• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    VIRIK: jo, doufam, ze ten loot zacne byt trochu "dulezitejsi". Puvodne jsem chtel jit do Rangera, ale nakonec vyhrala rychlost - troj jump a troj dodge.
    Uz se tesim domu :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    Výborný je, jak autoři otevřeně a pohotově komunikujou, a je vidět, že dost rychle reagujou na požadavky hráčů. Jenom třeba těch změn, které stihli od posledního dema do day 1 patche, a návrhů změn, které se objevily mezi startem pro předplatitele a pro veřejnost...

    VIRIK: Já jsem veterán hraní druhého+ roku online her (: Takhle jsem pozdě nastoupil do Borderlands 2, Path of Exile, Warframe, Division, Destiny 2 (včera koupeno Forsaken, když už mám spoluhráče na průchod celou kampaní...); zatím jsem toho nikdy nelitoval a Anthem bylo první, co mě lákalo koupit rovnou, ale přece jen jim dám tu chvilku na odladění.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    po vikendu (lvl23) rikam ano! skvelej experiment posouvajici hranici videoher zase o pidikousek dal... framework ma bioware dobrej! preji jim at ho udrzuji plny prekvapeni!

    ps4 verze, storm javelin, fireball prava ruka bez cooldownu, cili ice partak bodne! do zad! ;) freneticke akci zdar nazdar!
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RADOWAN: ty zbraně jsou víc užitečké u rangera nebo toho tanka, kde je skutečně oceníš. Já bral prvního damage dealera Rangera a pak Interceptora a oba josu neskutečně výborně vyvážení a přitom úplně jiní.
    zajímavý věci začnou padat až daleko, přesto ta 10 a pak pevnosti už začínají být skutečně zajímavý a loot bohatý. A hráči jsou dobří, zvedáme se, podporujeme, ve free létání i v pevnostech.

    A máš zcela pravdu, naštěstí to není jako tolik Warframe (byť skill se počítá), ale ani Destiny; patří to do stejnýho druhu her, ale má to vlastní zobák.

    A je to návykové :)
    RADOWAN
    RADOWAN --- ---
    Tak jo, tak jo, dal jsem tomu sanci o vikendu a skvele se bavim. Neni treba rozebirat chybu za chybou - netreba si lhat, jsou jich tam desitky, ale nejdulezitejsi je, ze to je funkcni a spravne zabavne-navykova hra.
    Rano jsem si akorat pred praci dodelal level 10 a vecer se pujdu podivat do prvni krypty. Bal jsem se, ze to bude moc jako warframe a nakonec jsem si jako prvni javelin vzal interceptora, takze jsem si z toho ten warframe udelal. Nakonec mi s timhle javelinem nevadi, ze zbrane jsou dost nudny - strilim az v uplny nouzy. Odemknul jsme si Storma, ale jeste jsme si ho nezkusil, tak ho mozna vecer osadim, posteluju a prubnu ve strongholdu.

    Pro milovnika destiny to je jeko vratit se do mesta kde jsem vyrustal - mechaniky a skill z Destiny se tu vazne hodi. Grind mi nevadi, ale doufam, ze si pohraji s lootem - zatim je to docela vlazny, ale vim, ze jsem na zacatku, treba zacnou padat nejaky unikatni veci.

    Potencial v tom citim velky a jsem rad, ze jsem tomu nakonec dal sanci.
    Pridal jsem se na nastenku - Radorado123 (PS4)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PIETA: to je na tobě, ale samozřejmě - když jsem si zpětně kupoval Destiny jedničku už jako GOTY, byl jsem unešenej co všechno tam je. Naopak u Division nebo Warframe jsem od začátků a to teda bylo něco, ti řeknu. Než se všechno zapracovalo, udělaly se radikální změny nebo vyšla dost zásadní DLC a vybalancovaly zbraně, tam byly momenty kdy sis říkal i "pane Bože, za co".
    Dneska jsou to perfektní hry. Destiny 2 před vydáním FOrsaken byla u mne tak 70%, po vydání je to 95%.

    U Anthem máš ale od začátku hodně zajímavý možnosti u vylepšování javelinů, to je promyšlené hodně a je vidět, že BW tohle prostě vymyslet umí.
    Plochost příběhu, to píšou lidi co jeli od ikonce k ikonce a ignorujou ty hromady lore okolo. BW postavilo základ, první díl, kde nemůžeš zase dělat příběhový přemety – není to vyprávěcí koridor jako God of War. Naopka, BW se s tím porvalo dobře, protože zákald je to skvělej, základní příběh nikoho neurazí a když neignoruješ tuny textu okolo a začneš šmejdit, zjistíš že je to neskuteně bohatý svět. Jako i takový scénáristi Star Wars by se sem měli přijít podívat jak se tvoří světy a ne jak se boří světy (jak poslední roky zmateně předvádí).
    Charaktery jsou ve hře dobrý, jen si s nima musíš chodit popovídat a volby tam nejsou abys měnil příběh, jsou pro tebe aby sis definoval vztah ke každému a definoval si svůj postoj.
    Osobně bych řekl, že je ta hra pro hodně lidí příliš inteligentní.

    Hra má taky výtečný design světa. Což je dost podstatné, stejně jako balanc obtížnosti a bojů. Nesouhlasím s názory, že jde o komerční kalkul, ne potom co jsem ve hře viděl. Je to eperiment zkušených vývojářů, co se snaží udělat něco velkého. BW to koneckonců dělalo často, přinášelo nové projekty, posouvalo hranice žánru.

    Co mi vadí je, že se recenzenti změnili už definitivně na soudce, nereflektují že jde o základ hry do který bude ještě celej rok něco vycházet a opisují od sebe. Jsou jako blondýnky co šli na svůj youtube recenzovat prodejnu kabátků a omylem vlezly do prodejny svetrů a teď lkají, že jsou to divné pletené kabátky.

    //jsem člověk co od toho nic nečekal a nevěřil jsem v tenhle projekt a byl jsem hrozný skeptik. O to víc jsem překvapen jak mne to vtáhlo. Grind mi nevadí, Divizi hraju dodnes, farmím tam bossy, hraju i Monster hunter nebo Fortnite a těším se na zahrání si nového God eater
    PIETA
    PIETA --- ---
    Doufám, že vás to bude ještě nějakou chvíli bavit - já mám zatím dojem, že to chce ještě chvíli počkat, než to dají technicky (a jinak) trochu víc dohromady, tak aby pak bylo s kým hrát. (:
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    na grafice VEGA na 2K nečekaně stabilní framerate, nastavení na nejlepší.

    A takový pomrknutí :))) /zmenšeno v affinity photo



    WRATA
    WRATA --- ---
    467. Ty prvni GM mise to fakt chce pouzivat consumables nez napadaji nejaky masterworky ale kazdej masterwork hrozne zvysuje survival. Tyrant mine boss padnul za 30 vterin
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    WRATA: jo, to je bug, ale zajímavé, že všechno ostatní funguje značně líp než v demu
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Hey Freelancers,

    Yesterday we let you know that we were working on some issues and a patch is being prepared to deploy on
    February 23rd around 7am CT to address them. Here is the list of fixes:

    The final boss in the “Return to the Heart of Rage” stronghold and crit path mission will now properly appear if a squad of freelancers wipe before reaching it.
    HDR on consoles can now be properly turned on.
    Fixed a number of issues that were causing players to crash.
    We are continuing to investigate additional issues that the community have been reporting and will provide more updates on when they will be fixed.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    BIMBAS: Zda se, dle redditu, ze posledni opvladace na NV jsou chyba. Po Day One patchi se s nima vykon propadl. NV to v nich nejspis prehnala s optimalizacema pro prerelease.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Hele jak vám šlape ten Anthem ? ja ho hraju vsechno 2560x1440 na i7 9700k/16gb/rtx2080 a jako jsou mista kde mam klidne 35fps. Ovladace posledni. Hadam ze to bude po releasu site asi horkou jehlou zatim
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Mě zvuk nevypadává, ale začne se přehrávat trhaně, vyloženě jako když se snaží k něčemu synchronizovat, ale to něco nnestíhá.
    WRATA
    WRATA --- ---
    TRAGED: Je zajmavy ze tobe to dela na Xboxu a me na PC. Ted mi to uprostred mise proste killnulo zvuk a dohravat sem musel potichu. Ani po vlezu do Tarsisu nic.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak já vidím dva problémy, který jsou vidět i na videu – hra obsahuje mraky textů/lore, ale mně nezajímaj/já je nečtu a ten druhý je – nebaví mne moc ten gunplay – a tam přitom vidím a slyším to klikání myší. Mno, to je těžký někomu, kdo si říká recenzent, věřit že to má fádní příběh a strohý svět, když ho neprostudoval a věřit mu něco o gunplay, když tam kliká myší na hlavičky. Já to večer jel na box controleru a nedokázal jsme se od toho odtrhnout a zbraně a feedback u toho byly skvělé.
    A současně, i když jsem procházel jen začátek, i tak jsem tam objevoval maličké zlomky, u ních dlouhé komentáře a já je četl a bylo to sakra zajímavé.

    Pro mne samozřejmě, je to subjektivní.
    JCD
    JCD --- ---
    Tak to chápu správně. Není důležité ani tak mít kvalitní názor, spíš s ním přijít jako první. Sémanticky vzato je kontroverzní naprosto každá informace zveřejněná tak, že k ní má přístup více než jeden konzument a zároveň existuje médium umožňující konzumentův názor na danou informaci ostatním konzumentům zpřístupnit a reagovat na něj.

    Zdá se mi to, nebo to připomíná koncept sociálních sítí?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    některejm bych tam strčil svůj kontroverzní …

    Nicméně to, co mi vadí – je to vlastně msta BioWare za to, že si udělali nějakej vlastní projekt. Nedávají mu moc šance se ani ukázat – u tohodle druhu her se nedá verdikt vyhlásit hned na začátku. Já jsem taky hodně brblal u Destiny 2, že jednička je lepší a podobně – no a pak vydali Forsaken, že. Nebo The Division bylo taky hooodně divný – a pak slušně ukázalo jak se to má dělat. Nebo Warframe, na začátku.
    A tady navíc máme studio, který je v základu opravdu dobré, hra má taky právě zdravej základ, není důvod se zatím domnívat že by to muselo dopadnout špatně.
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    JCD: protoze kontroverzni je cool slovo a dobre pritahuje oko k nadpisu, tak je ted kazda picovina kontroverzni. kontroverzni politici, kontroverzni hry, kontroverzni rohliky a tak :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam