. Urobil som Konpeki Plaza heist, zobudil sa s Johnnym v hlave a po obdrzani spravy, ze moje auto je k dispozicii v garazi, som do neho nasadol, a komando sa uz neobjavilo (ak to niekoho zaujima). Meredith uz na mna caka v No-Tell Motel. Idem nejaky svoj build Cool + Int + Strength a zbytok dam kam bude treba. Musim povedat, ze sa vcelku bavim.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Každopádně ony tam pořád nějaký updaty sem tam chodí (plus ty každodenní mrňavý), takže bych nic nevylučoval.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    mno, nebudu dál spamovat, možná mě to bude trápit, jestli se k tomu někdy vrátím, teď jak si to čtu ani nevím, nakolik se můžu spolehnout na svou paměť ohledně přesné posloupnosti, kterou jsem si prošel já: Nejsem si jistý, jestli jsem ten shard od Meredith nakonec použil, ale určitě jsem ho vyčistil kvůli tracingu. Myslím že jsem nakonec ty prachy shrábl já a Royce jsem řešil silou bo mě sral.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    JAMILLOS: Já to položil jako otázku. Je to relevantní? Vývoj je ukončen, tým se posunul jinam, očividně ten bug není tak kulervoucí aby po něm brečela celá komunita a byl na to opravdu silný tlak, protože i tady na nyxu se o něm zmiňuje jenom jedno osoba. Jestli to eliminuje celou jednu příběhovou větev tak to není nic minor. Zběžnej google search ukazuje nejen že lidi reportují bug, ale zároveň taky lidi píšou návody na to, jak Bricka zachránit a jedna zajímavá věc na tom, že lidi říkají, že to jestli je naživu se dozvíš až na párty v Tottentanz (kde si pamatuju že já jsem ho měl) Takže očividně buď:
    1) existuje způsob jak Bricka zachránit
    2) bug se netýká všech hráčů a všech kopií
    3) bug se objevil až po patchích, takže jsem měl štěstí a ROBIN ne.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    JVMLOK: Takže ne "ono to někoho zajímá?", nýbrž "ono MĚ to nezajímá", že jo. :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    MELDA: to je mozny kazdy RPGcko dneska. Ale na to fakt nemm cas...svejch mozna 300+ hodin jsem na tom odvedl, nemam tolik casu abych mohl mit rozehranejch vic titulu naraz, takze move on.
    MELDA
    MELDA --- ---
    JVMLOK: Celkem skoda, ta hra je v mnoha ohledech jina a je mozno ji hrat nekolikrat uplne s jinym prubehem.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ROBIN_SNNS: nnevim. Ja se vydal cestou Meredith s osvobozením Bricka, a nic podobnyho se mi nestalo. Nicmene hra je dohrana a ja se k ni uz vracet nebudu, takze jestli se neco pokazilo s patchama po 2.02, uz to asi nikdy nezjistim.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    JVMLOK: Ono by tě to taky zajímalo, když bys hrál tuto volbu. Protože prvním velmi nepříjemným následkem tohoto bugu je, že když se po skončení mise Pickup/Zásilka posadíš do jakéhokoli dopravního prostředku, tak během cca 2-3 sekund se okolí změní na bojovou zónu protože se objeví likvidační tým z Maelstromu...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    :) a ono to někoho zajímá?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Tak Cihla/Brick už asi navždy zůstane mrtvý, když si zvolíte že chce dál pracovat s Meredith. CDPR bug hlášení už zjevně nezajímají (aneb odpověď z podpory na dotaz kdy bude bug vyřešen):

    "Thank you for your feedback.

    Currently the focus of our development team is on our upcoming projects. I recommend following our official channels for up-to-date info on our plans:CD PROJEKT RED's website

    Cyberpunk 2077's website
    Cyberpunk 2077 on Twitter/X
    Cyberpunk 2077 on Facebook
    Cyberpunk 2077 on Threads

    Best regards,
    Cheesevendor"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam