• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CLOWNZEPPAPŘIZNEJME SE...
    Máte nějákou 13. komnatu či něco, co si nalháváte, ale ve svém nitru víte, že je to jinak. Svědomí vás otravuje nebo se k něčemu prostě zcela otevřeně a bez skrupulí chcete přiznat!? Ať už ti to nedá spát či kvůli tomu nemůžeš dospat. Ať tě to sere či těší. Prostě se přiznej! Konstruktivní interakce jsou vítány.
    rozbalit záhlaví
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AMANT: Pravda, reagoval jsem na tebe jako posledního vyjadřujícího se k tématu, úvaha platí samozřejmě všeobecně...
    AMANT
    AMANT --- ---
    FRIZER: ano, presne to jsem tim chtel rict a zejmena jsem touzil po tom, aby se se mnou nekdo pohadal prostrednictvim recnickych otazek, kterejma mi podsouva naprosto uhozeny zavery.
    zkus svoji uvahu priste do vlakna vklinit nejak jinak, uplne pitoma neni..
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Pro minusare...proč by mela byt hodnota frustrace větší a sledování pohodlí jednotlivých účastníků zájezdů vyšší i telocviku než hodnota frustrace a pohodlí geniálního chemika který propadá z Čj třeba?!

    Oba s tím můžou do určité míry něco dělat, jen z tělocviku se opravdu málokdy propadá oproti jiným predmetum
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    AMANT: Aha...takže za problemy a frustraty v telocviku, výtvarce a hudebce můžou neschopní učitelé, v ostatních předmětech to neplatí?! Když je někdo neschopný naučit se hvězdu doma na dvorku tak je to špatně a neměl by být hodnocen na škála 1-5, zatímco "malý matematik kterému nejde Dějepis" na základě stupnice 1-5 hodnocen být může?

    Většina se asi shodne že pohyb je důležitý a děti nějakým způsobem k tomu dostat též. Těží z toho celá společnost do budoucna....je stejný problém pokud si "malý matematik" nebude pamatovat kdy se vylodil Xerxes?! Nemyslim si...zdravá, sportující populace je asi výhodnější než populace malých knihomolů

    Samozřejmě na učiteli jestli dějiny podá formou biflování dat, nebo formou propojených příběhů.... jenže to se obloukem dostáváme k celému systému vzdělávání a její formě.

    Malý tlouštík, individualista co nesnáší společné míčové hry, nebo holka s protáhlou držkou co ostaním kazí hru, místo toho aby se prostě na chvíli kousla, by samozřejmě lépe těžil/a ze systému kdy si vybere předměty jemu na míru, podobně jako v US ...leč máme systém jaký máme.

    Duševní mrzáctví a frustrace ze školního tělocviku jsou z nějákého důvodu pochopitelné a obhajitelné, bolístku pofoukáme....ale u toho samého např. u fyziky budeme říkat, "no jo, měl se víc učit, proč se na to doma nepodívá, asi není moc bystrý" at už má žák talent jakýkoliv a bylo mu to podáno jakoukoliv formou.....úplně stejně jako u tělocviku.
    AMANT
    AMANT --- ---
    ADELHAIDA: pritom "vysvetlit" hvezdu, vo cem to je, trva minutu max. me tyhle hovadiny ucila o 2 roky mladsi sestrenka, ale rondat sem nikdy nedal:)) taky sme jen blbli u bazenu v 10 letech, kdyz ti nekdo venuje 3 minuty ohledne ty fyziky a ani to nemusi vykladat nijak fyzikalne, tak je schopnej se to naucit kazdej...
    a naopak si na telaku zas muzes overovat fyziku, treba pak blbnout s bezpecnym seskokem z kruhu, co to udela trochu driv nebo pozdejc nez v tom nulovym bode...:)
    a na jitsu jsme meli taky ruzny postavy kluku i holek a zadna prima umera s cimkoliv jinym imho neexistuje, mozna sebevedomi.. ja treba hravam pravidelne badminton s kamoskou s nejspis o dost vetsim bmi a vydrti me v, no, zkusim si trochu zafandit, 8-9 zapasu z 10.
    ADELHAIDA
    ADELHAIDA --- ---
    Bože, tělocvik. Na tyč jsem nevylezla, protože jsem byla tlustá, kotrmelec dozadu jsem neudělala, protože jsem byla tlustá, stojku jsem neudělala, protože jsem byla tlustá... Naštěstí jsem měla pěkný sebevědomí a nepoložilo mě to, ale lásku k pohybu v tělocvičně to ve mně fakt nevzbudilo. Jenom jeden jedinej tělocvikář, kterýho jsme měli jednou na supla, mi neřekl, že jsem tlustá a naučil mě skok do výšky po zádech přes tyč.
    V dospělosti jsem pak zkoušela ledascos. Na pole dance mě naučili, jak vylízt na tyč, i když jsem zrovna měla 80 kilo. A na krav maze mi zas vysvětlili kotrmelec dozadu, stojku a nakonec soukromě i hvězdu, takže jsem to zvládla na první pokus.
    Přiznávám, že jeden z důvodů, proč jsem hubla, bylo i to, abych zjistila, jestli má nešikovnost byla dána tloušťkou. No, nebyla. Kolik ubohejch tlouštíků dostávalo a dostává kapky kvůli neschopnejm tělicvikářům?
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    BAAL: ó ano, soušku (teda tehdy už pančitelka, ale rozdíl pramalý) Černá a sólový zpěv na známky před celou třídou! V době, kdy většina chlapců mutovala!
    aneb jak si pojistit nehynoucí nenávist k předmětu i vyučujícímu současně...

    (dodneška se mírně stydím za to, jak jsme se s ostatními hlasově nadanými dívkami těm chudákům posmívaly...)
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    ADAMIRA: jasný, každá generace na něco nadává, ale řekla bych, ze tady nikdo z nás nebyl vychovávaný stylem “vem si tablet a neotravuj”. U nás spíš “nudis se? Tak bez umyt nádobí.”
    Ale já mám o 15let staršího brachu a mamka mě měla na tu dobu celkem pozdě, takže u ní proste něco takové neexistovalo. Navíc jsem vyrůstala na vesnici. Já osobně jsem za to všechno strašně vděčná.
    BAAL
    BAAL --- ---
    VENDULKA: Jednou jsem domu prinesl poznamku: Odmita zpivat pred tridou:)

    Vychovy jsou super, navrhuju je pojmenovat vychova k nenavisti provozovat jakoukoli umeleckou ci sportovni cinnost:)
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    NELLAS: Pro me to bylo takovy trauma, ze posledni ctyri roky na gymplu jsem si radsi nechala napsat komplet osvobozeni od telaku.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MICHELLEDANIELS: No a o 20 let starší holky si tohle říkali o tobě (a o mě a proste o všech) :)

    Pořad horší a horší to je :)
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    ADAMIRA: Tak jasne, já běžela domu ze skoly, hodila tašku do kouta, udělala domácí práce a letěla ven stavět bunkr a lezt po stromě. Světě div se, byla jsme parta děti třeba od 6-15let. Dneska je podobná aktivita v dost brzkém věku trapná. Jak já jsem vděčná, že mlada ještě letos byla rada z nového kočárku na panenky a to ji teď bylo 11let. Pak otevru instagram a tam holka s Nickem “umím Dobre prcat” a je o rok starší, než ta moje 🤷‍♀️
    SCHIZOGENES
    SCHIZOGENES --- ---
    Platóna na vás, uvidíte, kam vás s takovou "akademií" požene.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Spis ty dnešní rodiče co jsou podelání vyhnat Haranta ven
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MICHELLEDANIELS: No ja myslím ze výkřiky typu “ty dnešní děti” jsou o věku víc než dokument V síti
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    ADAMIRA: tohle není o věku. Panenko Marie
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    MICHELLEDANIELS: Zisi kolik ti je?
    ACKO
    ACKO --- ---
    D1RABBIT: tvoje fixace na to, kolik kdo dostane palečků, vypovídá zase o tvé přebujelé soutěživosti :-), tak si ji musíš pokusit saturovat nějak jinak, no
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    DEADSLUT: tak my měli především motivaci dostat se do toho týmu, který jezdil na závody a mít možnost se ulít ze školy. Mě proste sporty celkově bavili a hlásila jsem se má vše co šlo, jen abychom nemuseli byt ve škole :))
    Nehledě na to, že třeba na atletice jsem se scházela s o rok starším spolužákem a tak jsme spolu mohli trávit čas, i když jsem dojizdela :))
    AMANT
    AMANT --- ---
    D1RABBIT: hodne. to sis nikdy nevsim?
    DEADSLUT
    DEADSLUT --- ---
    ACKO: přesně... Mně by třeba přišla fajn pozitivní motivace ve smyslu "překonej sám sebe" - např appka se zaznamenáváním výsledků, podívej, o kolik rychlejší po tom půl roce jsi... Nebo i dětem dát vybírat, v čem se chtěj zlepšit, a na tom teda makat... Prostě nějakej jinej smysl, než že ti pohrozím pětkou.

    MICHELLEDANIELS: hele rozhodně souhlasím, že pohyb je základ a je třeba k tomu ty děti vést, jen mi přijde, že minimálně před lety tam velmi často uplně chyběl rozměr "pohyb je radost" a bylo to stavěný na "pohyb je zdroj selhání, nedostatečnosti a potenciálního trestu", což mi přijde strašně kontraproduktivní. Tak prostě jen doufám, že tohle je dneska jinak, přesně proto, že to je potřeba víc než jindy a přijde mi obrovsky důležitý ty děcka neotrávit a netraumatizovat, ale naopak namotivovat, aby si jim přišlo bezva dělat i něco víc, než těch 2x45 minut ve škole.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam