Odděluji tvůrce od jeho tvorby. Třeba jeden technolog moci umožnil několika generacím vědců zkoumat meze lidské psychiky. Způsob, jakým ovládl vlastní národ, vedl ke slavnému Ashovu experimentu s konformitou, při kterém jsme zjistili, že podobně manipulovatelný je i jiný národ, vlastně většina lidí. Ale jeho krajinky, které maloval, jsou naprosto tuctové a nezajímavé.
Nebo zmiňovaný Jaromír "Udavač z Těšína" Nohavica. Jeho písničky zpříjemnily nejednomu člověku posezení u ohně, zbytkem svého chování však tak pozitivně nezapůsobil.
A Norrisová k devadesátkám patří s brýlemi i naivní poetikou. Patří k nim jako Václav Klaus a Miloš Zeman. A stejně jako tito dva je ona i její tvorba vytržená ze svého kontextu a násilím přesazená do současnosti nepatřičným anachronismem, za který nese zodpovědnost ten, kdo tohoto kočkopsa dohromady sešívá.
De mortibus nil nisi bonum.