• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    AVATAR: Jo, zaznamenal. Dokonce se mi je podařilo sundat i pistolkou s tlumičem, ale je to riskantnější, než běhat dokola. On je rychlý. A po prvním útoku (jákémkoli) mu ubyde mnohem víc než při dalších.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: a ze ma weakpointy jsi zaznamenal? Co se pamatuju, na zacatku boje jsem rozsekal tri katanou, nez zacal strilet a ubral jsem mu jen tim tretinu zivota. Pak to bylo o tom se ve spravnych chvilich kryt, uhybat a ostrelovat wp z dalky, dokud nevyhrajes.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    AVATAR: Moje mechanika je že běhám dokola jak kokot a vždy když se mi dobije vypálení synapsí, tak to vypálím. V mezičase občas hodím nějaký emp granát. To funguje. V plánu mám to dělat až do konce, protože mě jak si téměř v tomto nezasahuje, ale vím, že když se objeví drony, tak musím urvat ten kulomet a sundat je jím. Už jsem to skoro měl, ale je to těžké na tu nejvyšší obtížnost. Vím že na konci musím na ni skočit a vytáhnout ji srdce z minula, ale stále kolabuju na těch dronech (protože na ty moje běhání dokola nefunguje)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: to je tak, kdyz si nedas tu praci a nepochopis mechaniky boje. Ja to hral po elden ringu a prislo mi to relativne easy (asi naposesty jsem to dal) a to jsem mel melee/throwing knifes build (nakonec jsem to dal hlavne snipou teda, noze byly k hovnu :)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Chimera never, So-Mi nikdy nezradím!
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    HOWKING: taky jsem snížil diff, protože mě to nebavilo.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Ta chimera je na nejvyšší obtížnost neporazitelná. Ne v výbavě co člověk má po Voodoo boys (nakonec jsem do Dogtownu šel hned abych si tu obtížnost jak říkáte užil). I když se mi podaří zničit její slabiny, pak se objeví drony a nemám šanci. Už se dva dny snažím, ale brzo mi dojde trpělivost a snížím obtížnost. To prostě v daném skillu nejde.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Ale hlavně - jde o hovno, já s tím nemám zásadní problém. Prostě se ukázalo, že je to totální píča.

    Rozhodně beru Cyberpunk2077 jako jednu z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál a PL to posunulo ještě o level výš. Přestože se mi hra vypíná a pořád je tam spousta chyb, tak mě to dokázalo totálně pohltit.
    P_T
    P_T --- ---
    BUCKOWSKI: Hm, tak to jim teda fakt ulítlo!
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    BUCKOWSKI: Tak to je asi glitch, mám dojem, že tam nějaká konverzace má proběhnout.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    P_T: Asi si nepochopil, jak jsem to myslel, tak doplním. Zaznamenal jsem tam ty interakce s jiným NPCs, ale konkrétně Maiko žádnou neměla. Vůbec žádnou. Ani opovrhující pohled. I to by asi stačilo, nebo "Hi V." Ale já jsem nezaznamenal vůbec nic.
    P_T
    P_T --- ---
    BUCKOWSKI: Tak teď už to vůbec nechápu. Byli jste na tý párty vůbec? Ty NPCs tam jsou a reagují podle dřívějšího. Řeší se to, že je tam můžeš potkat a ještě jsi neměl ty jejich předchozí questy, takže přijdeš asi o dvě věty dialogu. the horror!
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    P_T: Nikam bych to nešoupal, jen tohle jim prostě uniklo.
    Často ve hrách je, že NPC reaguji podle toho, jak si v minulosti některé věci řešil. Myslím, že i CP2077 je takových reakcí plný... viz třeba Brick.
    Tohle jim prostě ulítlo. Nějaká odpovídající interakce s postavami, které už znají V, tam být měly.
    P_T
    P_T --- ---
    HOWKING: Tady by bylo dobrý si uvědomit, že řešíš doslova jednu místnost, kde můžeš potkat pár známých/neznámých a prohodit s nimi pár vět. Nemá to žádnou další návaznost ani konsekvence. Požadovat kvůli takový blbině posunutí celkem obřího DLC na konec hry působí trochu... přehnaně?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    RATTKIN: Mě se líbilo řešení z Falloutu 1. Tam byl limit 100 dní na sehnání vodního čipu. Hráč to mohl vyřešit v limitu, nebo poslat do Vaultu 13 zásobovací karavanu vč. následných problémů...
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    JAMILLOS: Maiko je namyšlená kráva, ani nepozdravila. Lituju, že jsem jí nesek, když to šlo ;)

    I když se mi slejvá a nevím, jestli ten run, co jsem dodělal Dogtown jsem vlastně už Maiko znal, ake myslím, že jo.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    HOWKING: Já to asi hrál nějak jinak, ale už si to nepamatuju. Taky bych to hrál ale...

    HOWKING: ... ale mám stejnej problém. Bydlím v podkroví, a kdybych hry tohohle typu zapnul, tak komp uvařím. Takže na čas zpět ke Quakovi apod. :)
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Teď už týden nehraju a začínám mít absťák, ale topit si 1kW navíc v těch horkách se mi fakt nechce, tak snad za 14 dnů už by mělo to nejprudší léto končit :D
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    JAMILLOS: Jako po záchraně Evelyn a pak její smrti mě to poslalo hned na Woodoo boys, tedy vzpoura loutek nutná k romanci s Judy ještě nenastala. Stejně tak s Panam jsem teprve sundal to vznášedlo, ještě jsem nezachraňoval jejího otce, takže ani tam romance ještě nehrozí (a mě jako ženské nehrozí vůbec - už předtím jsem vyzkoušel všechny možné postupy v haboobs scéně a nevyšlo nic :D)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    HOWKING: Já nevim, mně to přijde vcelku logický. Jednak když jedu otevřenej svět, většinou se po mapě pohybuju lineárně, čili v době, kdy se otevře PL (tj. na jihu), měl bych už mít tuhle linii/čtvrť hotovou (chápu, že to tak nedělá každej).
    Za druhý, v první části je jedna z linií romance (Judy/Panam) a související mise a dá se předpokládat, že než dojdeš k Voodoo atd., měl bys to mít víceméně hotový (ne že bys musel), no a tohle je součástí story Judy. Proč přeskakovat, když tam můžeš normálně dojít v pravou dobu.
    A za třetí je CP hra asi s největším faktorem znovuhratelnosti z hlediska příběhu, co jsem kdy hrál (ještě RDR2, ale tam jsem teprve spíš na začátku), takže i tohle je nejspíš jeden z podnětů dát si to znova.
    Taky si člověk před tím většinou aspoň trochu něco načte, pokud tu hru fakt hraje poprvé. Když instaluju Dying Light 2 (nebo i 1), taky se tam téměř hned zpřístupní určitý DLC, ale je mi jasný, že na ně ještě ani zdaleka nemám skills. Tady to pro změnu platí příběhově. Dojdu tam, až tam dojdu. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam