• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    DEEFHA: Super, díky za info :) Switch počítá po 10 dnech od prvního spuštění hry. Ale celkem hala bala, zaokrouhleně
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Happy Game na Nintendo Switch, asi tak 3+ hodiny (nepřišel jsem úplně na to, jestli Switch dokáže sdělit odehraný čas bez toho, aby se musel aktivat Parental Control). Zatím poslední hra od Amanity je konečně horror, ovšem jen žánrem :-) Jinak je to tradičně perfektní práce a dokonalý audiovizuální zážitek. A taky první hra (klidně se přiznám), kterou jsem od nich s chutí dohrál. Mám to štěstí (a nebo smůlu), že se mi nezdají žádné sny, takže nemám ani noční můry. Ale kdybych měl, tak by to v nich určitě vypadalo jako v téhle hře. Párkrát mě až zamrazilo, Tim Burton by měl radost! Nebudu zbytečně spoilerovat, prostě si to zahrajte, stojí to pár peněz a za jeden večer je to hotové. Jo a taky doporučuju rozhovor s hlavním vývojářem Jaromírem Plachým v aktuálním Score #333! Na straně 90-93 :-) Konec hlášení.





    DR_K
    DR_K --- ---
    God of War 2 - 11h, ps vita. Kdysi jsem si predstavoval, jake by to asi bylo mit na digihre ty velke nadupane hry. Tak asi nejak takhle :)

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Gris, cca 4h - Pěkná umělecká oddechovka. Škoda, že to nebylo o něco delší.

    TAP
    TAP --- ---
    Persona 5 / PS4 / 160h

    dungeon crawler/coffe brewer JRPG dating sim time management biblická textovka v hodně vymazleným kabátku
    nemá to multiplayer, má to blokovaný streamování, ale i tak se mi ve finální části hry podařilo strávit víkend ve společnosti ids ZUULUU a NAGASAWA
    díky za hype a cenná moudra id _KOFILA_ o tom, kterak rozpoznat silné skilly od slabých a oddělit tak zrno od plev

    napsal jsem si vlastní titulky, tak to bylo intenzivní

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Call of Juarez: Gunslinger. 11 hodin.

    Skvělá westernovka, rychlá akce. Dost zábavný na to, abych si to teď dohrál na zbývající obtížnosti a vypiloval to na 100% complete, protože tenhle skvost si to zaslouží. Ta hra je straight to point a nehraje si na nic víc, než na pravou pifpaf kovbojku. Škoda jen, že příběh je z části vyprávěn i při akčních přestřelkách, ale příběh tu hraje spíš druhý housle. za mě 9.5/10

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Greedfall (52h) - Ze začátku jsem měl s touhle hrou docela problém. Je to sice jeden z mých nejoblíbenějších herních žánrů a ještě z takový zajímavý doby, fantasy k tomu.. Ale ty herní mechanismy mi vůbec nesedly. Zase klasicky šílený ovládání, boj za trest, vývoj postavy takovej...hodně originální. Hraje si to na openworld, ale takovej trochu víc ohraničenej, záseky o křoví ala neprůchozí překážky, pidi kopeček, kterej se musí oklikou obejít a k tomu ty generický budovy. Otravný obíhací questy. Dlouho jsem se do toho nutil, že se to snad rozjede a třeba i brzo skončí. No nakonec se to i rozjelo, příběh mě i vcelku pohltil a stál za to, zvyknul jsem si na všechny ty zvláštní věci a ted moc nemůžu věřit tomu, že jsem u toho strávil přes 50 hodin :)


    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Frostpunk 17 hodin
    povedlo se na třetí pokus. Zásadní poznatek byl : začít okamžitě zkoumat technologie a okolí jak nejrychleji to jde... takže klidně nechat lidi chrápat ve sněhu, hlavně ale když už stojej 3 dílny a běhaj průzkumníci po okolí :)
    Každopádně se podařilo bez dětský práce i bez zavedení diktaltury nebo náboženskýho státu. Stejně mi ale museli na konci psát hemze jak to za to nestálo... přitom jsem byl takovej osvícenej vůdce :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Sable na Xbox Series X, totálně pohodových 26 hodin plných takřka meditativních okamžiků :-) Tahle mnohokrát odkládaná indie open-world perla je prostě už taková: žádné on screen prvky, které by mohly rušit; žádné zdravíčko, o které byste mohli přijít; žádné zbraně, které byste museli použít; žádné nebezpečí, které by vás mohlo ohrozit. Jen vy, vizuálně fantastický svět na motivy kreseb Jeana Girauda (Moebius!), dokonale atmosférický soundtrack (Japanese Breakfast!) a pár NPC, od kterých budete dostávat questy. Postupně se tak dostanete až... Až tam, kam se dostat máte, protože tahle hra je o tom, že každá cesta má svůj začátek i konec.

    Questy nejsou časově náročně ani složité, těch pár puzzle-hádanek nijak nefrustruje, v podstatě se nemůžete nikde zaseknout - není to žádoucí a je to by design, narušilo by to totiž opojný a maximálně uspokojující zážitek ze hry. Proto trochu zamrzí jediná věc, a to je technický stav hry. Nepadá, všechny questy se dají dokončit, ale framedrop je tak častý a mohutný, že to vadilo i mně, a to jsem v tomhle směru jinak poměrně benevolentní. Ale nakonec jsem rád odpustil a stálo to za to! Dokonce se mi to povedlo se všemi trofejemi, což rozhodně nebývá pravidlem :-)





    GEE
    GEE --- ---
    Doom Eternal (PS5)
    Unpopular opinion - jednička je lepší. Chybí mi ta přímočarost - možností je spousta, jak se člověk dostane do flow, je to pořád skvělá zábava a hudba je neuvěřitelná, ale už to prostě není ono. Asi v půlce jsem přeskočil na easy, což nejspíš taky nebylo dobrý rozhodnutí, protože už se člověk nemusí nějak snažit. Datadisky jsem nechal být.

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    It Takes Two (14h)
    Krasna skakacka. Hral jsem to se synem(10) a uzili jsme si to. Mozna to mohlo byt tezsi, ale chapu, ze to je asi primarne delany na hrani s manzelkou:)

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ:

    jenom dodam, ze jsem taky cekal vic atmosfery ve stylu Uteku z Alcatrazu, Cool Hand Luke, Motylka a spol., misto prehlidky akcnich klise s QTE, ktery se navic smrskly do sem tam tapovani (zdravime TAPa) ma ctverecek. Prvni hodina ve vezeni byla vazne fajn, ale pak se to prehouplo do ne vylozene stastnyho konceptu, kterej jsme videli tisickrat jinde. Kazdopadne na dve cynicky odpoledni session s Terzem to bylo gut.

    TERZ
    TERZ --- ---
    A Way Out feat. Nagasawa (7h)
    Zajímavá zkušenost, utíkání tam bylo dost ale Prison Break the videogame to bohužel není.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    BIMBAS: Rozhodně, 7. akt je teď můj nejoblíbenější, nejen co do level designu a atmosféry.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ZOMBO: stoji ten posledni datadisk za to ?
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    FRIZER: Tyjo, hodnocením obou Dishonored sem na tom stejně, jako SITH, ale Prey mě vůbec nechytlo. Chystám se mu ale ještě dát šanci, třeba sem to jenom hrál blbě.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Dark Pictures Anthology: Man of Medan, 11,5h. Je to spíš takovej interaktivní film, ale zase to k tomu hororovýmu žánru asi i víc sedí a má to vcelku spád. Rozehrál jsem to dvakrát, poprvý mě to i docela bavilo, jen na konci bylo víc nejasností a většina osazenstva to nepřežila. Proto jsem tomu dal šanci ještě jednou a zkusil to rozehrát jinak. Sice byl konec jinej, ale ke hraní už jsem se musel víc nutit a mrtvejch bylo jen o jednoho mín :)

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    A ted Prey
    SITH
    SITH --- ---
    po jedničce jsem musel taktéž z povinnosti dohrát i dvojku, Dishonored 2, a je to více než skvělá nástupce jedničky. Můj oblíbený styl non-lethal low chaos. Za zmínku stojí naprosto originálně zvládnuté dvě mapy, a to Clockwork mansion a Aramis Stilton mansion, kde se hráč pohybuje ve dvou časových rovinách a přeskakuje mezi nimi pomocí mechanismu v inventáři. Stejně jako Dishonored 1 je i toto pokračování jedny z top her které jsem ve svém životě hrál

    ukázka Clockwork mansion mechanismu, mapa se mění na několik podob
    DISHONORED 2 Walkthrough Gameplay Part 4 - Clockwork Mansion (PS4)
    https://youtu.be/IK5z9JsmJNQ?t=581


    Aramis Stilton mansion
    Dishonored 2 Time Travel Gameplay!!!
    https://youtu.be/H0l_y_Hsxeo?t=346


    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Grim Dawn Definitive Edition (103h) – dokonalý ARPG, u kterýho zůstanu ještě hodně dlouho.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam