• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    ELHO_CID: Vidim to hlavně v systému levelování přes "bonfire", takže čistě jen žánrový zařazení než další podobnost s hrama od FromSoftu.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    ZOMBO: Já yo sice zatím nedohrál, ale ty Souls jsem v tom neviděl. Spíš inspraci Force Unleashed SW hrami.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    STAR WARS Jedi: Fallen Order (21h) – kombinace Souls a Tomb Raidera, i když Williamsem inspirovaná hudba evokuje spíš Indianu Jonese. Pokud máte rádi filmovou epizodu III, tak příběh oceníte i tady.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: já vím, že teoreticky umí, ale většinou se mi zobrazilo "screenshot not supported by game" nebo něco podobného a když se mi to jednou povedlo, tak byl zase porod to stáhnout. Tak jsem na to rezignoval.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Hmmm, zajímavý. Pustil jsem si nějaký videjko a nic podobnýho jsem ještě nehrál :-) Místama mi to připomínalo Burly Brawl z Matrixu Reloaded, tí chaosem a množstvím neprátel. Btw. Vita umí screenshoty :-)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    One Piece: Pirate Warriors 3 (20h, PS Vita) :
    První hra tohohle žánru, co jsem hrál. Jakože masová taktická mlatička, nebo jak to nazvat. V rámci studia materiálu jsem se rovnou podíval na pár dílů toho anime. Docela mě to zaujalo. Jelikož je pokračování v Gamepassu, tak asi zkusím i Pirate Warriors 4.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Chorus. 15 hodin. Super akční vesmírná střílečka s dost nudným příběhem a otravnou hlavní hrdinkou. 7/10

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Metal Gear Solid V Phantom Pain (PS4)

    Dostal jsem chut si dohrat vsechny hlavni dily MGS a prvni padl paty dil, ktery jsem na PS3 dotahl az k posledni misi, ale nebyla vule to dorazit. Tentokrat jsem vedel, do ceho jdu a tak jsem hru "dohral" jen ke konci prvni kapitoly (cca 30 hodin). Paradni hra, pitome zakonceni. Spekulaci o tom, proc k tomu doslo, je presprilis a je to velika skoda. Az by to skoro chtelo, aby SONY koupilo Konami a dovolili Kojimovi tuhle pecku dotahnout (proc ne sestym dilem). At se na to koukam jak chci, tak pres totalne zkanhany konec je tohle moje nejoblibenejsi hra na vojacky, s nejvetsi odchylenim proti vsem predchozim dilum z hlavni serie.

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Red Dead Redemption 2 (XBOX series S).
    177h a to jsem toho spoustu nedodělal a neprošel celý otevřený svět. Tahle hra může dát klidně i 400h. Moje první hra na XBOX a první velká hra po mnoha letech mimo svět Nintenda.
    Stálo by za to dodělat si všechny challenges, protože skrz jejich zdolávání člověk pozná všechny herní mechaniky. I bez nich jde hra dohrát, ale je to značné ochuzení zážitku. Mam nějakých 47 z 90, možná se k tomu ještě vrátim a dotáhnu to. Teď si chci dát po 3 měsících zase něco jinýho. Ale užil jsem si to velmi!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    The Wild at Heart (14h, Gamepass):
    Recenzenti se shodují, že je to vykrádačka hry Pikmin z Nintendo, ale tu neznám a je to asi dobrá kopírka. Kreslená grafika moc hezká, fajn se to hraje, jsou tam chytré logické hádanky ale žádná není o záseku. Celkově moc pěkný Indie kousek.

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NAGASAWA: do roka a do dne se chystám si to zahrát a přesně takhle jsem si to představoval
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    NAGASAWA: dík, pěkně napsáno
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    L.A. Noire (cca 39h) - Tak jsem se konečně dostal do finiše. Mám z toho trochu rozporuplný dojmy, příběh fakt parádní, to je velký plus. Ten mě asi nejvíc táhl, abych to dohrál. Vyšetřování, sbírání stop a vyslýchání osob hodně dobře udělaný, ale celou dobu jsem bojoval právě s vyslýcháním, což mi kolikrát moc nešlo. Někdy to bohužel padlo dost do stereotypu a některý případy byly nuda sama. Přestřelky a akční scény mi tu přišly často jen tak do počtu a těch honiček tu bylo snad mnohem víc než v GTáčku :D...ale jo, celkově to stálo za to :)


    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    The Gunk. Cca 5 hodin. Příjemná scifi skákačka na dva večery.

    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    NAGASAWA: fer, ja som len rad, ze ozaj dobre hry ako napriklad disco elysium maju lepsie hodnotenie ako sado maso simulatory, ktore sposobuju stokholmsky syndrom :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AZRAEL: Klidně tady můžeme slovickarit další čtyři hodiny a použití vyrazu “historicky” na časový ose vid, ale na to dneska jaksi nemám čas ani náladu.

    Elden Ring Is Currently One of the Best-Reviewed Games in Modern History - IGN
    https://www.ign.com/articles/elden-ring-best-reviewed-games-modern-history?amp=1
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    NAGASAWA: takze nie "historicky". ale len davova psychoza post launch kedy este bol hype na vrchole :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AZRAEL: V únoru po vydání měla podle opencritics a dalších agregátorů 1-2 druhy nejvyšší hodnocení podle recenzi v historii. Na Metacritics byl v únoru na druhem místě za Mariem. S postupem času a hodnocením hráčů to po mediich začalo sestupovat, jak už tak bývá zvykem.
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    NAGASAWA: historicky najlepsie hodnotena hra? neviem aky mas zdroj ale na napriklad na metacriticu, co je kombinacia hodnoteni recenzentov a hracov, je na 35 mieste...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Elden Ring / 163 hodin / Age of Stars ending (Rani) / PS4

    Vazne bych si pral napsat, ze jsem byl z historicky nejlip hodnocy hry nadsenej, ale bohuzel, to se nestane. Elden Ring je obrovskej. Obludne obrovskej, kdy si po triceti hodinach s kazdou dalsi lokaci, stokou, ostrovem a podzemim rikate "uz dost". Lokace jsou nadherny coz o to. To byl taky jeden z duvodu spolu s designem monster a klasickym japonskym vizualnim bizarem, proc jsem pokracoval dal. Proste to vsechno chcete videt a prozkoumat, ale s postupnym sebezaprenim, protoze ubijejicim zpusobem opakujete porad stejnou rutinu dokola coz je dalsi hlavni problem Elden Ringu. Je jednorozmernej, respektive v nem nejsou emoce. Zapomente na Dark Souls 1, kde jste se potichu smali se Siegmeyerem a kde jste meli starost o Solaira. V Elden Ringu vas nikdo nezajima. Nezajima vas ani vase existence a questy se uplne miji se zajmem o postavy. Pryc je i fascinace osudovou smyckou DS jednicky a jejich naprosto matematicky preciznim level designem. Tady proste natahnete monterky a jdete na druhou z predchozich titulu zrecyklovanou smenu, kterou chcete mit za sebou. Krom toho bylo prvnich 80% hry na pomery From Software absurdne lehkych a vyzva to zacala byt az v zaveru, kdy narazite do nevybalancovane zdi a hra vas donuti trochu premyslet, ale jakmile zacnete, tak vidite zaverecne titulky. Tohle hodnoceni je samozrejme subjektivni a je mi naprosto jasny, ze pokud nekdo nastoupi do Elden Ringu z Ubisoft open worldu, tak bude naprosto fascinovanej, ale u me se tenhle titul bohuzel minul ucinkem. Nerikam, ze je to spatna hra. Porad se jedna o az uchylne obrovskou davku Dark Fantasy, ktera nema absolutne obdoby, ale diky vyse jmenovanemu v tomto pripade jenom dokonala a predimenzovana forma nestaci.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam