• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Figment (4:45h) - hledal jsem nějakou hru, kterou bych mohl hrát se svým pětiletým synem a nebyla to jen obyčejná hopsačka. Tahle krásně malovaná logická hra je vlídná vizuálně, hudebně i ovladanim dětem a zaujme příběhem i dospěláka. Nechali jsme na tom pár hodin. Děti dlouho neudrží pozornost a tak jsme to měli asi na 4x. Prostředí se krásně proměňuje podle bubáka, kterého jdete vyhnat. Za mě palec nahoru a těšíme se na porkačování.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Streamerka dohrála nejtěžší hru loňského roku na dvou přístrojích najednou - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/hry/novinky/herni-vykon-elden-ring-dve-hry.A230112_132632_bw-novinky_srp
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Immortals Fenyx Rising / 50 hodin / #dohrano

    Docela fajn mytologický RPG s příjemnou hratelností. Líbilo se mi, že sběratelské předměty nejsou bezmyšlenkovitě rozesety po celé mapě (looking at you, assassins creed), ale většinou jsou spojeny s nějakou hádankou, hledáním, nebo minihrou - což jsem já, chronický sběrač všeho, dost ocenil. Příběh byl takový průměr a přestal jsem mu věnovat pozornost asi v půlce hry, jelikož toho povídání bylo fakt hodně a pro hru to nebylo zas tolik důležité, spíš to byla taková výplň hluchých míst.

    7.5/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GEE: Mám v backlogu a čekám na nějakou slevu :⁠-⁠) vyzkoušel bych demo, ale pro Steam Deck není k dispozici. Každopádně díky za potvrzení, že to stojí za to.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    13 Sentinels: Aegis Rim / 65 hodin / #dohrano

    13 hlavních hrdinů. 50 hodin vizuální novely a pá hodin hypnotické freneticko-vektorové tower defense Mecha vs Kaiju akce. Inception, ve které vám nedají káču, abyste zjistili, co je a co není skutečnost. Hra, kde mají plot twisty plot twistů vlastní plot twisty. Pocta osmdesátkovým robo sci-fi. E.T., Total Recall, nostalgie, střední škola, vetřelci, nanočástice, terminátoři, drony, klony, sny. Macross místo Neon Genesis Evangelion. Megazone 23. Synťákovej pop. Šílenství. Výbornej vizuál. Diagramy rozhovorů. Na hromnice o den více. Velké a příiejmné překvapení, které bych doporučil především akorát trpělivým hardcore japa-pozitivním Nier Automata/Ace Attorney hráčům, protože ostatní by mohly tisíce dialogů v časových smyčkách umlátit do bezvědomí.

    GEE: Díky za tip

    13 Sentinels: Aegis Rim – recenze | GAMES.CZ
    https://games.tiscali.cz/recenze/13-sentinels-aegis-rim-recenze-498673

    GEE
    GEE --- ---
    Inscryption/16h/Steam deck/#dohrano
    Na karetní hry si nepotrpím, ale tohle mělo tolik nominací na GOTY, že jsem nemohl vynechat. A dobře mi tak! Doporučuju nesledovat trailery, streamy, nic. Skočte do Inscryption po hlavě, užívejte si jednoduchou strategii v hororovým kabátku a nechte se neustále překvapovat.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Nevím úplně kam s tím, tak to hodím sem :-) Svoje hraní si už delší dobu trackuju na HowLongToBeat.com, ale je to čistá ruční práce. V prosinci jsem objevil projekt Infinite Backlog, který na to jde trochu jinak - databázi her má z IGDB (=Twitch), progress a trofeje si dokáže sosnout z PS, XB i Steam profilů, má pěkné sociální funkce, dobře funguje i na mobilu... A navíc je to projekt dvou bráchů, kteří do toho zjevně dávají duši, tělo i všechny prachy, co mají :-) Zvažuju support, tak moc se mi to líbí. Čili kdybyste měl někdo zájem na to mrknout, vezměte to třeba přes můj profil:

    Infinite Backlog | All your games and friends in one place
    https://infinitebacklog.nl/users/deefha
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Assassin's Creed® Origins - Bylo to kurva dlouhý cca 100h

    TERZ
    TERZ --- ---
    Dyson Sphere Program/93hodin/#dohrano
    Pro velký úspěch sem si to dal ještě jednou, chtěl sem počkat až bude dostaveno ale dalších 10h jen čekat nestojí za to.
    MAXI_SHIT
    MAXI_SHIT --- ---
    High On Life / 10,5h / GamePass PC / #dohrano
    no zábavička, ještě nějaký čas v tom světě určitě strávím :)

    GEE
    GEE --- ---
    The Walking Dead: The Final Season/9h/PS5/#dohrano
    Tenhle save jsem si přenášel přes tři generace konzolí, ale když jsem teď dojel seriál (ke kterýmu jsem se přikoval právě kvůli hře), nastal čas. Problémy v Telltale tady naštěstí nejsou znát tak, jak jsem se bál.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    High On Life / 15 hodin / #dohrano

    Vtipná a bláznivá sci-fi akce, která stojí na milovaném i nenáviděném Rick & Morty humoru. Chci víc.

    9/10

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Horizon Zero Dawn / 51 hodin / #dohrano

    Pro otevřený světy mám slabost a tomuhle vděčím za jeden z největších herních zážitků poslední doby, když jsem viděl, jak je řešený odkrytí mapy à la Far Cry.

    SABICZECH
    SABICZECH --- ---
    STAR WARS Jedi: Fallen order, cca 30h
    Boje a vše okolo toho super zpracované, příběh neurazil, ale žádné scenáristické orgie se nekonaly. Nicméně po letech sucha to beru jako krok správným směrem, SW si rozhodně zaslouží AAA hry, tak snad bude vše jen lepší a lepší. Nevím kdy konci EA ten monopol a snad jim ho Disney neprodlouží. Když jsme se teď dočkali konečně seriálu, co ukázal z univerza něco jiného a byl boží, třeba se najde vůle na pořádně napsanou hru.

    MIKE_HEKTIK
    MIKE_HEKTIK --- ---
    omlouvam se za offtopic, ale nemate pls nekdo zkusenosti s Europa Universalis? kdyz tak posta, diky
    ZUULUU
    ZUULUU --- ---
    Journey/ +-2 hodiny/ps5
    Naprosto nejůchvatnější hra jakou jsem kdy doposud hrála, nádherný minimalisticlý design, úchvatná hudba, naprostá slast si tu hru projít..dostali mě, rozložili na atom, nečekala jsem ten konec vůbec( zvlhy mi úspěšně oči)
    Tohle bych doporučila všem kdo potřebují chvíli vyklidnit a stišit mysl a psychiku, doporučila bych to všem kterým je ouvej a chtějí vědět jaké to je mít v sobě mír a klid a útulno a ticho. Svět doslova zmizel, hra vás pohltí a to tak, že kompletně… nádhera, opravdu ano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Tomb Raider: Legend / PS3 / 15 hodin / #dohrano

    Loni jsem na Steam Decku dohrál tu rebootovanou Survival Trilogy a rozhodl jsem se, že si zahraju všechny předchozí hry v sérii (protože jsem je buďto vůbec nehrál, nebo nedorál). Bráno pozpátku tedy přišel na řadu předchozí reboot, čili Legend + Anniversary + Underworld. Původně jsem si chtěl Legend zahrát na prvním Xboxu (protože to je jediná Lara, která na něj vyšla), Anniversary na PS2 a Underworld na PS3... Ale pak jsem zjistil, že pro PS3 existuje HD Classics kolekce Tomb Raider Trilogy z roku 2011, která obsahuje na jedné placce všechno, a hlavně Legend a Anniversary jsou remasterované do HD - takže bylo jasno.

    Placku jsem sehnal na eBay, dorazila ještě před koncem roku a Legend jsem rozehrál hned 30. prosince. Hrálo se mi to úplně nádherně! Mechaniky jsou oproti těm třem moderním dílům o hodně jednodušší, ale to není vůbec na škodu - naopak. Původní Tomb Raider ostatně takový vždycky byl, pokud si dobře pamatuju (vždyť se to hrávalo na D-padu bez analogu!). Ze začátku mi chyběl survival instinct, byl jsem prostě zvyklý si "svítit" kolem sebe a dívat se, co je kde zajímavého. Na druhou stranu ale v Legend je toho ke sbírání mnohem méně a něco jako radar poskytuje dalekohled, takže to vlastně nakonec nebyl žádný problém. Puzzly byly parádní, celková obtížnost tak akorát (hrál jsem jako obvykle na prostřední), Lara hláškovala, já se bavil, až...!

    Až došlo na finálního bosse. K němu jsem se celou hrou prokousal během asi dvanácti hodin ve dvou dnech, fakt to parádně odsýpalo. Marným bossfightem jsem pak strávil tři hodiny v kuse a odvařil jsem při tom dva PS3 ovladače, které už sice měly nejlepší léta za sebou, no ale stejně... Ten konec mi prostě přišel v porovnání s předchozími minibossy nebo normálními fighty hodně přestřelený. A taky to bylo tím, že jsem měl málo lékárniček díky autosave v nevhodnou dobu. Musel jsem si dát pár dnů pauzu, pak celý poslední level znovu, vychytal jsem lepší save a pak už to šlo "samo". Stejně jsem si ale místy připadal jako u některých soubojů v první Bayonettě - tam jsem měl taky mockrát chuť to vzdát. Jen osobnost hlavních hrdinek mě donutila se překonat :-)

    No ale nakonec to tedy dobře dopadlo, mám zkompletováno na 86 % a dál už to asi pokoušet nebudu. Hledání chybějících artefaktů v Legend mi nepřišlo tak uspokojující jako vyzobávání mapy v Survival Trilogy, za odměnu jsou stejně jen oblečky a bonusy, takže není moc o co stát. Radši jsem hned rozehrál Anniversary, což je remake úplně prvního Tomb Ridera. A musím říct, že po první hodině jsem se dostal dál, než kdy v původní jedničce :-D Vypadá to, že tuhle trilogii budu mít taky rád.





    GULAZ
    GULAZ --- ---
    F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch/13h/Epic
    Asi moje prvni poradna Metroidvania (kdyz nebudu pocita The Last Ninja na Spectru a ORIho:) a musim rict, ze me to bavilo dost. Boje skvely, mapa rychla a prehledna, grafika velice uchazejici a byl jsem rad, ze to je ciste 2D. Herni cas asi tak akorat. Koncil jsem na 68% completion.
    Jedinou vytku mam k obtiznosti. Jsou jen 2: Easy a Normal. Zacal jsem jako vzdy na normal, ale tak v 1/3 hry u bosse jsem musel zbabele prepnout na easy. Pak jsem to jeste nekolikrat zkusil dat zpet, ale cca od pulky hry uz jsem jel Easy. Problem je, ze Easy mi pripadalo jako Practice a Normal jako Hard. Uvital bych neco mezi.

    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    THE LAST OF US II - ten konec velký špatný jinak naprostá pecka !

    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Aperture desk job/15min/#dohrano

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam