• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    PRAASHEK: Ja jsem se nekam pripojil, takze neco porad jede i pro xbox. Ale moc jsem se v tom neorientoval a vzdy me hned nekdo sejmul a mam pocit, ze se to tam hemzilo Cinama a Rusakama.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    ELECTRICKOTA: jsem se ptal, protože HONZAL má ten skříňshot očividně z konzole ;) a tam tuším právě servery mŕtvolnyje
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Pentiment / XSS / 16,5 hodiny / #dohrano

    Pentimenti ve výtvarném umění znamená změnu záměru umělce během práce na obraze. Původní kresba nebo malba je překryta dalšími vrstvami malby stejného stáří. U přemalby se nejedná o retušování, ale obvykle drobnou změnu kompozice nebo posun původní představy během tvůrčího procesu. (Wikipedia)

    Kolem Pentimentu panovalo celkem velké těšení a dost se toho o něm napsalo, takže asi není potřeba nosit dříví do lesa. Středověká detektivní adventura má iluminacemi inspirovaný vizuální styl (k vidění spíš tady než na finálních screenshotech níže) a takový smysl pro historický detail, že se v podstatě jedná o splněný vlhký sen všech dějepisářek. Jednoduchý gameplay spočívá z velké části v tom, že na mnoha místech ovlivňujete vývoj vaší postavy i samotný příběh tím, jak se zachováte. Zbytek je o zjišťování faktů a vyvozování určitých závěrů, které opět mohou a nebo nemusí příběh dál ovlivnit. Záleží prostě jen na vás, jak moc se rozhodnete vznikající "obraz" v průběhu hry měnit.

    Je tedy prakticky jisté, že každý hráč bude mít průchod hrou trochu a nebo i hodně odlišný od ostatních. Problém je ale v tom, že hra obsahuje obří množství textových dialogů (ve hře se nemluví, jen píše!), kterými je potřeba se pročíst a proklikat. Texty jsou navíc psané hned několika historickými fonty, pomocí kterých je vyjádřeno např. společenské postavení dané postavy. Ani jeden z těch fontů se nečte úplně pohodlně, takže je to sice vysoce stylové, ale taky hodně namáhavé na vstřebání. Nemyslím si tedy, že bych měl chuť si dát celou hru ještě jednou (hra má pouze jeden slot a autosave, takže se nemůžete vracet), abych zjistil, jak by změna nějakého rozhodnutí ovlivnila příběh.

    Postupování příběhem je totiž vázané na herní čas a některé věci se prostě nedají stihnout, resp. rozhodně se nedají stihnout všechny. Což je asi škoda, protože vím minimálně o jedné lokaci, kterou jsem nestihl ani objevit, natož pak prozkoumat. Líbilo by se mi, kdyby bylo možné se v příběhu vracet a zkoušet postupně další možnosti, jako třeba v Beacon Pines. Ale na druhou stranu chápu, že by se tím asi dost narušila struktura vyprávění příběhu, který by tím pádem ztratil sílu. A to by byla taky škoda... Inu, člověk si asi nevybere. Ostatně i tom Pentiment tak trochu je :-)





    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    PRAASHEK: PC master race only, na xbox hraje jen prcek 😂
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    ELECTRICKOTA: i na Xboxu?
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    HONZAL: dej si multak obsac to zapnu a překvapující me plný servery i po tolika letech
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Battlefield IV/6 hodin/#dohrano

    Taky jednohubka, ale dávam pro úplnost. Všechno cajk, kampaň zábavná, člověk si aspoň vyzkouší, na co jsou Stingery a Javeliny, když se o těch zbraních mluvilo v rámci konfliktu na UA.

    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Mortal Kombat 11/6 hodin/#dohrano

    Zkusil jsem z nostalgie. Jsou tam mj. starý dobrý charaktery - Scorpion, Liu Kang, Kitana, Subzero, Sonja, Raiden, Johny Cage a další. Nejsem moc na hry, který jsou o skillu spíš než o příběhu, takže jsem si dal jen kampaň, tudíž jsem se nedostal do hry hlouběji. Bavil jsem se ale výborně, postavy super a audivizuál dokonalej.

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    A Plague Tale: Innocence / 11h / Epic #dohrano
    Rikal jsem si, ze si to dohraju nez zkusim novy dil na XGP. Mel jsem to od ty doby, co to bylo na Epicu zadax, ale nikdy se k tomu nedostal.
    Mno nebylo to spatny, ale ani nijak extra dobry. Za me tak 6/10. Nejvic mi asi vadilo, jak to bylo primocary. Na interaktivni film moc interaktivni, a na dobrodruznou hru moc malo moznosti. Puzzly jednoduchoucky, stealth jakbysmet a souboje zadnej celendz. Naopak grafika a stylizace suprova, atmosfera hutne depresivni a pribeh tak nejak usel.
    Jsem zvedavej kam posunuli dvojku...

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Darksiders: Warmastered Edition / 12 hodin / #dohráno

    Průběh hraním zde [TOOMIX @ co zrovna hrajete ? a jaky to je?] Dohráno celkově potřetí, krásná hra, jdu na dvojku.

    TERZ
    TERZ --- ---
    BIMBAS: Na recenze jsou tu jiní ale pokud jde o dojmy tak sem nadšenej i trosku zklamanej zároveň. Na to co ta hra má být se jedná o vrchol excelujici naprosto v každém aspektu. Výprava, hudba, animace, vizual, gameplay, pacing, všechno funguje na 110% a nemyslím si že to šlo udělat lépe. Ať na tu hru dohlížel kdokoli, měl by dostat vyznamenání a zaslouženej bonus. Je to zážitek. Zklamani vychází spíše z politiky Sony a jejich first party titulů, kdy ta hra nemá čím překvapit. Je to vykalkulovanej blockbuster bez náznaku snahy udělat cokoli jinak. Pokud si hrál GoW 2018, hrál si Ragnarok. Na druhou stranu se mi to vážně hodně líbilo a udělat třetí díl kterej bude zase totéž tak ho zas koupim a zas se budu bavit. A přesně proto nepíšu recenze :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    TERZ: mno a dáš nějakou recenzi ? jsem zvědavý na tvůj dojem
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Legend of Grimrock / 83 hodin / #dohrano

    Jelikož mě Dungeon Master na Amize k smrti děsil a nikdy jsem se neodvážil dál než do druhýho levelu, tak tímhle ten dluh považuju za splacenej.

    TERZ
    TERZ --- ---
    God of War Ragnarök/42hodin/#dohrano
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Xenoblade Chronicles 3/150 hodin/#dohrano

    Jsem zapomněla dodat Xeno, letos již druhé. Z post game jsem něco málo ještě odehrála, ale už jsem nevěděla kam se vrtnout a hledat na netu návody, co jsem kde zapomněla je meh. Takže za mě osobně dohráno na max. Jako můžu maxovat, jít na speciální monstra atd ale už se mi prostě nechce :D Překvapili mě, jak soubojový systém opět dokázali obměnit a vymyslet nové mechaniky. Příběh fajn, pár zvratů, pár slz, prostě epické JRPG jak má být 🙂

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GEE: Doporucuju hrat HALO serii alespon na Heroic obtiznost Ono je totiz HALO s kazdym zvysenim obtiznosti lepsi a lepsi, protoze oproti ostatnim hram nenavysuje jen pocty nepratel nebo jejich HP, ale predevsim jim zlepsuje AI. Teda AI nepratel, AI spolubojovniku my vzdy prisla uplne stejne na nic bez ohledu na obtiznost.

    A BTW - kdyby jsi nezaregistroval, kazdemu marinakovi jde vymenit zbran za tu kterou mas v ruce. Takze kdyz jim nacpes Covenanti zbrane, stavaji se uz konecne i pouzitelnymi a zacnou prezivat :-)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    GEE: tyhlety zaprisahly fanousci :)) me to Halo nikdy moc nesedlo. Cumim! Respekt! ;)

    nezapomenu jak hlasil Claven, ze to nedava taky kvuli tomu, ze ty zbrane vypadaj jak hracky od Mattelu :)))
    GEE
    GEE --- ---
    Halo Reach/Steamdeck/5 hodin/#dohrano
    Jako zapřísáhlý fanoušek japonských konzolí bych to neměl říkat nahlas, ale moc jsem si to užil. Tyhle přímočarý střílečky mi fakt chybí a jedu sérií dál. Žádnej zbytečnej openworld - tady máš pistoli a jdi. Dokud je člověk na nohou, všechno klape jak má. Po usednutí do vozidla je to ale výrazně horší.

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Guardians of Galaxy / XGP / 22h #dohrano
    Nejdriv jsem se k tomu nemoh nejak dokopat, ale jednou jsem si udelal cas a vtahlo me to. Je to sice takovy konzolovity a arenovity, ale pribeh, sympaticky postavy, vtipny dialogy a krasna grafika to bohate vyvazili. I ten boj, kterej mi na zacatku trochu vadil jsem zmaknul a naopak ke konci uz to byli slusny komba:)

    CROME
    CROME --- ---
    Yakuza-Like a Dragon-45hodin

    Hodne trapeni a bolesti bylo, nejdrive s RPG zamerenim pak s bussiness segmentem, grindovani pred bossy FU.
    Ale moje srdicko si nakonec Ichiban vybojoval!

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam