• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MELDACyberpunk 2077 - Nová, dlouho očekávaná hra od CD PROJEKT RED
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    TRAGED:
    Počkáš nahoře na schodech, až se od svého kolegy vzdálí. Pak se připlížíš ke kolegovi a uspíš ho. Pak se plížíš za ním a taky se ho pokusíš uspat - vytrhneš mu nějakou hadičku. Pak se schováváš za sloupem aby nevěděl kde jsi a až se k tobě otočí zády pokusíš se ho znova F a tím mu zlomíš vaz. Bez jediného výstřelu. V podstatě bez zbraní.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    HOWKING: Na postu kasli, od tohodle tu mame spoiler tag :-]
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Ale tam bude nějaký figl, na který jsem ještě nepřišel. Našel jsem třeba fígl, jak sundat toho prvního bose na dva tahy bez jediného výstřelu i na tu nejtěžší obtížnost. (v poště prozradím, kdo bude chtít)
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    AVATAR: Jo, zaznamenal. Dokonce se mi je podařilo sundat i pistolkou s tlumičem, ale je to riskantnější, než běhat dokola. On je rychlý. A po prvním útoku (jákémkoli) mu ubyde mnohem víc než při dalších.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: a ze ma weakpointy jsi zaznamenal? Co se pamatuju, na zacatku boje jsem rozsekal tri katanou, nez zacal strilet a ubral jsem mu jen tim tretinu zivota. Pak to bylo o tom se ve spravnych chvilich kryt, uhybat a ostrelovat wp z dalky, dokud nevyhrajes.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    AVATAR: Moje mechanika je že běhám dokola jak kokot a vždy když se mi dobije vypálení synapsí, tak to vypálím. V mezičase občas hodím nějaký emp granát. To funguje. V plánu mám to dělat až do konce, protože mě jak si téměř v tomto nezasahuje, ale vím, že když se objeví drony, tak musím urvat ten kulomet a sundat je jím. Už jsem to skoro měl, ale je to těžké na tu nejvyšší obtížnost. Vím že na konci musím na ni skočit a vytáhnout ji srdce z minula, ale stále kolabuju na těch dronech (protože na ty moje běhání dokola nefunguje)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HOWKING: to je tak, kdyz si nedas tu praci a nepochopis mechaniky boje. Ja to hral po elden ringu a prislo mi to relativne easy (asi naposesty jsem to dal) a to jsem mel melee/throwing knifes build (nakonec jsem to dal hlavne snipou teda, noze byly k hovnu :)
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    Chimera never, So-Mi nikdy nezradím!
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    HOWKING: taky jsem snížil diff, protože mě to nebavilo.
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Ta chimera je na nejvyšší obtížnost neporazitelná. Ne v výbavě co člověk má po Voodoo boys (nakonec jsem do Dogtownu šel hned abych si tu obtížnost jak říkáte užil). I když se mi podaří zničit její slabiny, pak se objeví drony a nemám šanci. Už se dva dny snažím, ale brzo mi dojde trpělivost a snížím obtížnost. To prostě v daném skillu nejde.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Ale hlavně - jde o hovno, já s tím nemám zásadní problém. Prostě se ukázalo, že je to totální píča.

    Rozhodně beru Cyberpunk2077 jako jednu z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál a PL to posunulo ještě o level výš. Přestože se mi hra vypíná a pořád je tam spousta chyb, tak mě to dokázalo totálně pohltit.
    P_T
    P_T --- ---
    BUCKOWSKI: Hm, tak to jim teda fakt ulítlo!
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    BUCKOWSKI: Tak to je asi glitch, mám dojem, že tam nějaká konverzace má proběhnout.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    P_T: Asi si nepochopil, jak jsem to myslel, tak doplním. Zaznamenal jsem tam ty interakce s jiným NPCs, ale konkrétně Maiko žádnou neměla. Vůbec žádnou. Ani opovrhující pohled. I to by asi stačilo, nebo "Hi V." Ale já jsem nezaznamenal vůbec nic.
    P_T
    P_T --- ---
    BUCKOWSKI: Tak teď už to vůbec nechápu. Byli jste na tý párty vůbec? Ty NPCs tam jsou a reagují podle dřívějšího. Řeší se to, že je tam můžeš potkat a ještě jsi neměl ty jejich předchozí questy, takže přijdeš asi o dvě věty dialogu. the horror!
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    P_T: Nikam bych to nešoupal, jen tohle jim prostě uniklo.
    Často ve hrách je, že NPC reaguji podle toho, jak si v minulosti některé věci řešil. Myslím, že i CP2077 je takových reakcí plný... viz třeba Brick.
    Tohle jim prostě ulítlo. Nějaká odpovídající interakce s postavami, které už znají V, tam být měly.
    P_T
    P_T --- ---
    HOWKING: Tady by bylo dobrý si uvědomit, že řešíš doslova jednu místnost, kde můžeš potkat pár známých/neznámých a prohodit s nimi pár vět. Nemá to žádnou další návaznost ani konsekvence. Požadovat kvůli takový blbině posunutí celkem obřího DLC na konec hry působí trochu... přehnaně?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    RATTKIN: Mě se líbilo řešení z Falloutu 1. Tam byl limit 100 dní na sehnání vodního čipu. Hráč to mohl vyřešit v limitu, nebo poslat do Vaultu 13 zásobovací karavanu vč. následných problémů...
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    JAMILLOS: Maiko je namyšlená kráva, ani nepozdravila. Lituju, že jsem jí nesek, když to šlo ;)

    I když se mi slejvá a nevím, jestli ten run, co jsem dodělal Dogtown jsem vlastně už Maiko znal, ake myslím, že jo.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    HOWKING: Já to asi hrál nějak jinak, ale už si to nepamatuju. Taky bych to hrál ale...

    HOWKING: ... ale mám stejnej problém. Bydlím v podkroví, a kdybych hry tohohle typu zapnul, tak komp uvařím. Takže na čas zpět ke Quakovi apod. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam