DR_K: Mulťák tam býval, ale je to samozřejmě mrtvý, protože PS Vita je mrtvý systém a protože ta hra je fakt shit.
Kdyby to bylo delší, tak se na to asi vykvajznu, ale jelikož se to dalo hrát v metru, řekl jsem si vem to čert. Pro tu prdel...
Nejhorší je no tom asi inteligence nepřátel, protože ta je pod úrovní původního Wolfenstein 3D. Enemík mě vidí, chvíli střílí do sloupu, pak udělá dva dřepy a klekne si zády ke mě - běžná situace. Má to takový ten systém, že se hráč průběžně healuje. Dovedený do dokonalosti, takže když do vás někdo střílí z pistole, healujete se rychleji, než on vás stíhá zabíjet.
To že ruský vojáci mají MP5 a na kazajkách CCCP jako nějaká hokejová sborná je vidět na tom screenu.
Hra vznikla tak, že Sony chtělo po Activision exkluzivní CoD pro Vitu, ale Activision neměl v plánu svoje core vývojáře přeškolovat na novou konzoli. Tak Sony sjednali vývoj u studia Nihilistic a to na základě notiček od Activision hru za půl roku spíchlo. Po vydání hry Nihilistic ukončili aktivitu, protože už další práci už jim nikdo dát nechtěl.