• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CLOWNZEPPAPŘIZNEJME SE...
    LEJIMADA
    LEJIMADA --- ---
    Nikdy jsem nebyla na dovolené u moře. Rodiče byli chudí (fakt jo) a dokud jsme nemohla v létě chodit na brigádu, tak jsme jezdili k příbuzným na chatu. Poté jsem jako velmi mladá svobodná matka neměla čas ani peníze na cestování. Teď jsem míň mladá, více dětná a mám muže, který odmítá cestovat dál než 20minut autem. Pracuju jako lektor v ekocentru a muž je skladník na částečný úvazek. Čtyři děti k tomu. Máme se dobře, ale v penězích se netopíme.

V pondělí pojedu poprvé na dovolenou k moři. Sama se třemi dětmi, vlakem do Polska. Těším se. Bookla jsem apartmán a jízdenky, jinak tomu nechám volný průběh. Držte mi pěsti :)
    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    Ve své hlavě jsem pořád na cestě.
    TRISSIE
    TRISSIE --- ---
    když jsem v knihovně, nedokážu se ovládnout. zase si nesu domů devět knížek! jenže když už jsem měla vybráno, tak jsem narazila na Jak nakrmit diktátora od Witold Szabłowski a V pasti pohlaví od Lauderové a přeci jsem je tam nemohla nechat, že!
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    Dneska ráno jsem měl impuls, zabalil se, sedl do auta a vyrazil za bratrem a jeho rodinou do Itálie. Slovy NULA plánování.
    KOPRETKA
    KOPRETKA --- ---
    Nutně potřebuji vyšukat mozek z hlavy! Už nemůžu...
    ADELHAIDA
    ADELHAIDA --- ---
    Jednou mě chtěl v Brdech znásilnit nějakej divnej random týpek, ale utekla jsem mu. Narazila jsem pak na partičku ještě divnějších trampů, ale ti mě už znásilnit nechtěli a udělali mi ochranku až na brdskou magistrálu. A přiznávám, že jsem na to úplně zapomněla a teď přemýšlím, jestli jsem to nějak násilně potlačila, nebo to na mě neudělalo velkej dojem:-(
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---