• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    TOFI
    TOFI --- ---
    Umurangi Generation Special Edition #dohrano
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    PRAASHEK: Wildlands jsem ted koupil v nějaký slevě, tak jsem na to zvědavej. Ale nejdřív jsem si znova nainstaloval breakpoint a zkusim to dotáhnout. Nevím, jesli jsem měl úplně tu finální verzi, když jsem to naposled hrál, ale bohužel tam za mě platilo "čím delší dobu to hraju, tim mín mě to baví". Ale takovej pocit mám u víc ubisoftích her.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Resident Evil 7 Biohazard / 21 hodin/#dohrano
    Konečně jsem to po dlouhých a dlouhých měsících dorazil. Hra jako taková dobře udělaná, a chvílema mě dost bavila, jen sem tam záseky u nějakýho bosse. Hororový hry mám hodně rád, ale tady se to tlačí hlavně na ten masakr a hnus, což není zrovna moje preference. Bohužel zase se mi tady potvrdilo, že hodně her má dneska dlc jen jako vývar na prachy a kdyby si to člověk nekoupil, tak o nic nepřijde. Tady jsem měl skoro všechna dlc, dohrál jsem polovinu. Ty dvě delší příběhový nebyly špatný, ale bohužel ani nic moc extra.


    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    PSY_CHAOTIC: já dohrál breakpoint a bylo to super (ale měl jsem až tu úplně finální verzi se všema updatama). Pak jsem začal wildlands a nebavilo mě to moc...
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Chorus/Gamepass/20h/#dohrano
    Chtěl jsem si zahrát vesmírnou střílečku a přesně to jsem dostal. Je to vesmírná pohádka ve stylu hvězdných válek, hlavní hrdinka je něco jako Darth Vader, kterýho začalo hryzat svědomí a stáhl se do ústraní. Ale minulost si ji našla a ona se rozhodla přidat na správnou stranu.
    Hraje se to moc hezky - vesmírný boj je navíc vylepšený o ty "sith" schopnosti, takže může smahnout protivníka bleskem, nebo ho hodit do díry. Akce rozhodně není slabou stránkou hry. Jsou tam tuhé boje, že kterých jsem měl pocit zadostiučinění, když se to konečně povedlo, i takové, kde protivníky převyšuju o třídu a můžu si vybrat, jak elegantně je rozeberu.
    Moc hezká audiovizuální stránka hry. Fakt doporučuju.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    VIRIK: A neměl (nemá) Breakpoint takový ty specializovaný třídy, který definovaly, jak to hraješ? Vím, že později už to nebylo tak striktní a dalo se přepínat, ale přeci jen to asi bude trochu znát, když už tam máš nějaký bonusy. Já to hrál na nějakou vyšší obtížnost. Nejbližší mi byl vždy sniper, ale dokážu se přizpůsobit. Venku jsem neměl problém, ale kolikrát mě vysekali spíš v budovách a celkově mě ty baráky moc nebraly hlavně proto, že mi přišly tak nějak stejný a jednotvárný.

    Mně se v tomhle asi nejvíc líbil ten, myslím, úplně první díl? Obtížnost byla ultimátní, většinou 1 zásah = game over. Byl tam tým specialistů a dalo se mezi nimi přepínat. Takže jsi mohl chvíli hrát jako sniper, pak zase třeba kulometčík i se všemi jejich bonusy k zaměření. Ale kdoví, zda by to už nebylo dneska na mě moc ultimátní :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: iirc ne
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GANDHI: Jj, to jsem měl to samý. Pamatuju si třeba na ty terminátory, i když to už bylo docela ujetý :) A Wildlands má teda spíš ty looter shooter mechaniky ala co měl Breakpoint na začátku? Nebo tam jde taky nastavit něco víc real?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    GANDHI: a osobne se mi asi nejvic zamlouvalo hrani Breakpointu/Wildlands ve dvou, protoze iirc v coopu se nedaj zapnout boti - a tim pade clovek je treba schopnej dat syncshot max dvou cilu najednou, a byl to tak mnohem zabavnejsi challenge. Navic nam to sedlo i co do herni stylu, protoze zatimco kamoska zpravidla byla zalezla se svoji snajpou nekde za bukem, ja delal v bazich scouta a radil tam jak certik z krabicky:)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PSY_CHAOTIC: protože Breakpoint vyžaduje kreativní přístup i od samotného hráče. POkud si necháš hloupou A.I. NPCček a nízkou obtížnost, tak to můžeš řešit jen plížením a tím se ti vytratí ta nutnost být kreativní a přestane tě to bavit.

    Kamarád si to hrál na tichý komando ve stylu 80 filmů a prostě skákal padákem na cíle a nejlíp střílel cíle pistolí s tlumičem. Když mu do toho datadisk přidal splinter cell, tak jsem ho pak už ani neviděl, protože tam vyloženě řádil. Já sám jsem taky procházek opakovaně spoustu míst a dost často jinak.

    (při připojení hráče zmizí všichni A.I. spoluhráči. Nerozumím tomu, jak někdo tvrdil že mu hru kazila ta A.I., podle mne to ani není možné, je to taktická hra, tedy jde i o to rozdávání rozkazů, nebo si před akcí třeba zaminovat sjezdovou cestu ze základny a pak udělat jen bubu a cíl jak bude utíkat se zprovodí ze světa sám. Výhoda Breakpointu je možnost prostříhávání se ploty, vůbec využití okolí ke všemu možnýmu, i k zahrabání sebe sama do bahna i pohybu postavy, u WIldlands (která je výtečná) je to ještě omezené, ale u breakpointů je to zcela otevřené.


