• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    GEE
    GEE --- ---
    13 Sentinels (PS5, 46 hodin)
    Má to všechno, co má správná japonská hra mít - kaiju, mechy, roboty, cestování časem, bišinky, love story a dokonce i mluvící kočky. Je úžasný, že i když člověk přepíná mezi 13 protagonistama, dá se v tom velmi dobře orientovat. Celý je to dokonale zamotaný a zábavný. Při závěrečným souboji jsem seděl na krajíčku gauče, pevně svíral gamepad a užíval si každou vteřinu. Velký překvapení a jedna z nejlepších her, co jsem letos odehrál.

    TAP
    TAP --- ---
    připojuji se s Metroid Dread / Switch / reálně tak 30h
    výborný bossfighty celou druhou půlku hry, metroidvania leveldesign na můj vkus místy bohužel trochu pokulhává, ale okořenění stealth/horror akcí nečekané a nevídané!


    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Maneater na Xbox Series S v rámci Game Passu, rovných 24 hodin. Tohle (pa)rybí GTA se zubatou hrdinkou (kterou si budete hýčkat, tunit a vyžírat od žralůčka až do velikosti devíti metrů, takže k ní získáte určitý vztah) slušně vypadá, příjemně se hraje a nedělá ze sebe nic víc, než doopravdy je. Tedy žádný vysokorozpočtový blockubuster, ale poctivé béčko určené pro půlnoční projekce :-) Jak je mým zvykem, dostal jsem se k poslednímu bossovi o dost dřív než jsem měl (hra je v tomhle směru tak trochu open water, hehe), takže se mi ho v tu chvíli klasicky nemohlo podařit udolat. Grindoval jsem tedy tak dlouho, dokud jsem neměl vyzobané všechny questy, sebranou i tu sebemenší blbost a žraločici vylevelovanou na totální maximum. Díky tomu jsem získal potřebný skill a pak už to šlo docela lehce. Pomsta byla sladká! :-E Pokud bych měl něco vytknout, tak snad jen pasáže na souši - na první pohled bylo vidět, že hra vypadá dobře jen pod vodou, na pevnině jí rychle došel dech (sic!). Naštěstí toho nebylo moc. Jinak součástí Game Pass edice je i čerstvé DLC Truth Quest, které jsem sice rozehrál, ale vůbec mě nezaujalo. Navíc jako nový typ questu se v něm objevily časovky, které bytostně nesnáším. Pokud tomu tedy dám někdy šanci, tak jen se skřípěním několika řad mých neustále dorůstajících zubů :-) A teď půjdu mrknout na Sea of Thieves, abych zjistil, co na tom všichni mají.





    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    11-11 Memories retold (11h)
    Příběh inspirovaný první světovou válkou dobrý, ale zpracování ve stylu olejomalby působilo spíš jako záplata na lacinou produkci než jako dotažený umělecký koncept. A všude otravné sběratelské předměty. Čekal jsem to lepší...

    KUZZMA
    KUZZMA --- ---
    Far Cry 6 - 35h a zabrané všechno co zabrat šlo. Upřímě obtížnost super easy a nejde nastavit težší.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Persona 4 golden (69h):
    První opravdové JRPG, které jsem dohrál. Popravdě jsem nadšený a možná někdy zkusím new game +, už jen proto, že při prvním průchodu jsem těsně nesplnil kritéria na vstup do "bonusového dungeonu".
    Kdo má Vitu tak za 250Kč to stojí za to a prý je i verze pro Steam.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Carto (6h): roztomilá puzzle adventura v top-down kreslené grafice. Další hra, kterou jsem půjčoval dceři, ale její herní čas (dalších cca 6 hodin) nezapočítávám, nevyřešila žádné hádanky. Ne že by byly tak těžké, ale na předškolní děti docela jo.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TERZ: No tak to bravo
    TERZ
    TERZ --- ---
    Demon's Souls (48h)
    Tady končí moje FromSoft cesta, čekání na Elden Ring bude dlouhé
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    DR_K: Musim zahrad od znova, jsem netusil ze v bete jsem byl tak daleko ze jsem jen dojel na misto a spustila se jen závěrečná sekvence. A souhlas, jednička byla větší pecka, víc tíživá atmosféra, a to podzemí bylo podstatně kouzelnější, a i ten průzkum byl víc rewarding. Tak snad rozjedou další mega projekt ;)
    DR_K
    DR_K --- ---
    Subnautica - Below Zero, 36 hodin. Jednicka subjektivne vetsi pecka, ale porad vysoce kvalitni zabava. no a jak se tu nedavno probiraly platiny... tak uz pry take jednu mam :)

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Metroid Dread (20 hodin)

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    WRC 6 (cca 15h):
    Kdysi jsem to začal a přišlo mi to dost těžké i na nejmenší obtížnost. Teď jsem se k tomu vrátil a najednou to šlo. Jen jsem se musel řídit tím, co říkal spolujezdec. Ještě nějaké Rallye dám, docela mě to bavilo.

    KULA
    KULA --- ---
    Skrze gamepass, tak jen odhadem 5-6 hodin ve stropu. Levely jsou titerný, 2.ep se hraje hrozně příjemně, 3. je hloupá a 4. je jak z jiné hry. Nicméně to jistou formou graduje a opět jsem měl husí kůži, zadržený dech a vytřeštěné oči jako prvně před řádem let. Je to trochu vyžehlený a v nastavení to jde i přehnat tak, že si to přestane být podobné. Já jel na nostalgické vlně.

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Metroid Dread, asi nejlepsi hra tohoto roku. Pozdrzim se komentare, byla to jizda a masakr v jednom. Vrele doporucuji... a to i pro ty, co zadneho Metroida kdy nehrali. cca 20 hodin

    DR_K
    DR_K --- ---
    PALADIUS: body za "girlfriend coop before it was cool" :) take jsme hrali ale az takhle uspesni jsme zdaleka nebyli.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    PALADIUS: genialni hra
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Rayman Legends. Mnoho hodin. Odehráno s přítelkyni, asi náš největší herní úspěch. Když nepočítám chybějící světlušky, který se dají získat jedině grindovaním, tak máme vše splněno na 100%.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Magic Orbz na PS3, herní doba 9 hodin (hra si sama měří čas), ovšem v průběhu téměř třinácti let :-) Tenhle Breakout/Arkanoid v roztomile stylizovaném 3D prostředí má pro mě velkou nostalgickou hodnotu, byla to totiž úplně první PSN hra, kterou jsem si na PS3 koupil. Bylo to v lednu 2009 (viz pro ilustraci úplně první trofej), stála mě ekvivalent $9.99 v korunách (kolik to tehdy na PSN mohlo být? 250?) a ano, poslední level poslední epizody jsem dohrál opravdu až dnes. Epizod je celkem pět, každá se prezentuje jiným prostředím (piráti / pohádky / čarodějnice / zima / džungle) a každá má 24 levelů, takže celkem 120 a ty poslední jsou opravdu hnusně těžké. Obecně je hra docela nasírací, protože na fyziku používá Havok a všechny objekty, každý sebemenší lísteček nebo tříska se snaží chovat "reálně", což ve výsledku znamená, že ani jeden odraz není takový, jaký čekáte že bude... Takže nepodařený level se vám příště nepodaří úplně jinak a v podstatě ho nemůžete nijak moc natrénovat :-P Ale jak je vidět, tak i tím mým stylem "zapnu to, budu hrát jako magor ten jeden level pořád dokola dokud se mi ho nepodaří udolat, pak to zase vypnu a za pár dnů / týdnu / měsíců zkusím další" se to nakonec dá dohrát. Moje trpělivost je ostatně pověstná :-D





    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Doom 2 (1994) 3h, nastavení GZdoom stejné jako u jedničky.

    Jen mi nedošlo, že Icon of Sin je tady (BrutalDoom) třeba fakt zabít a nestačí 3 bazuky do hlavy.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam