S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl / 33 hodin / #dohranoSkvělý, výborný, úžasný. Otravujou mě hry, který na každým rohu působí jakože jsou navržený na míru průměrnýmu hráči a dávaj si hroznej pozor na to, aby vždycky dělal to co má, neměl možnost nic moc podělat, a směřoval jasně k cíli. Takže velmi oceňuju hry, který se snaží dělat opak - vytvořit nehostinný herní svět, kterýmu je hráčova postava celkem u prdele, a vhodit vás do něj ať se s tím nějak poperete.
Místy je to slavjank i s komunitním patchem, párkrát mě někdo zastřelil skrz zeď, sem tam mrtvola propadla skrz podlahu nebo byla někam katapultována fyzikálním bugem, a k samému konci hry bugů spíš přibývalo a už to všechno střílení bylo trochu únavné. Ale zóna má úžasnou atmosféru, jakou jen tak nezapomenu.
Screenshot (/fotka, screenshot nešel) jako důkaz tvrzení, že čím dál ve hře člověk je, tím víc bugů přichází: úplně se mi rozbily závěrečné titulky.