    Technický stav hry byl a je u Ubi problém a tohle jde za nima, jsou to blbci jak v propagaci tý hry, tak i technický podpoře.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: presne - vlastne me mnohem vic nez vlastni hlavni dejova linie bavily ty dodatecny pridany updateama
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    GANDHI: Jo co se týče těch mechanik, tak ty má Breakpoint parádní, ale trvalo jim to, než to vyladili. Ta první verze, kdy to byl spíš strašnej looter shooter a člověk sledoval pitomý čísla u zbraní, mi k takový hře fakt neseděla. To pozdější reálnější nastavení mi sedlo líp. Jen mi tam chyběla nějaká motivace jít dál, plnit nějakej quest, když to bylo pořád jedno a to samý. A strašně nudný a stereotypní provedení.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    PSY_CHAOTIC: z myho pohledu ma Breakpoint vyborne udelany mechaniky a vubec tu moznost uplny customizace hernich podminek - na druhou stranu ta Bolivie ve Wildlands je mnohem atraktivnejsi, nez pomerne sterilni Breakpoint a celkove i ten pribeh taknejak dava vic smysl
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    VIRIK: Ok, dík za info. A jak pro tebe vychází srovnání Wildlands a Breakpoint? Ptám se z toho důvodu, že Breakpoint jsem chvíli hrál, ale nedohrál jsem to. Nejvíc mě tam asi bavily ty sezonní události, který tu hru něčím zpestřily. Hlavní úkoly mi časem přišly strašně fádní a stereotypní po tom, co mě nabudil ten úchvatnej start. Poslední kapkou pro mě bylo, když se mi to po nějakym updatu začlo sekat a sem tam to spadlo uplně. A to jsem si zkoušel hrál s nastavením co to šlo. Pak to šlo prostě z disku, ale možná tomu dám ještě šanci.

    Tady u těch Ghost Recon her je možná problém v tom, že hraješ v týmu více hráčů a pokud nemáš živý spoluhráče, tak je nahradí boti. A ti jsou občas spíš na obtíž. Breakpoint si už uplně nepamatuju, mám takovej pocit, že nějak ze začátku jsem to hrál uplně solo a až po nějaký aktualizaci přibyli boti. Nevím, zda je nutnost to hrát ve skupině nebo jde nastavit i čistě solo i bez botů.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    PSY_CHAOTIC: Tohle je vyloženě na SP dělaný, akorát že kdo radši hraje ve více lidech, může to bejt samozřejmě větší zábava. Tou náročností myslím třeba to, že celkem záleží, jak moc člověk lootí a pak craftí vhodný zbraně, ale jinak pohoda, navíc je tam (na rozdíl od dvojky) spousta palnejch zbraní, plus Def. Edition má mraky DLC možností (tlumiče + regular ammo a tak). Atmosféra bomba i ještě dnes, dej si to. :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Wildlands, Breakpoint i Dying Light 1 i 2 jsou normálně hratelné solo i s kamarádem.

    U Wildlands i Breakpoint si můžete zapnout další spoluhráče, u breakpointu dokonce dva druhy družstev a seskládat z psotav, který amjí nějaké schopnosti.

    Není pravda, že by to bylo obtížnější nebo lehčí (sám jsem u wildlands měl zapnutý tiery, kdy plynule se stupňuje obtížnost a nakonec to vypíná i mapu a je to na nejvyšší a normálně jsem to zvládal dohrát), vyžaduje to prostě rozdílný přístup v taktice, hraje se to prostě jinak. Pokud to někdo neakceptuje a hraje to jako Far cry a všude vlítává s kulometem, pak ano, bude chcípat. Ani jedna z těch her není pro idioty, kteří si neumí přečíst popis, co je to za hru a že to slovo taktická tam není z prdele.

    U Deat island i Dying Lightů se zase mění počet nebo houževnatost nepřátel dle počtu hráčů v lokaci, nastavení obtížností (lze přepnout čistě na singl, ale rozumím že když si toho někdo nevšime a nechá 4 hráče a sám to pak hraje na hard, pak si stěžuje že to bez kamaráda nejde, že mu to skutečně nejde, když má primární nastavení na víc lidí).

    V Breakpointu mám 590 hodin, ve Wildlands 800 hodin, v DL a DL2 dohromady přes 1500 hodin.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    JAMILLOS: Tak to je fajn. Záleží pak na tom, o moc je to náročnější. Ono někdy jsou ty hry dělaný jako coop, kterej jde hrál solo, jen je to docela masakr :) Takle jsem zvažoval koupi Ghost Recon Wildlands, ale dost lidí nedoporučuje solo. Často proto, že je to prej těžší a ne tak zábavný jako ve více lidech.
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    PSY_CHAOTIC: Sólo je to naopak lepší, protože tak nějak atmosféričtější a pochopitelně taky trochu náročnější, plus je tam příběh... A ta hra je na dlouho, pokud se do ní člověk ponoří.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    MIKESHCZ: Díky za info, tuhle hru mám v knihovně, ale vždy kolem ní chodím tak po špičkách, že je to spíš coop, tak jsem ji ještě neprubnul :)
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    PSY_CHAOTIC: Určitě. Je to spíš klasická sólo hra, ale s možností až 9 hráčů, kteří pak hrají společně příběh. Musím říct, že tohle vlastně mají udělané fakt dobře.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam