Akorát v Česku tahle terminologie nedává úplně smysl, protože je vázaná na zjm. americkou situaci. Takže se ty termíny u nás v podstatě používají následovně:
"boomer" = zakyslej debil středního a vyššího věku, co sežral všechnu moudrost a nadává na novoty a na "ty mladý". Lije do sebe pivo, cpe se masem, kouří jak fabrika a u toho hlasitě hudrá na migranty a na green deal. Homosexuály opovržlivě toleruje, translidí se štítí. Když chce svoje děti opravdu hodně postrašit, vypráví jim o Istanbulský úmluvě. Duchovní potomek Věry Já-bych-všechny-ty-internety-zakázala Pohlový.
"mileniál" = rozlítanej floutek cca mezi třiceti a čtyřiceti. Chce cool džob, ale nechce dřít do padnutí, ani do rodiny se moc nehrne, protože potřebuje hromadu volnýho času na hledání sebe sama. Trpí environmentálním žalem a potřebuje nesmírně složitou terminologii, aby popsal svou sexualitu. Jeho erbovními zvířaty jsou fair trade bio arabica připravená s hnidopišstvím kávovýho nácka a nezbytnej toast s avokádem. Bůhvíproč hrozně ulítává na pěstování monstery.
"zoomer" - mládě, kterýmu ještě teče mlíko po bradě, pořád říká "kámo", mileniálové jsou mu pro srandu a kudy chodí, tudy nadává na boomery. Mobil a vapku nedá z ruky, aspoň pokud mu je nezabaví maminka. Miluje YouTubery, kouká na podivný reelska na Instáči a Tiktoku a vysmívá se Twitteru a hlavně Facebooku jako trapným boomeřím hnízdům. Zásadně nosí oversize oblečení a těžký boty, ve kterejch vypadá jako ještě větší škvrně, než doopravdy je.