• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    GT Advance 3: Pro Concept Racing/Miyoo Mini +/6,5h

    nebudu tady psat o miyoo mini a celem tom konceptu ktery je jednoduse genialni pro nas stariky ale diky tomu muzu vlezt do gb gbc gba nes snes sega sveta plnou polni ... a najednou cumim ze je na gba hra ktera je gran turismo ... ne jako gran turismo ale JE gran turismo ... je tam vsechno - autoskola/licence ze zacatku klasika rozjet se a zabrzdit presne na metru odmena bronz stribro zlato jakmile vyjedu mimo trat konec a znovu ... prijde vam to povedome? druha licence pravotociva zatacka atd atd ... pak zavody kdy startujete na ruznych tratich vzdy z posledni pozice mate par kol na to vsechny predjet a byt prvni ... je treba se trat naucit je treba mit brzdne body a najednou jsem zjistil ze mam stejne pocity jako na gts s volantem :) jako fakt ... do toho odmeny odemykani LICENCOVANYCH aut hlavne japonskych a nasledny tuning ... urcite doporucuju pro vsechny fandy gt serie ... dojel jsem zakladni hru do titulku vse na zlato a nebylo to vubec jednoduche ... pak se odemkla expert uroven a tu si schovavam na delsi zimni vecery pac to uz je fakt peklicko ;) asi jsem si to uzil dneska vic nez v 2003 kdy uz bylo nfs: underground ale zase na kapesni gondoli klobouk dolu

    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition / Nintendo Switch / 80h / dohrano

    Od zacatku do konce kobzistentni kvalita, jako popisuju tady.
    TOFI
    TOFI --- ---
    TOFI:
    Call of Duty Black Ops 6 / XsX gamepass / ~21h / #dohrano znovu tentokrat na Veteran obtížnost + všechny campaign achievementy
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    AVATAR: hele, já jsem Beneat a Steel Sky považoval trochu za overhypovanej, byly imho lepší adventury z té doby. Takže tohle mi přišlo o dost lepší.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LEFTY: a s originalem muzes srovnat? Kdysi jsem ho dohral, anglicky jsem moc neumel, ale atmosferu to melo paradni :D
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Beyond a Steel Sky / PS5 / 11 hodin / #dohrano
    Oj, tohle jsem si moc užil. Ve stručnosti, takhle má vypadat moderní adventura.
    Prostředí bohaté a skvěle zabydlené spoustou kravinek, které jsou jinak k ničemu, ale ke kterým má hrdina často nějakou průpovídku. Skvělý writing, a banter mezi Fosterem a Joeym mě několikrát rozesmál. Grafický styl je takový "komiksový realismus", pastelová paleta s výraznou konturou, trochu jako XIII a Borderlands 3, a to se mi moc líbilo. Hondě odkazů na původní Beneath a Steel Sky, ale není nutnost to znát, imho.
    Bugů jsem zaznamenal maličko, a jenom v kamerových úhlech.
    Na to, že jsem to koupil ve slevě ze zvědavosti a odložil "na později", jsem dostal fakt povedenou věc.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    L.A. Noire Re-relase (2011/2017) / XOneX / 26 hodin / #dohrano

    GTA ze čtyřicátých let od Rockstaru, akorát že to vůbec není GTA a nedělal to Rockstar. Moc zajímavý, ale velmi depresivní zážitek. Skvělý výběr licencovaných songů v rádiu.



    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Warhammer 40k: Space Marine 2 / 8h / xbox /#dohrano
    Inu, dohráno - dohrál jsem kampaň. Docela solidní, ale na Gears to nemělo. Přičemž podobnost s Gears je evidentní. Je tam pár zajímavých mechanik, které hru od Gears odlišují, samozřejmě. Třeba jetpack. Ale ten mě zrovna moc nebavil.
    Zkusil jsem ale jiné herní módy a ty už jsou lepší - ve víc lidech jako co-op.
    Takhle krátce po vydání hra ještě není úplně skvěle vyladěná, třeba doba nahrávání úrovní je nejdelší, jakou jsem na Series X zažil. V módu hezkého vizuálu jako by nedržela snimkovací frekvenci. A bylo i pár pádů.
    Asi se k ní vrátím později. Kdyby ji chtěl někdo půjčit, tak napište zprávu.

    GEE
    GEE --- ---
    Lost Eidolons/Steamdeck/42 hodin/ #dohrano
    Od téhle kopírky Fire Emblemu jsem toho moc nečekal a o to jsem byl překvapenější, jak mě k sobě přikovala. O co jde? Tahový souboje proložený sekcema v táboře, kde člověk poznává jednotlivý postavičky, řeší pro ně jednoduchý úkoly (dones, pověz) a postupně si k nim zesiluje pouta (ale Personu tu nehledej). Pouta přinášejí jen další hloubku postavám, nikoliv výhody v soubojích. Postavičky se díky nasbíraným expům posouvají ve svých rolích a postupně nabírají nové skilly.

    Produkční hodnota není velká, ale má to jakýsi kouzlo. A navíc podobnejch her mimo samotnou sérii Fire Emblem fakt moc nevzniká, takže nezbývá, než doporučit.

    TOFI
    TOFI --- ---
    Call of Duty Black Ops 6 / XsX gamepass / ~11h / #dohrano

    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    Velvet 89 / 1 hodina / PC / #dohrano
    ... taky se přidávám. :)

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Horizon Forbidden West / 28 hodin / #dohrano

    Prostřední díl se vším všudy, s barevnějším a nafouknutějším světem, kterej sice zase bere dech, ale jen jako kulisa. Nic mě tentokrát nenutilo ho prozkoumávat, ani ze vzduchu nebo pod vodou, nemluvě o úmornejch pasážích v jednotvárnejch interiérech. Co tuhle hru vystřeluje zpátky nad průměr, jsou bossfighty a doprovodná bojová muzika. Dorazit robosaura jeho vlastní zbraní se mi asi nikdy nezají.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Baldur's Gate - Enhanced Edition / 65 hodin / #dohrano

    tohle bude delší, soráč. srdcovka no... :)

    co říct. je to herní ekvivalent stropu Sixtínské katedrály, je to usměv Mony Lisy, chrámový komplex Luxor i Karnak najednou, . doteď si pamatuju ten jawdrop když se mi v patnácti na obrazovce rozehrálo to co jsem jako letitý pán jeskyně mohl beze studu označit jako plnohodnotné Dračí doupě na počítači. Black Islum vděčíme za všechny ty dnešní Pathfindery, Tyranie, Pillars of Ethernity a další. přičemž za ty roky jsem BG dohrál v podstatě jenom jednou první verzi bez datadisku a následne roky vždy nějak rozehrál, desítky hodn v tom trávil... a pak nechal. a po nějaké době rozehrál znova... repeat. až do dnes.

    takže dvacet šest let po vydání můžu zodpovědně prohlásit: dohráno. dohráno komplet úplně a do konce.
    Durlagova věž je vycíděná od sklepa po půdu, vlkodlačí ostrov vyhlazen do posledního štěněte, v Nashkelu v dolech se otevírá strašidelný vláček, bandité zdobí větve stromů a Sevarok byl rozemlet na masokostní moučku a nasypán rybám. na mapě není černý neprozkoumaný flíček, žadný šuplík ani truhla nezůstala neotevřena. skříň v pokoji ve Friendly Armu přetéká artefakty. normálně se mi na vletět na bráchu vůbec nechtělo aby ta hra neskončila :) mám pouze tři nesplněné questy a ty by mě připravily o předměty... denní potřeby.

    v enhanced od Beamdogu je spousta užitečných věcí. zvýšení stacku předmětů například. stack šípů se zvedl z dvaceti na osmdesát, což ušetřilo fak kýble času běhání do krámu. questové předměty obchodnící nechtějí koupit! bohužel to teda nefunguje úplně vždy... resp funguje to až v momentě kdy quest máte takže se mi nepovedlo dorazit ukoly cechu zlodějů prostě proto, že jsem ukolový barák v kleptomanském rozmaru vybílil do mrtě a nepřečetl si popis toho co prodávám. ale rozhodně míň pastí typu "jé, toho jsem zabil předevčírem/sakra, to jsem prodal nevím komu". quick loot je taky megaužitečný než obcházet všechny padlé (možná v gb původně i byl, jen já o tom nevěděl :D)

    zoom. zoom! zlíbat ruce za ty dary. graficky je naprosto neskutečný jak malo ta hra zestárla. je, pravda, trochu zvláštní vidět v jedničce efekty kouzel které jsou jednoznačně ze dvojky, ale zvykl jsem si velice rychle. naopak proč se hrabalo do cutsceen a proč se změnila ikonicka loadovací obrazovka s lebkou, moc nechápu. ale na ty nádherné a vymazlené mapy je prostě radost pohledět a xkrát jsem si zoomoval na detail nebo naopak oddaloval abych viděl celou scénu tak jak původní hra neumožňovala. pecka.

    a budu si remcat. pathfinding... meh. jako v původním bg se postavy rády zasekávaly ve dveřích a obecně průchodech, ale tady je navíc jako bonus docela časté, že se seknou přes sebe na jednom místě! jediná šance je poslat každou ručně na opačnou stranu a počkat až se rozhodnou přestat sdílet stejný časoprostor. hra taky nemá ve fullscreenu alt-tab, v jednom případě z deseti spadne.

    každopádně, 10 z 10 křečků, vzor, praotec všech rpg, první z prvních, miluju tuhle hru. už to dá práci mě, rozmlsaného herního zpovykance něčím uchvátit a přikovat k monitoru na večer co večer hraní. Baldur to i po čvrt století zvládl na výbornou s prstem v nose.

    a teď, dvojku.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Panzer Dragoon: Remake / 2h / xbox / #dohrano
    Remake klasického on rail shooter z doby, kdy byl tenhle žánr na vrcholu. Jakmile jsem objevil, jak funguje zaměřovač, byla to hračka. Předtím jsem se chvilku trápil.
    Další hra, u které nikdy nedokončím všechny achievementy, protože jeden vyžaduje to hrát 100 hodin. Na hodinu nebo dvě je to slušná zábava, ale trávit u toho tolik času určitě nikdo dobrovolně nechce.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Velvet 89/1hod/Steam/ #dohrano
    přidávám se...

    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    Mafia Definitive Edition / NevimJakDlouho / #dohrano

    + Velmi zábavné, jako kdysi
    + Líp to vypadá, než kdysi
    - Krátké
    - Vašut občas hrozně funí do mikrofonu

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Alex Jones NWO Wars / 0,7 hodiny / #dohrano
    Hele tohle je ultra sračka. Z traileru jsem se na to docela těšil protože mám rád ujetej nekorektní humor ale tady fakt ten humer skoro není. Na začátku jsem se zasmál když v pozadí main menu stojí s bouchačkou za letu týpek na takový ty dvojvrtulový helikoptéře během letu a tím to asi haslo protože všechny ostatní vtioy už byly v traileru. Hra mi zabrala komplet asi 40 minut s tím, že dýl bych tomu stejně asi ani nechtěl dát. Naprosto tupej gameplay, v celý hře celý dvě sebratelny zbraně s omezenou munici + pistole s nekonečnou + jedna lékárnička. Bossfigthy tupý jak štoudev. Prostě jenom bulletsponge hláškujíci furt dokola celou jednu hlášku. Do toho hlavní hrdina je taky nahláškovanej. Během hry říká asi 5 hlášek naprosto náhodně s tím, že nejsou nijak spojeny s tím co se v tu chvíli děje na obrazovce... Prostě střílíte teplý žáby (jo ty byly celkem vtipný) a mezitím se dozvíte, že 9/11 je i side job, že moonlanding je hoax, že loterie je rignutá apod. Vzkutku duchaplný. Nerozumím těm pozitivním komentum co to má. To ty lidi přece nemohli hrát.

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom/45 hodin/#dohrano

    Pekelne me to bavilo. Chvilema jsem si pripadal jako necro v diablu. Dost se mi libily spojitosti s predchozima dilama. Graficky nadhera, ale na zacatku mi vadilo, jak se sekal obraz. Pak jsem to asi prestal vnimat. Koukal jsem, ze lidem dost vadil inventar k echum, coz mi nevadilo, ale pekelne tezkopadna mi prisla vyroba potionu. Ocenil bych moznost vyrobit vic kusu soucasne. Posledni fight byl dokonalej. Za me bych asi ubral trochu obsahu "uprostred", protoze je to docela repetitivni, ale i tak davam 8/10 a jen tak dal.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    PALADIUS: 35 hodin je příběh + podstatná část endgame (prakticky všechny season questy) :) kompletace mapy se přenáší z předchozího hraní.. na druhý postavě jsem dal sólo čistě příbeh a lvl 60 za cca 7hodin:)

    spousta vedlejších questu má random drop, třeba z mrtvol a kytek :)
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    NARKOTIX: 100% + dlc za 35 hodin? Prosím o vysvětlení, co jsem dělal špatně :D To se počítá čistě příběh, nebo i kompletace mapy? O to jsem se totiž pokoušel ale chybí mi několik Q, které nikde nemohu najít (možná se odemykají postupem toho endgame?)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam